Sada HF v provedení plug-in

Máte rádi kompromisy? Já osobně preferuji stoprocentní řešení, ale kdo z nás si může dovolit to nejlepší co pro daný účel na trhu je… A tak mne peněženka dotlačí vždy někam „doprostřed“.
Sada HF v provedení plug-in

Každého z nás, řidičů-telefonistů, to dříve nebo později potká. Úporné vyzvánění mobilu právě ve chvíli, kdy se soustředíte na dopravní situaci. Čtenáři AutoRevue.cz již ví, že v takové situaci mají tři možnosti, jak dodržet zákon a zároveň se při telefonování v jedoucím autě nezabít. Osobní sadu hands-free (bondovku), plug-in hands-free nebo těžkou sadu napevno namontovanou v automobilu. V duchu kompromisů začněme jaksi uprostřed.

Na plug-in hands-free nás upoutá její tvar, velmi podobný plastové houbě, kde klobouk tvoří reproduktor. Noha pomyslné houby je na konci opatřena konektorem, který se zastrčí do univerzální zásuvky pro zapalovač. Protože s konektorem lze v zásuvce otáčet a klobouk (reproduktor) je na konektoru většinou umístěn šikmo, dá se reproduktor nasměrovat přímo k řidiči-telefonistovi. Z těla sady vycházejí dva kabely. Jeden s konektorem pro zapojení do mobilního telefonu, druhý kablík má na konci mikrofon. Ten lze připevnit na palubku pomocí suchého zipu. Pro upevnění mobilu poslouží běžný držák fixovaný na palubní desce.

Ve srovnání s bondovkou má plug-in sada výhodu ve svém spojení s automobilem. Nejste omotaní kablíky s reproduktorem na konci. Při spojení hovoru nemusíte poslepu šátrat po reproduktorku. Proti těžké sadě lze vyzdvihnout možnost snadného přepojení do jiného vozu a v neposlední řadě také výrazně nižší cenu.

Tak jako u každého příslušenství i plug-in sady lze rozdělit do dvou kategorií. Značkové a neznačkové. Devizou těch značkových, pohybujících se v oblasti třech tisíc korun, je kvalitní zvuk. Pokud jste maximalista, pořídíte si raději pevnou HF a tak předpokládám, že většina sáhne po „neznačkových“ výrobcích s poloviční cenou.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků