Sada HF v provedení plug-in

Máte rádi kompromisy? Já osobně preferuji stoprocentní řešení, ale kdo z nás si může dovolit to nejlepší co pro daný účel na trhu je… A tak mne peněženka dotlačí vždy někam „doprostřed“.
Sada HF v provedení plug-in

Každého z nás, řidičů-telefonistů, to dříve nebo později potká. Úporné vyzvánění mobilu právě ve chvíli, kdy se soustředíte na dopravní situaci. Čtenáři AutoRevue.cz již ví, že v takové situaci mají tři možnosti, jak dodržet zákon a zároveň se při telefonování v jedoucím autě nezabít. Osobní sadu hands-free (bondovku), plug-in hands-free nebo těžkou sadu napevno namontovanou v automobilu. V duchu kompromisů začněme jaksi uprostřed.

Na plug-in hands-free nás upoutá její tvar, velmi podobný plastové houbě, kde klobouk tvoří reproduktor. Noha pomyslné houby je na konci opatřena konektorem, který se zastrčí do univerzální zásuvky pro zapalovač. Protože s konektorem lze v zásuvce otáčet a klobouk (reproduktor) je na konektoru většinou umístěn šikmo, dá se reproduktor nasměrovat přímo k řidiči-telefonistovi. Z těla sady vycházejí dva kabely. Jeden s konektorem pro zapojení do mobilního telefonu, druhý kablík má na konci mikrofon. Ten lze připevnit na palubku pomocí suchého zipu. Pro upevnění mobilu poslouží běžný držák fixovaný na palubní desce.

Ve srovnání s bondovkou má plug-in sada výhodu ve svém spojení s automobilem. Nejste omotaní kablíky s reproduktorem na konci. Při spojení hovoru nemusíte poslepu šátrat po reproduktorku. Proti těžké sadě lze vyzdvihnout možnost snadného přepojení do jiného vozu a v neposlední řadě také výrazně nižší cenu.

Tak jako u každého příslušenství i plug-in sady lze rozdělit do dvou kategorií. Značkové a neznačkové. Devizou těch značkových, pohybujících se v oblasti třech tisíc korun, je kvalitní zvuk. Pokud jste maximalista, pořídíte si raději pevnou HF a tak předpokládám, že většina sáhne po „neznačkových“ výrobcích s poloviční cenou.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků