Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Jestli si vzpomínáte, společnost National Electric Vehicle Sweden (NEVS), což jsou vlastně zbytky po automobilce Saab fungující v její továrně v Trollhättanu, se vyhnula krachu díky restrukturalizaci a nyní se těší na spolupráci se dvěma čínskými partnery.

Vedení společnosti NEVS však nespecifikuje, na jakých podmínkách se s čínskými firmami Tianjin Binhai Hi-tech industrial Development Area (THT) a Beijing State Research Information Technology Co., Ltd (SRIT) dohodla.

Saab 96 (1960-1980): Poslední z oblých

Saab 96 (1960-1980): Poslední z oblých

Mattias Bergman, současný šéf automobilky NEVS, řekl, že cílem je začít s čínskými partnery vyrábět elektrická auta především pro čínský trh. Obě čínské firmy mají pomoci nejen s financováním, ale i s výrobou v Číně a vývojem nových technologií.

Společnost THT bude pomáhat s vývojem a výrobou elektrických aut, první má být kontinuálně vyvíjený elektrický Saab 9-3, firma SRIT se zase specializuje na software a NEVS chce využít její kapacity ke zdokonalení konektivity svých aut.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků