Sada HF v provedení plug-in

Máte rádi kompromisy? Já osobně preferuji stoprocentní řešení, ale kdo z nás si může dovolit to nejlepší co pro daný účel na trhu je… A tak mne peněženka dotlačí vždy někam „doprostřed“.
Sada HF v provedení plug-in

Každého z nás, řidičů-telefonistů, to dříve nebo později potká. Úporné vyzvánění mobilu právě ve chvíli, kdy se soustředíte na dopravní situaci. Čtenáři AutoRevue.cz již ví, že v takové situaci mají tři možnosti, jak dodržet zákon a zároveň se při telefonování v jedoucím autě nezabít. Osobní sadu hands-free (bondovku), plug-in hands-free nebo těžkou sadu napevno namontovanou v automobilu. V duchu kompromisů začněme jaksi uprostřed.

Na plug-in hands-free nás upoutá její tvar, velmi podobný plastové houbě, kde klobouk tvoří reproduktor. Noha pomyslné houby je na konci opatřena konektorem, který se zastrčí do univerzální zásuvky pro zapalovač. Protože s konektorem lze v zásuvce otáčet a klobouk (reproduktor) je na konektoru většinou umístěn šikmo, dá se reproduktor nasměrovat přímo k řidiči-telefonistovi. Z těla sady vycházejí dva kabely. Jeden s konektorem pro zapojení do mobilního telefonu, druhý kablík má na konci mikrofon. Ten lze připevnit na palubku pomocí suchého zipu. Pro upevnění mobilu poslouží běžný držák fixovaný na palubní desce.

Ve srovnání s bondovkou má plug-in sada výhodu ve svém spojení s automobilem. Nejste omotaní kablíky s reproduktorem na konci. Při spojení hovoru nemusíte poslepu šátrat po reproduktorku. Proti těžké sadě lze vyzdvihnout možnost snadného přepojení do jiného vozu a v neposlední řadě také výrazně nižší cenu.

Tak jako u každého příslušenství i plug-in sady lze rozdělit do dvou kategorií. Značkové a neznačkové. Devizou těch značkových, pohybujících se v oblasti třech tisíc korun, je kvalitní zvuk. Pokud jste maximalista, pořídíte si raději pevnou HF a tak předpokládám, že většina sáhne po „neznačkových“ výrobcích s poloviční cenou.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků