Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Jestli si vzpomínáte, společnost National Electric Vehicle Sweden (NEVS), což jsou vlastně zbytky po automobilce Saab fungující v její továrně v Trollhättanu, se vyhnula krachu díky restrukturalizaci a nyní se těší na spolupráci se dvěma čínskými partnery.

Vedení společnosti NEVS však nespecifikuje, na jakých podmínkách se s čínskými firmami Tianjin Binhai Hi-tech industrial Development Area (THT) a Beijing State Research Information Technology Co., Ltd (SRIT) dohodla.

Saab 96 (1960-1980): Poslední z oblých

Saab 96 (1960-1980): Poslední z oblých

Mattias Bergman, současný šéf automobilky NEVS, řekl, že cílem je začít s čínskými partnery vyrábět elektrická auta především pro čínský trh. Obě čínské firmy mají pomoci nejen s financováním, ale i s výrobou v Číně a vývojem nových technologií.

Společnost THT bude pomáhat s vývojem a výrobou elektrických aut, první má být kontinuálně vyvíjený elektrický Saab 9-3, firma SRIT se zase specializuje na software a NEVS chce využít její kapacity ke zdokonalení konektivity svých aut.

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 773 km
Cena: 90 000 Kč
Saab 9.5 2
Rok výroby: 2006
Stav: 226 186 km
Cena: 80 000 Kč
Saab 9.3 2,2
Rok výroby: 2000
Stav: 221 586 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků