Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Jestli si vzpomínáte, společnost National Electric Vehicle Sweden (NEVS), což jsou vlastně zbytky po automobilce Saab fungující v její továrně v Trollhättanu, se vyhnula krachu díky restrukturalizaci a nyní se těší na spolupráci se dvěma čínskými partnery.

Vedení společnosti NEVS však nespecifikuje, na jakých podmínkách se s čínskými firmami Tianjin Binhai Hi-tech industrial Development Area (THT) a Beijing State Research Information Technology Co., Ltd (SRIT) dohodla.

Saab 96 (1960-1980): Poslední z oblých

Saab 96 (1960-1980): Poslední z oblých

Mattias Bergman, současný šéf automobilky NEVS, řekl, že cílem je začít s čínskými partnery vyrábět elektrická auta především pro čínský trh. Obě čínské firmy mají pomoci nejen s financováním, ale i s výrobou v Číně a vývojem nových technologií.

Společnost THT bude pomáhat s vývojem a výrobou elektrických aut, první má být kontinuálně vyvíjený elektrický Saab 9-3, firma SRIT se zase specializuje na software a NEVS chce využít její kapacity ke zdokonalení konektivity svých aut.

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

21.  7.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků