Lze měnit nastavení ve forech bez registrace? Chtel bych styl starych diskuzi - pokud se nechci registrovat, tak to nejde...
Už vím, co si nechám z Ameriky dovézt jako první Super design!
podivejte sem podobu nezapre http://www.edmunds.com/news/autoshow/articles/104904/page016.html?tid=edmunds.e.autoshow..-
Nechci kazit nadšení z nového objevu, ale není žádným tajemstvím, že pod značkou Saab se v USA prodávají některé modely Subaru. Konkrétně Impreza hatchback (Saab 9-2x) (zde nedávno nesprávně představená jako nový model Saabu). Tohle auto mi zas trochu připomíná Forestera, jen ty motory moc nesedí.... každopádně ale jde jen o marketingové hrátky se značkou, jelikož Saab je v USA poměrně populární, takže se obávám, že se zdaleka nejedná o nové auto...
Hmm skoro 5 metrovy Forester... To bude asi dajaka predlzena verzia.
Presne tak to je forestr
Ano, toho Subaru je tam mnohem víc, než Saabu, ač se tady v úvodu článku vyzdvihuje, kolik prvků a la Saab tenhle 9-7 má. A když se dívám na ten jeho kukuč (mám na mysli čistě jen přední světla), vidím tam BMW X5.
Nechápu příspěvek; když jsme představovali Saab 9-2X, jasně jsme uvedli, že má techniku "vypůjčenou" od Subaru vč. pohonu všech kol.
Kedy konecne uz niekto otestuje Hondu Jazz......????? uz pred troma tyzdnami som cital ze sa tu ma ten test objavit a stale nic!
uvadet ze cena v USA je "jen" 915 tisic je hodne zavadejici. Auta jsou tam vseobecne levnejsi diky odlisnym danim a cenove politice vetsiny firem. Takze v Evrope by stejne stalo tolik jako je VW Touareg nebo Volvo XC90. A jeste jsem nepostrehl jaky typ 4x4 to je. Differencial nebo Haldex?
V článku je uvedeno, že "cena základního modelu jen nepatrně přesahuje 900 tisíc". To není to samé, jako kdybych napsal, že stojí "jen 900 tisíc". V současné době se 9-7X prodává pouze na americkém trhu, takže cenu, za jakou by se prodával na jiných trzích, můžeme jen odhadovat. Je ale jasné, že by v Evropě stál tak o 25-30 procent více.
Už vidím, že původní příspěvek narážel na nadpis. Raději jsem ho změnil, byl skutečně lehce zavádějící.
Vzhledem k hodině na to jdu tvrdě:Vůbec se mi nelíbí nová Garáž! Abych se kvůli každé "posrané" www-stránce někde registroval a furt přihlašoval a pamatoval si heslo ... Pokud na PC leze víc lidí, tak už ani windows hesla nepamatují. Diskuze jsou sice utříděné, ale když si chci přečíst prostě něco nového o autech - bez přesné specifikace, tak tam to zase je nepřehledné. Datum v americkém tvaru, obrázky u přispěvatele - fuj! Vsadím se, že v nové Garáži řádově ubylo příspěvků, že?? Asi se vám blbě bude chtít jít zpět, ale zapřemýšlejte nad tím. ještě, že alespoň u klasických článků je diskuze zatím normální.
1) V Garáži je možné nechat si vypsat příspěvky bez řazení do kategoríí: http://garaz.autorevue.cz/search.php?search_id=new2) Můžete si nastavit skin bez obrázků a v podstatě v designu staré Garáže.
A ty víš, kolik by 9-7X stál v Evropě, kdyby se tu prodával?
Pete, koukni třeba tady - http://autos.yahoo.com/ Vyber si auto a porovnej se stejným prodávaným u nás a pak napiš, co si zjistil
Jako starej Saabista vam muzu rict, ze od ty doby co to vzali vic do ruky amerikani, konkretne dnes temer v upadku GM (junk status jejich akcii na burze) to slo se Saabem z kopce. Zmizela klasika tj. 3dverovej hatchback a ty dily od GM to je jako pest na oko - i kdyz samozrejme nejsou videt jsou pod kapotou, ale jsou znat. Jinak cela tahle vlna SUV to je vrchol kretenismu po vsech strankach a doufam, ze je to brzo prejde az se jeste trochu zdrazi ropa.. Take nechapu jak to jeste nekdo pozaduje dovazet do Evropy staci par tech individualnich dovozu Navigatoru apod. dinosauru co se obcas zjevi na nasich silnicich..
Osobne bych rekl, ze SUV jsou velmi prakticka vozidla a duvod proc jich je v Evrope tak malo je dan primarne ochranarskymi opatrenimi EU a tudiz nesmyslnou cenou. V USA jsou to idealni rodinna vozitka za velice dostupne penize.
Jak se rika ... se SUV clovek zapadne tam, kde by s normalnim autem vubec nejel :)
povedz mi v com su lepsie ako rovnako velke kombi. pristor je rovnaky, jazdne vlastnosti, vykony a spotreba horsie... je to o mode a o pozerstve
Videl jsi nekdy na vlastni oci americke full size SUV? Neexistuje stejne velke kombi. Kdyz si vezmes treba loznou plochu Fordu Excursion a podobnych tak tezko najdes podobny prostor v kombicich. Nemluve o faktu, ze je tam 4x4, dobry prehled, vykon diky velkym osmivalcum velice slusny, jizdni vlastnosti odpovidaji velikosti, spotreba je proste dani za prostor a vykon. Navic tam mas treti radu sedacek (idealni pro lidovce) coz v Evrope moc aut nema.
ano ale my sa bavimke o normalnych SOV ktore sa predavaju aj v EU a americkych tu je ani nie 1% nastastie. SUV je totiz aj RAV4 (inak zakladatel segmentu).Kombi maju tiez 4x4, velke kombi maju aj silnejsie motory V8, porovnavaj porovnatelne, vacsina SUV v EU so do velkosti kombi strednej triedy. A fakt tak okrem imagu nevidim vyhodu, nevyhody su zjavne, jedine tych par cm vyssia svetla vyska, ale tu clovek vyuzije mozno 5x za rok, zato lepsie jazdne vlastnosti kazdy den
Ja mam dojem, ze clanek je o americkem SUV (minimalne urcenem na americky trh) a tahle hadka zacala zpochybnovanim prakticnosti velkych SUVcek ne jejich miniaturni parodie typu RAV4.
A co dodávky? Třeba nový Transporter? Jediné co je rozdílné je světlá výška, místa je uvnitř taky habaděj. Naopak T5 má lepší jízdní vlastnosti.
Dodavky se pro soukromou potrebu nejak moc neprosadily nikde. V USA jim odpovidaji MPVcka, ale to SUV dava proste vetsi pocit jistoty, sucha a bezpeci. Navic cesty nejsou vzdy idealni a to 4x4 + svetla vyska se muze hodit. Krome toho on nikdo ty dodavky ani moc nenabizi. Pro bezneho soukromnika je mnohem praktictejsi SUV nez dodavka urcena pro prevozy Ukrajincu mezi stavbami.
Jedno velké kombi tu přece jenom je, Dodge Magnum Jen ta třetí řada sedadel chybí, ale to nepovažuji za minus.
Tohle kdyby se dostalo do Evropy. Mňam!
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.