Po dlouhé době opět povzbuzující zpráva. Po GM by se mi nestýskalo, ale SAABa by byla opravdu nenahraditelná škoda. Kdo ho dlouhodobě sleduje, tek ví, jak probíhal vývoj společně s Opelem. Co se od Opela přebíralo pro SAAB, to se vždy velmi výrazně upravilo, aby byly splněny mnohem vyšší nároky. Také např. aktivní opěrky hlavy SAHR byly nejspíš nejlepší, jaké se kdy vůbec vyráběly. Pokud vím, tak ty byly vyvinuty pouze SAABem, ačkoli si je následně přivlastnil GM a novým majitelům SAABu je nepovolil používat. SAAB je pro ty, kdo ho dokáží ocenit pro jeho charakter.
Hm, a kolik nových Saabů jste si koupil vy? Saab je prostě ve špatném segmentu trhu, automobilka musí hlavně prodávat. I takové zavedené automobilky jako VW nebo Peugeot mají problém a bez rozsáhlé státní podpory by nepřežily. Saab jim rozhodně nemá šanci konkurovat v oblasti mainstreamových aut. Saab by se měl zaměřit na jednoduchá robustní auta typu Dacie, zvlášť když má čínského majitele, což jeho exkluzivitu podráží. Prodávat technicky zastaralá auta za cenu prémiových nemá ekonomický smysl, několikanásobný krach to jasně potvrzuje. Přitom hlad po levných robustních autech je velký, viz. úspěch Dacie.
Tak Číňani mají spoustu peněz z úroků amerických dluhů, takže je dobře, že se je rozhodli utápět v Saabu. Nikdo normální by do této automobilky už nikdy nic nedal. Vyrábět obskurní automobily těžící z krátkého záblesku popularity kdesi v minulosti opravdu nemá ekonomicky žádný smysl. Fandové této značky si je jako nové většinou nekupují, protože i oni dobře ví, že to jsou vyhozené peníze.
GM vybrakoval SAAB,znicil co sa dalo.SAAB si zasluzil lepsieho gazdu ako je GM.Drzim cinanom palce,lepsie ako nic.
To není úplně pravda. Co jsem četl o vývoji 9-3 a nové 9-5, tak si Saab dělal co se mu zlíbilo i přes urgence koncernu. GM jim dávalo technologie převážně od Opelu, aby Saab mohl zlevnit výrobu a vývoj, jenže oni si to vždy předělali k obrazu svému, čímž stouply náklady jak na vývoj aut, tak i jejich výrobu přičemž ty náklady nebyla automobilka schopná zpětně získat z prodeje.
SAAB byl základem vývoje, od kterého se parazitovalo z celého GM a zejména u Opelu. Problém technologií opelu byl takový, že vše bylo koncipováno levně a nekvalitně a v SAABu si nemohli takové křápy dovolit použít, takže pokud něco chtěli převzít, museli to zančně upravit. Opačně to probíhalo taky zajímavě - např. SAAB 9-5 byl zkonstruován ve Švédsku a na jeho základech se začla vyrábět Insignia ještě dlouho před započetím prodeje samotné 9-5. Bohužel GM u Insignie vše ořezal na kost a použil levnější materiály, méně kvalitní spoje atd. takže mezi výslednou kvalitou později prodávané 9-5 a Insignie byl propastný rozdíl, i když základ byl v podstatě totožný. Pokud si chceš udržet kvalitu, nemůžeš používat šuntové návrhy..
Vidíme to stejne,sam mam doma ng900 a často jsem rád,ze je z ni jeste porad znát C900
Ty jsi regulérní blázen.....:-)
no hlavně že ty jsi letadlo... :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.