Vzlétnout z popela umí jen SAAB. :-))
Je to pěkné, jen si nemyslím, že by SAAB měl zrovna peníze na takové autíčka.
Toto je pro mě jako pro skalního saabistu velmi nestravitelné. V křivkách vidím Seata a ve zbytečných a ne zrovna elegantních detailech zase Spyker. Chápu že design Saabu se několikrát zásadně změnil takže nelze přesně definovat jak "má vypadat Saab", ale vždy si zachoval svěží severskou jednoduchost, eleganci a vzdušnost a zároveň zachovával až funkcionalistickou užitkovost. Tady mi chybí vše z výše jmenovaného, i Aero X byl proti tomuhle paskvilu typickej Saab. Tohle nepůsobí seversky. Zajímalo by mě co vedení Saabu vedlo k hledání šéfdesignera mimo Skandinávii, vždyť i na 9000 se dalo koukat až po té co její design zrevidoval Björn Envall. Zkrátka - co se nepovedlo neschopnému marketingovému oddělení a GM, tedy definitivní likvidace Saabu, to se povede zcela jistě současnému šéfdesignérovi.
Zcela souhlasím. Odpadla řada typických designových markantů SAABu, např. postranní "ledvinky" masky - ať již je tvarována jakkoli. Naposled v inovaci 9-3 velmi pěkně modernizovaná. Ale tento Ital (?) prostě "intimní detaily" SAABu nepochopil, přehlédl. Pravda na druhé straně je, že tvar zadního okna evokuje UrSAAB. Podle mne nejlépe inovoval design legendární 9000 (kterou mám a neprodal bych za nic na světě) Einar Hareide v r. 1997 na tehdy nové 9-5. A ruku v ruce "hlavní myšlenky" propracovala designerka interiéru Ingrid Karlsson. Když jsme poprve shlédli v r. 1997 novou 9-5 byl to neskutečný zážitek. Nebylo při vší severské jednoduchosti, ale nesmírné eleganci krásnějšího a lepšího vozu na světě. A jestli někdo tady níže říká, že SAABy vypadaly a vypadají hrozně, tomu prostě nerozumí. MY - SAABisté - nechceme vaše "auta" - hnusné popelnice, my prostě chceme naše "letadýlka" !
No je opravdu videt,ze si skalni saabista:-DProtoze prave modely do ted vypadaly lehce receno hrozne a proto to malokdo kupuje,proste to chce svezi vitr do plachet a pokud by se neco podobalo tomuto konceptu,tak jen tak dal,je to fakt pekne.....btw:ja jsem zase zaryty bavorakista..a je fakt,ze soucasne modely od BMW je mi taky nelibi...:-|:-D
Nejhezci saaby byly prave ty starsi. ty novejsi uz jsou pro me jen stravitelne. 9-3 pred faceliftem je fajn, nove 9-5 fandim, 9000 jsem mel a tehdy vypadala super, 900 jsem vzdycky obdivoval, 99 je nadhera...Skoda ze dnes uz neni misto pro automobilky co se chteji odlisit. Dnes proste auto musi umet vsechno za kazdou cenu.Saabu fandim a doufam ze se nenecha strhnout na cestu stupidnich radoby ekologickych hybridu jak predvedli zde...
Pod to se bohužel podepíšu...
Vypadá fantasticky a to letadýlko (původní znak Saabu) ala třetí brzdovka je bomba !
začínám šetřit, tohohle se chci dožít na silnici*LOVE_HEART*
Bhuzial sa asi nedockas.. to je takisto len koncept ako saab x. Od ktoreho sa bude odvijat dizajn ale do vyroby asi nepojde. Ale ktovie..
By mě zajímal interiér. A hlavně ty super mřížky u větráků, co tam saab tak rád dává:)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.