Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Jestli si vzpomínáte, společnost National Electric Vehicle Sweden (NEVS), což jsou vlastně zbytky po automobilce Saab fungující v její továrně v Trollhättanu, se vyhnula krachu díky restrukturalizaci a nyní se těší na spolupráci se dvěma čínskými partnery.

Vedení společnosti NEVS však nespecifikuje, na jakých podmínkách se s čínskými firmami Tianjin Binhai Hi-tech industrial Development Area (THT) a Beijing State Research Information Technology Co., Ltd (SRIT) dohodla.

Saab 96 (1960-1980): Poslední z oblých

Saab 96 (1960-1980): Poslední z oblých

Mattias Bergman, současný šéf automobilky NEVS, řekl, že cílem je začít s čínskými partnery vyrábět elektrická auta především pro čínský trh. Obě čínské firmy mají pomoci nejen s financováním, ale i s výrobou v Číně a vývojem nových technologií.

Společnost THT bude pomáhat s vývojem a výrobou elektrických aut, první má být kontinuálně vyvíjený elektrický Saab 9-3, firma SRIT se zase specializuje na software a NEVS chce využít její kapacity ke zdokonalení konektivity svých aut.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků