ten poslední příspěvek je zoufalý, neznámmoc lidí kteří podporují Fiat a berou ho za kvalitni auto, tady někdo zapoměl že je to talián a stijí to za h...o.
Konečně se ukazuje, že tyto auta za nic nestojí...
"vážený" pane, mám pocit, že o SAABu víte úplné h.o.v.n.o
Zavist je svine....
Ani ne,jestli to je ten Alex... s fóra,tak má Allroada.Hold vidí už přes 4 kruhy a nic jiného není.
Kdo neumí vyrobit levný,kvalitní auta ten tady nemusí být.
hlavně nevzhledný. ať si tvrdí co chcou o kvalitách a nevšednosti saabu, lae dnes jsou všechny auta kvalitní dost a dost, dnes prodává design.... a ten saab neměl nikdy dobrej.
A jak je tedy mozne, ze ty auta jsou i po 10 letech furt pouzitelny a reprezentativni. Na rozdil od BMW a jinych pastousek.
No ja neviem ako si k tomu dospel,ze BMW nie je po 10 rokoch pouzitelne.Ja mam jedneho skoro veterana na ktoreho nedam dopustit a ma uz 16 rokov a 500 000km a predstav si stale je pouzitelny.A bezprobemov zvladne aj 1500km naraz napriec Europov.
možná je to tím,že saab není tuctový auto,ale stou cenou to přehánějí,když moc toho nemodernizují.
Je designově usedlejší a dneska hodně prodává právě design.S voje zákazníky si sice najde,ale zřejmě jich není tolik,kolik by saab potřeboval.Navíc to není tak dlouho,co tady byla ta aféra s dieselovými motory.
Já znám,zase ten nepovedený motor,jak se tam mění kompres a to byl benzín.Fiat je zachránil aspon s JTD
A v čem byl ten motor s proměnnou kompresí nepovedený ? Naopak, ten motor byl super, bohužel náklady na jeho výrobu a taky údržbu jsou vyšší než je akceptovatelné, takže se to zastavilo. Jinak auta s tímto motorem měli nalítáno přes milion km a testovali je i novináři a velmi si je chválili. Jinak o záchraně s motory JTD bych zrovna nemluvil. Dát diesel do Saabu je stejná prasárna jako dát Alfě karoserii od VW. Navíc do Saabu se dávají 2 JTD motory a za ten slabší bych se styděl, má ubohých 8V a výkon 88kW, tedy nic moc. Jakžtakž je použitelný ten silnější, ale jak už jsem psal, tak do Saabu diesel nepatří. Dali ho tam jen kvůli zvýšení prodeje a jak je vidět, tak to moc nezabralo. Nicméně oba motory jsou pořád lepší než ten hnus 2.2TiD od Opelu co tam dávali předtím. Skalní saabisty diesel odradí a dieselový uchyláci se drží svých německých značek Audi, BMW, Mercedes, takže přínos je malý. Navíc nejvíc Saabů jde do USA a tam taky ty rakovinotvorné mrchy nechtějí. Je to škoda, že Saab jde do kytek. Jestli ho prodají, tak ho koupí Renault a to to Saab může rovnou zabalit. Jestli frantíci dodají Saabu pověstnou renaulťáckou spolehlivost, tak to bude poslední hřebíček do rakve, už tak šla spolehlivost Saabu dolů díky GM, který do něj nacpal díly z Opelu
Zcela souhlasim
A s jakýma diesel motorama byly problémy? 3,0CDTI?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.