Saab se vrátí. Prodávat se bude sedan 9-3 a čtyři nové modely

Se Saabem to je v poslední době dost komplikované. I když se zdálo, že tato automobilka definitivně skončí, aktuálně přichází pro změnu trochu jiné zprávy. Saab se má vrátit. Už v polovině příštího roku se zase začne vyrábět elektrický sedan 9-3. A co více, následně by měly dorazit hned čtyři nové modely.

Prototyp elektrického Saabu 9-3 EV se poprvé představuje

Prototyp elektrického Saabu 9-3 EV se poprvé představuje

Společnost NEVS, která Saab vlastní, chce v polovině příštího roku nastartovat výrobu sedanu 9-3, respektive jeho elektrického provedení. Ten se bude vyrábět ve švédském Trollhättanu. Pokud půjde o vůz určený pro domácí trh, bude zde také dokončen. Exempláře mířící do Číny budou dokončeny až v čínské továrně Tianjin. Nejnovější zprávy slibují i výrazněji pozměněný design letitého sedanu.

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Pokud půjde vše podle plánu, začnou se dít zajímavé věci v roce 2018. NEVS plánuje start výroby hned čtyř zcela nových automobilů postavených na základech platformy Pheonix. Jedním takovým bude nástupce sedanu 9-3, druhým v pořadí je menší crossover navazující na koncept 9-3X a chybět nebudou ani dvě SUV.

GM: Po znáčkách Saab, Hummer, Saturn a Pontiac se nám nestýská

GM: Po znáčkách Saab, Hummer, Saturn a Pontiac se nám nestýská

Jejich zařazení do výroby není překvapením, protože se segment SUV těší velkému zájmu. Saab by měl vyrábět jedno menší a jedno větší SUV. Jak asi už tušíte, NEVS počítá pouze s elektrickým pohonem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků