Saab nabídne naftu i do kabria 9-3

Švédský Saab nabídne nově naftový motor i do modelu 9-3 cabrio. Na jaře tohoto roku si budete moci objednat model 9-3 Convertible s naftovým motorem 1,9 TiD o výkonu 110 kW (150 k) a točivém momentu 280 Nm, který bude vybaven filtrem pevných částic. Zároveň s touto zprávou, přišla i informace, že ladičská firma Hirsch nabídne zvýšení výkonu až na 128 kW (175 k) a navýšení točivého momentu na hodnotu 370 Nm. Saab uvedl, že pokud zákazník zvolí tuto variantu, bude platit plná tovární záruka.

Pozastavovat se dnes nad naftovým motorem v kabrioletu snad ani nemá smysl; ačkoli klapot dieselu působí u elegantního kabria stále mimořádně nepatřičně, již jsme si zvykli s Saab se novinkou pouze přizpůsobuje trendu určovanému jeho zákazníky...

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků