Saab oslavuje 25 let svých kabrioletů speciální edicí modelu 9-3

Švédská automobilka Saab letos oslavuje 25 let od uvedení svého prvního „otevřeného“ modelu, který si získal značnou popularitu a nyní mu zcela oprávněně patří pevné místo na seznamu klasických vozidel nedávné doby, nebo-li youngtimerů. Automobilka si toto výročí připomíná vskutku obyčejně a neoriginálně - limitovanou edicí svého aktuálního modelu 9-3 cabrio, který však příliš nepřekvapí.

Jak je na první pohled zřejmé, oslavní verze se od těch standardních až natolik neodlišuje, najdeme zde samozřejmě originální logo „dvacetpětky“, ovšem toto je jen jedna ze dvou změn. Zákazník si může vybrat ze tří nových laků, které jsou exkluzivně dostupné pouze pro tuto verzi a to Jet Black (černá), Carbon Grey (šedá) a Bright Champagne. Tato „specialitka“, která si svou premiéru odkroutí již za několik dní v Los Angeles, je poháněna sériovým přeplňovaným dvoulitrem s výkonem 155 kW. V evropských showroomech se začne objevovat počátkem příštího roku a to za „symbolickou“ cenu 46 725 dolarů (950 000 Kč).

Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-3 Cabrio 25th Anniversary Edition
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků