Saab plánoval dvoudveřové kupé. Škoda, že na něj nedošlo

Saab plánoval dvoudveřové kupé. Škoda, že na něj nedošlo

Jak to dopadlo s automobilkou Saab, to zaručeně všichni víme. S odstupem času vyplouvají na povrch modely, které švédská značka plánovala. Kromě jiného se mělo v nabídce objevit také dvoudveřové kupé s názvem Sonett (tento název Saab už použil v šedesátých letech pro malý sportovní model) a uspořádáním interiéru 2+2.

První test Saab 9-5 2,0T XWD: letem Českem

První test Saab 9-5 2,0T XWD: letem Českem

Design naznačuje obrázek zveřejněný kolegy z britského Autocaru. Už od pohledu je jasné, že jeho autor Jason Castriota (údajně také výrazně promlouval do samotné konstrukce auta) plánoval velmi sportovní a zároveň elegantní tvary. Pohon měl mít na starost benzinový čtyřválec o objemu 1,6 litru, který aktuálně používají například modely značky Mini. Počítalo se také s verzí využívající pohon všech kol, přičemž na zadní nápravě bychom našli elektromotor.

Saab vždy uměl postavit vzhledově velmi zajímavá auta a tento koncept to pouze potvrzuje. Škoda, že to dopadlo tak, jak to dopadlo...

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autocar
 

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků