Saab se vrátí. Prodávat se bude sedan 9-3 a čtyři nové modely

Se Saabem to je v poslední době dost komplikované. I když se zdálo, že tato automobilka definitivně skončí, aktuálně přichází pro změnu trochu jiné zprávy. Saab se má vrátit. Už v polovině příštího roku se zase začne vyrábět elektrický sedan 9-3. A co více, následně by měly dorazit hned čtyři nové modely.

Prototyp elektrického Saabu 9-3 EV se poprvé představuje

Prototyp elektrického Saabu 9-3 EV se poprvé představuje

Společnost NEVS, která Saab vlastní, chce v polovině příštího roku nastartovat výrobu sedanu 9-3, respektive jeho elektrického provedení. Ten se bude vyrábět ve švédském Trollhättanu. Pokud půjde o vůz určený pro domácí trh, bude zde také dokončen. Exempláře mířící do Číny budou dokončeny až v čínské továrně Tianjin. Nejnovější zprávy slibují i výrazněji pozměněný design letitého sedanu.

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Pokud půjde vše podle plánu, začnou se dít zajímavé věci v roce 2018. NEVS plánuje start výroby hned čtyř zcela nových automobilů postavených na základech platformy Pheonix. Jedním takovým bude nástupce sedanu 9-3, druhým v pořadí je menší crossover navazující na koncept 9-3X a chybět nebudou ani dvě SUV.

GM: Po znáčkách Saab, Hummer, Saturn a Pontiac se nám nestýská

GM: Po znáčkách Saab, Hummer, Saturn a Pontiac se nám nestýská

Jejich zařazení do výroby není překvapením, protože se segment SUV těší velkému zájmu. Saab by měl vyrábět jedno menší a jedno větší SUV. Jak asi už tušíte, NEVS počítá pouze s elektrickým pohonem.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků