Saleen oficiálně představil svou úpravu pro Teslu Model S

Saleen oficiálně představil svou novinku v podobě upraveného sedanu Tesla Model S. Podle tiskové zprávy vznikl automobil, se kterým se majitel může promenádovat v ulicích Monaka, stejně jako tvořit rekordní časy na okruhu Laguna Seca. Tvrzení je to odvážné, co do techniky se Tesla Model S zas tolik nezměnila.

Saleen chystá úpravu pro Teslu Model S. Představí se v Pebble Beach

Saleen chystá úpravu pro Teslu Model S. Představí se v Pebble Beach

Novinka z dílny společnosti Saleen se jmenuje Foursixteen. Auto dostalo přepracovanou přední i zadní část, přičemž tisková zpráva zdůrazňuje, že veškeré úpravy týkající se aerodynamiky mají za účel nejen lepší vzhled, ale především jsou funkční a mají zlepšit aerodynamiku.

Co se techniky týká, tam žádnou revoluci nečekejte. V tiskové zprávě se dočteme o změně stálého převodu, což má zajistit rychlejší akceleraci, zároveň dostala Tesla Model S samosvorný diferenciál a vylepšoval se rovněž systém chlazení. Sportovní odpružení bude k dispozici nastavitelné, na přání přidá Saleen také karbon-keramické brzdy.

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Interiér dostal klasické úpravy. Prémiová kůže je kombinována s karbonovými dekory a Alcantarou. Samozřejmě nechybí sportovní sedačky. Cena startuje v přepočtu částkou 3,3 milionu korun, přičemž úprava vychází z verze osazené 85 kWh lithium-iontovými akumulátory. To znamená zrychlení z nuly na stovku za 4,6 s a maximální rychlost 212 km/h. Údaje pro upravenou verzi Saleen v tiskové zprávě neuvádí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 67 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků