Sada HF v provedení plug-in

Máte rádi kompromisy? Já osobně preferuji stoprocentní řešení, ale kdo z nás si může dovolit to nejlepší co pro daný účel na trhu je… A tak mne peněženka dotlačí vždy někam „doprostřed“.
Sada HF v provedení plug-in

Každého z nás, řidičů-telefonistů, to dříve nebo později potká. Úporné vyzvánění mobilu právě ve chvíli, kdy se soustředíte na dopravní situaci. Čtenáři AutoRevue.cz již ví, že v takové situaci mají tři možnosti, jak dodržet zákon a zároveň se při telefonování v jedoucím autě nezabít. Osobní sadu hands-free (bondovku), plug-in hands-free nebo těžkou sadu napevno namontovanou v automobilu. V duchu kompromisů začněme jaksi uprostřed.

Na plug-in hands-free nás upoutá její tvar, velmi podobný plastové houbě, kde klobouk tvoří reproduktor. Noha pomyslné houby je na konci opatřena konektorem, který se zastrčí do univerzální zásuvky pro zapalovač. Protože s konektorem lze v zásuvce otáčet a klobouk (reproduktor) je na konektoru většinou umístěn šikmo, dá se reproduktor nasměrovat přímo k řidiči-telefonistovi. Z těla sady vycházejí dva kabely. Jeden s konektorem pro zapojení do mobilního telefonu, druhý kablík má na konci mikrofon. Ten lze připevnit na palubku pomocí suchého zipu. Pro upevnění mobilu poslouží běžný držák fixovaný na palubní desce.

Ve srovnání s bondovkou má plug-in sada výhodu ve svém spojení s automobilem. Nejste omotaní kablíky s reproduktorem na konci. Při spojení hovoru nemusíte poslepu šátrat po reproduktorku. Proti těžké sadě lze vyzdvihnout možnost snadného přepojení do jiného vozu a v neposlední řadě také výrazně nižší cenu.

Tak jako u každého příslušenství i plug-in sady lze rozdělit do dvou kategorií. Značkové a neznačkové. Devizou těch značkových, pohybujících se v oblasti třech tisíc korun, je kvalitní zvuk. Pokud jste maximalista, pořídíte si raději pevnou HF a tak předpokládám, že většina sáhne po „neznačkových“ výrobcích s poloviční cenou.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků