SAAB má další velkou objednávku na elektrické sedany 9-3

SAAB má další velkou objednávku na elektrické sedany 9-3

Společnost NEVS, která vlastní automobilku Saab a která chce znovu pořádně nastartovat výrobu, má další objednávku. Po velké zakázce z prosince minulého roku, která dohromady znamená dodávku 150 000 aut za dvanáct miliard dolarů, přichází menší, ale přesto pro automobilku pořád velmi důležitá objednávka. A i ta má původ v Číně.

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Saab už zase volně dýchá. Získal dva silné čínské partnery

Tamní společnost China Volant Industry si objednala 20 000 elektrických automobilů. Saab počítá s tím, že bude hotové automobily dodávat od příštího roku a dodávky skončí v roce 2020. Celková výše této objednávky je téměř přesně jedna miliarda dolarů. Podle Automotive News Europe ale ještě není vše stoprocentně jisté, protože kontrakt na dodání těchto dvaceti tisíc elektromobilů zatím nebyl podepsán.  

Saab se vrátí. Prodávat se bude sedan 9-3 a čtyři nové modely

Saab se vrátí. Prodávat se bude sedan 9-3 a čtyři nové modely

Saab, respektive jeho vlastník NEVS, má zároveň plány na výstavbu nové továrny přímo v Číně. Ta by měla být spuštěna do plného provozu v roce 2020. Poté se budou ve Švédsku vyrábět a lakovat karoserie, které se pošlou právě do této nové čínské továrny a tam z nich udělají celý automobil. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků