Sada HF v provedení plug-in

Máte rádi kompromisy? Já osobně preferuji stoprocentní řešení, ale kdo z nás si může dovolit to nejlepší co pro daný účel na trhu je… A tak mne peněženka dotlačí vždy někam „doprostřed“.
Sada HF v provedení plug-in

Každého z nás, řidičů-telefonistů, to dříve nebo později potká. Úporné vyzvánění mobilu právě ve chvíli, kdy se soustředíte na dopravní situaci. Čtenáři AutoRevue.cz již ví, že v takové situaci mají tři možnosti, jak dodržet zákon a zároveň se při telefonování v jedoucím autě nezabít. Osobní sadu hands-free (bondovku), plug-in hands-free nebo těžkou sadu napevno namontovanou v automobilu. V duchu kompromisů začněme jaksi uprostřed.

Na plug-in hands-free nás upoutá její tvar, velmi podobný plastové houbě, kde klobouk tvoří reproduktor. Noha pomyslné houby je na konci opatřena konektorem, který se zastrčí do univerzální zásuvky pro zapalovač. Protože s konektorem lze v zásuvce otáčet a klobouk (reproduktor) je na konektoru většinou umístěn šikmo, dá se reproduktor nasměrovat přímo k řidiči-telefonistovi. Z těla sady vycházejí dva kabely. Jeden s konektorem pro zapojení do mobilního telefonu, druhý kablík má na konci mikrofon. Ten lze připevnit na palubku pomocí suchého zipu. Pro upevnění mobilu poslouží běžný držák fixovaný na palubní desce.

Ve srovnání s bondovkou má plug-in sada výhodu ve svém spojení s automobilem. Nejste omotaní kablíky s reproduktorem na konci. Při spojení hovoru nemusíte poslepu šátrat po reproduktorku. Proti těžké sadě lze vyzdvihnout možnost snadného přepojení do jiného vozu a v neposlední řadě také výrazně nižší cenu.

Tak jako u každého příslušenství i plug-in sady lze rozdělit do dvou kategorií. Značkové a neznačkové. Devizou těch značkových, pohybujících se v oblasti třech tisíc korun, je kvalitní zvuk. Pokud jste maximalista, pořídíte si raději pevnou HF a tak předpokládám, že většina sáhne po „neznačkových“ výrobcích s poloviční cenou.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků