Saab bude zřejmě prodán Koenigseggu, jednání jsou v plném proudu

S nedávným vyhlášením bankrotu koncernu GM se zprávy o prodejích jednotlivých značek množí jako houby po dešti. Stranou delší dobu nezůstává ani Saab, o jehož prodeji jsme slyšeli již mnohokrát a jeho osud nyní závisí na jednáních s jednotlivými zájemci. Jen dříve se objevila informace, že jedním z velmi vážných zájemců je i švédský malovýrobce sportovních vozidel Koenigsegg. Ten za sebou nemá jen výrobu několika pořádně „našlápnutých“ supersportů ale i technologii a patentů, jimiž by přímo mohl ovlivnit směrování a charakter celé značky.

Koenigsegg spolu se skupinou norských investorů již oficiálně zveřejnili svůj záměr Saab koupit a jednání jsou podle všeho na dobré cestě. Obě strany chtěji k závěru dojít co nejdříve, a tak v případě, že se dohodnou, dojde na (ne)podepsání kontraktu již v brzké době.
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků