Saab 9-5: vlajková loď je venku, oficiálně

143 komentářů

Mr.Black
1. srpna • 18:22

Koukám na diskuzi ... a nevěřím :-( Pan Ondrášík je profesionální debil, nebo to má jen jako koníčka?? Lidi neblbněte, vůbec na takové chudáky nereagujte!!! Na Autorevue bych očekával diskuzi o autech, místo toho vidím jen výlevy ubožáka, který nemá na práci nic lepšího, než provokovat a urážet ostatní :-(:-(:-(

puck
28. července • 16:26

ja do toho asi pujdu, tu svoj starou picu lagunu potrebuji menit.... kdyz tu 9-5ku pusti pod 35 tisic euro, tak to beru

Judas Priest
29. července • 11:21

Tak teď si Radka asi dostal...

Elpin
29. července • 19:02

Ja nevim co vsichni proti Radkovi Ondrasikovi mate. Narozdil od jinych "kontroverznich" lidi neni zaujaty. Kdyz placne nejakou kravinu tak se za ni nebije do morku kosti a spis si jen posleze dela srandu z lidi kteri mu na ni skoci a jsou schopni se kvuli toho pohadat.
Podle me ti kdo se s nim hadaji az do ruda jsou sami nenapravitelni egocentrici :-DDiskusi o Saabu umne stocil na sebe a musim rict ze se docela bavim nekterymi komentari. Takze uprimne tleskam :-)

foxy
29. července • 19:27

elpin taky isty jebko asi... citas si po sebe co pises?? ty pako ved prave o to ide, ze celu diskusiu si stocil na seba a nutne potrebuje rypat aby na neho ludia reagovali.... ale to neni choreee....nieee, pre takeho isteho ako on nie, ze blbec ;-)

Elpin
29. července • 19:46

:-D Potrefena husa se ozvala, ze?Predstav si ze me to chore nepripada kdyz se nekdo snazi rypat aby na neho reagovali. Takovych lidi na netu je... Navic narozdil od jinych podobnych, jak uz jsem psal, to on dela dostatecne okate, takze clovek ktery ma vsech pet pohromade se s nim nemuze pohadat.Na jeho uplne prvni prispevek jsem taky zareagoval a vsiml sis ze by se se mnou zacal hadat? Ne, on se zacal hadat s vama ostatnima co to nedokazete prezit ze nekdo napsal do diskuse ze auto je sracka.Me spis dokazi nastvat lidi jako jsi ty, co tohle nemuzou prezit a musi se ozvat protoze by neusli kdyz by nekomu nevmetli do ksychtu jaci jsou to blbci kdyz projevi svuj nazor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
foxy
29. července • 23:55

Predstav si ze me to chore nepripada kdyz se nekdo snazi rypat aby na neho reagovali. Tak toto si zabil, viac nemusim od teba pocut :-P

Elpin
30. července • 0:11

Vytrhnou z kontextu umi kazdy.Kazdopadne kdo je vic chory? Ten kdo si ze vsech dela srandu a chce na sebe upoutat nebo ten kdo to vi a jeste mu na jeho hru pristoupi? ;-)

foxy
30. července • 0:24

chory???
no ty predsa!!! vrana k vrane sada a ty s Radkom ste pekna dvojka.
Kupte si ruzove cabrio a chodte na dovolenku, leto sa uz krati

Elpin
30. července • 1:34

Ano, nadavky, urazky, prispevky bez jedineho argumentu. To je jedine co vy co mate problem s R.O. umite a co mate spolecne. Nebyt vas, R.O. nikdo nezna.Mimochodem, hru kterou s nama Radek hraje jsi rozsiril o dalsi level. Uz sem nemusi chodit, staci jen aby se o nem nekdo zminil a hned prijde troll jako ty aby na nej hned zacal nadavat a na vsechny kdo jeho chovani vzhledem k nature diskutujicich chapou. Gratuluji!Jestli tohle R.O. cte tak se urcite z plna hrdla skodolibe smeje :-)Na dalsi tvoje prispevky ani jineho trolla uz nebudu reagovat, protoze ja na tuhle hru "hadani se o nicem" pristupovat nebudu a navic uz jen stejne potvrdis vse co jsem napsal...

Radek Ondrášík
30. července • 7:21

Nekdo chape a nekdo ne ;-)

foxy
30. července • 12:44

drbo ne nechapem, preto vas mam za psychopatov...oukej, vsteci su kkt, ktori naleteli, ale vy ste lietadlo, ty vole aky ste chytriiii ;-)len jedna malickost, treba sa pozriet na to ako vas beru ludia a vsetci vas maju za retardov, ale o to vam vlasten islo vsak??? :-D:-D fakt tupci, sa smejem :-D:-Dtak sa tak prezentujte aj nadalej, vy dvaja si vystacite, ved co na tom ze pre kazdeho sme za idiota.... trapaci stacilo

earl365
30. července • 13:37

Neviem človeče, na mňa tu ako psychopat pôsobíš ty.

Radek Ondrášík
29. července • 19:13

Diky za pochvalu nicmene mam obavu, ze budete narcen, ze toto jsem psal sam, abych si zlepsil reputaci.

Radek Ondrášík
29. července • 12:39

Desne, sedim tu zdrcen, ze lidi jsou schopni vymenit velkou pi-cu za jeste vetsi

foxy
29. července • 12:59

idiot, sak ty ani nic ine nerobis cele dni, len tu sedis a onanujes ak na teba niekto zareaguje... a povies si ze aspon niekto si ma vypocuje :-O

Judas Priest
29. července • 13:25

Žádný idiot. Je nemocný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
foxy
29. července • 15:23

inak myslim si ze na tom fakt nieco bude
je to psychicky naruseny jedinec, ale taky, ktory si to nikdy v zivote neprizna, bude sa tvarit ze sa nic nedeje ze on je normalny, ale pritom kazdy v jeho okoli bude vediet ze co je vo veci.... ;-)

Radek Ondrášík
29. července • 16:20

Ne ze bych o nem neco vedel, ale co kdyz si z vas dela jenom poradnou pr-del a vy jak mu furt nadavate a hadate se s nim delate jenom presne to, co ma on v umyslu. Proste vytocit lidi k obrazu svemu je neskutecne jednoduche. A jak vidite, neskonale funkcni.

rohYpnol
29. července • 16:40

A jedině úplná troska se tím neskutečně baví, že :-D? Kdyby aspoň vaše příspěvky byly v rámci slušnosti... Jenže my tu máme tu "internetovou anonymitu", která dává určitým jedincům pocit, že si můžou otevřít zobák na kohokoliv. Jó jestli takhle jednáte i v přímém kontaktu s tidmi, tak jestli vám někdo ještě nerozbil obrazovku, tak se tak brzo stane B-] Ale já vás varoval... Jak s mou radou naložíte, je jen obrazem vás samotného.

Radek Ondrášík
29. července • 16:48

rohypnol je vase co? prijmeni ci jmeno? nebo to je jediny prostredek, ktery vam umozni zasunout? No skoda, ze uz se pres dva roky nedela, ze ;)Jinak s tou tlamou, co tim ten dotycny ziska? Kdybych mel resit kazdeho ubozaka, co nic neumi a jenom se mlati, aby zaujal, tak bych musel resit 10mil. obyvatel CR.

rohYpnol
29. července • 16:56

Si myslite, že mě takovou ubohostí nějak naštvete :-D:-D:-D ??? Tak to přidejte tak 5000% :-P
Co tim ten dotyčný získá? No třeba jen to, že si uleví. Podotýkám, že se nejedná o mě. Ale lidi jsou různí... Já jen považoval za slušné varovat takovou duševní trosku, která si nemusí být schopna domyslet své činy do důsledku B-]

Radek Ondrášík
29. července • 16:57

no diiiiky za radu :)

rohYpnol
29. července • 17:02

Jsem rád, že jsem vás popsal dostatečně precizně a že jste se poznal. Jinak není zač, jsem dobrák od kosti B-]

Radek Ondrášík
29. července • 17:18

Ono at placnete cokoli, tak sem to cely ja :))

rohYpnol
29. července • 17:30

To ale znamená, že nejste zrovna vytříbený charakter, když se ve vešem poznáte :-D
No nic, tohle sem do diskuse nepatří, takže já končím a jdu hledat, kde mi prodají Superba se vzduchovým podvozkem B-]. Obávám se, že ale skončím u vás. BTW kde má sídlo ředitel planety?

Radek Ondrášík
29. července • 17:50

Sidlo mam skvele v Brne :) a ted uplne nove ;)Jinak mate za to, ze Superb se vzduchovym podvozkem nejde?

foxy
29. července • 16:26

ty psychac, ved prave to je ta tvoja diagnoza!!! :-D

Radek Ondrášík
29. července • 16:35

Hele jim nejake tabletky a pravdou je, ze hlasy uz neslysim. Ale to prikladam spise tomu, ze mi dosel kredit na mobilu.... B-]

Paegas
28. července • 13:00

Je tam příliš mnoho kopie. Například ze strany je to jasná škoda fabia a to je hrůza. Zezadu zase jaguar XF, zbytek je Saab a možná ještě někdo. :(

Infinity
28. července • 12:26

Ondrášíku, přiznejte konečně barvu a řekněte pravdu- k sociálním dávkám si ješte tu a tam pokoutně přivydělávate v diskuzích jako flamer.
Nevěřím tomu, že ty provokace a bludy píšete jen pro svou zábavu... ;-)

MArtin
28. července • 22:34

je to mag.or, něco jako rath nebo hitler. prostě to má pod kůží a bude provokovat, dokud nedostane přes drž.ku. Zavírat a střílet! Ten čů.rák zkazil celou diskuzi pod článkem a bohužel opakovaně. Je fajn, že je Internet svobodný, škoda jen, že na něj má přístup i takovýhle xindl

bambus
28. července • 23:43

Ac pana Ondrasika nemusim a vim, ze rad provokuje mistni teenagery, kteri na neho plamene reaguji, musim se ho zastat. Pokud se podivas poradne na jeho komentare, alespon ty prvni, tak s napadanim nezacal on, resp. on pouze kritizoval Saab a jeho potencialni kupce, na coz ma plne pravo! Chapu ze ne kazdy snese jeho zpusob vyjadrovani, ale pokud jsi toleratni dokazes se nad toto povznest...Vis jaka by na netu byla nuda nebyt panu jako Hulan,Kaluza a treba i zdejsi Ondrasik?!:-D;-):-P

Infinity
29. července • 12:34

Ale no tak Radku, samochvála smrdí, přihlaš se a nepiš sem jako bambus... :-D

furgon
29. července • 13:34

:-D

petr
29. července • 6:29

Že nezačal s napadáním první ? To myslíte váženě ? Četl jste jeho první příspěvek ? Pokud byste četl dobře, tak tam napsal, že majitelé Saabu jsou zoufalci a idioti. Jestli tohle není napadání, tak co podle Vás je ?
Já už ho ignoruji ve všech tématech a jsem spokojený B-]

Radek Ondrášík
28. července • 12:28

B-]

modus ponens
28. července • 12:14

Mna by zaujimalo, ktore vsetky prvky ma nova 9-5 spolocne s Insigniou. Vie to niekto, alebo sa tu len dookola opakuje nicim nepodlozene klise?
Trosku ma sklamalo, ze sa bude vyrabat v Rüsselsheime, a nie vo Svedsku. Aj ked dnes je to prakticky jedno, predsalen...

Radek Ondrášík
28. července • 12:18

Proc by se mela Insignie montovat ve svedsku?Jinak co ma 9-5 spolecneho s Insignii - komplet vybavy, komplet pohon 4x4, platformu podvozku, predni napravu, zadni napravu, casti karoserie, komplet motory...9-5 je Insignie s upravenou platformou (rozumej prodlouzeny rozvor)

modus ponens
28. července • 12:30

Insignia nech sa pokojne vyraba v Nemecku. To akosi patri k Opelu. ;-) Rec je o novej 9-5, ktorej udajna podobnost (ci dokonca totoznost :-D) s Insigniou zatial nebola nicim podlozena. Mozno prave nepodstatne detaily ako fakt, ze sa ma vyrabat v Rüsselsheime, poniektorych matu a prikladaju im vacsi vyznam, nez v skutocnosti maju.
.
Takze niektore prvky budu spolocne (nic nove v dnesnom svete, ze ano). Ak je vsak pravda, ze 9-5ka je hotova uz dlhsi cas (len GM nedovolil jej dokoncenie/nasadenie), tak nie je to nahodou naopak? A sice, ze Insignia pobrala prvky Saabu? Samotne skorsie uvedenie na trh ako 95-ka by v tom pripade bolo vedlajsie (aj ked verim, ze mnohych by mohlo zmiast ;-) ).
.
Motory su teda oplacke, rozumiem tomu dobre? ;-)

Radek Ondrášík
28. července • 12:32

Jenze 9-5 je jeste vice Opel, nez byly modely delane doposud. Je logicke, ze v ramci dokonale podobnosti je levnejsi delat auta temer na jedne lince.Jinak saab jako takovy nema vyvojove cetrum pro komplexni model. Naopak cely vyvoj vozu probehl pod Opelem na globalni GM platforme.

modus ponens
28. července • 12:41

Ja som praveze kdesi cital, ze vyvoj 9-5ky robil Saab dost na vlastne tricko - bez pozehnania GM. Dokonca vraj o podvozkovej platforme sa rozhodovali, ci pouzit Epsilon II (GM) alebo prevziat tu, co ma Alfa 159 (nazov neviem).
V podstate aj tak rozhodne, ake jazdne vlastnosti bude mat nova 9-5. Ak je to prezlecena Insignia, budu rovnake. Ak vsak budu uplne odlisne, priznas, ze si sa mylil? ;-)
A s tymi motormi je to ako? Su oplacke? ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Beaumont
28. července • 12:55

Mimochodem: Podvozková platforma nemá s jízdními vlastnostmi skoro nic společného, protože na ni jdou namontovat naprosto odlišné nápravy, měnit rozvor (jako v tomto případě +10 cm pro Saab) atd. Konstrukce náprav už s jízdními vlastnostmi souvisí mnohem víc, ale i tady hraje velkou roli naladějí pružin, tlumičů a dalších prvků. Takže i pokud má 9-5 stejnou konstrukci náprav jako Insignia (má ?), tak jízdní vlastnosti, komfort pérování atd. mohou být odlišné. Podobně může být odlišně nakalibrováno řízení popř. použita jiná konstrukce posilovače, variabilní převod atd. atd. Ve finále tak jízda s 9-5 může (nemusí...) být velmi odlišná od Insignie.

Radek Ondrášík
28. července • 12:45

Ne :) Saab naopak vyuzil maximum z GM/Opel, protoze byl v takove ekonomicke situaci, ze musel setrit za kazdou cenu. Proto vyuzil maximum z Insignie, aby naklady na model byly minimalni.A pokud to bude jinak, klidne to priznam

modus ponens
28. července • 12:52

Ci vyuzil technologie GM alebo nie, to tu neriesime. Napokon, Opel nevlastni tusim ziadnu z technologii, vsetko patri GM. :-) To su take dotahovacky o nicom. Kedy sa zacal vyvoj novej 9-5ky? Nie nahodou ovela skor ako Insignie? Ak ano, ako mohol (vyvoj) prebiehat stylom "prezlecieme Insigniu a mame vymalovane"?
Ako pisem, pockajme si na uvedenie na trh. Nejake testovacie jazdy, pripadne skusobne jazdy u predajcu. Ak to nebude ono, tak Saab u mna na dlhsi cas skoncil. Som kriticky, ale nie predpojaty. ;-)

Beaumont
28. července • 11:59

Já bych podobnost 9-5 s Insignií zase tak dramtickou neviděl. Saab má s 284 cm rozvor o 10 cm delší než Insignia a úplně jinou karoserii (zřejmě vč. prvků pasivní bezpečnosti) a interiér. 9-5 bude mít určitě jinak naladěné pérování a IMHO i řízení a paleta motorů taky nebude úplně identická. Čili já beru novou 9-5 jako Saaba se vším všudy (včetně zvláštního designu) a těším se na kombi!

modus ponens
28. července • 12:17

;-) Predbehol si ma. Porovnaval som novu 9-5ku s Insigniou (len na obrazkoch, resp. videu, kedze 9-5 este nebeha po cestach) a podobnost velmi chaba. Alebo mam malu predstavivost. :-D

rohYpnol
28. července • 10:47

Ano, toto je ta správná cesta. Zcela individuální design s kvalitním základem techniky. Jen kdyby jen nekapalo, ale pořádně zapršelo. Prostě by to chtělo radikální modelovou obměnu.Ondrášíka tady neřešte. Stačí jeho nepřímé označení tohoto vozu jako sra*ka. Jen úplný zoufalec a chorý bezmozek může označit auto na základě Insignie takto označit ;-) Prostě je to jen převlečená Insignia, takže úplná sra*ka. To, že Insignia byla autem roku, je vlastně vinou naprosto imbecilních a dementních novinářů :-D:-D:-D

Radek Ondrášík
28. července • 10:55

Takze protoze je neco "auto roku" tak to musi byt super? Chtel bych mit jednoduchost tveho uvazovani a ridit se tim, jakou cedulku si na veci nalepsim, protoze co ma cedulku "je to kvalitni" tak to prece musi byt kvalitni a super.

rohYpnol
28. července • 11:50

Anebo víte co? Já jsem hlópé jak poleno a vždycky sem si myslel, že dyž je něco auto roku, tak to je jako dobrá kára.
Ale vidím, že sem tu narazil na pana odborníka, co rozumí planetě Zemi. Takže prosím zodpovězte moju hlópó otázku:
CO TEDY ZNAMENÁ TITUL AUTO ROKU? TO JAKO MOŽE BYT AUTO ROKU I ÚPLNÁ RACHOTINA? A CO TI NOVINÁŘE? JÁ JIM VĚŘIL! ŽE VONI HLASUJÓ PODLE TOHO, KOLIK JIM DÁ KDO KAPŘÍKŮ?

Radek Ondrášík
28. července • 11:58

Navic novinari to je tupe stado amateru...

pan EKO
28. července • 12:16

A ty jsi co, že tomu všemu tak rozumíš? Děláš machry a hajzl máš víš kde.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
28. července • 12:21

Ano, ja tomu vsemu rozumim. Machry dleam a tveho otce mam kde?

pan EKO
28. července • 12:23

Ty primitivní blbečku, já fakt budu rád, až ti někdy někdo dá pořádně po tlamě, aby ses probudil. Mám rád frajírky, co si myslí, že jim patři silnice.

Radek Ondrášík
28. července • 12:29

A proc to neudelas rovnou ty. Urcite po netu budes mit svaly jako Arnold.a jak koukam, mimo schopnost prijmout cizi nazor umis jenom nadavat co? ty uz jsi dobre na prasky v teto chvili :))

pan EKO
28. července • 12:36

že bych se do čeladné přijel podívat? Daleko to nemám. 3-[

Radek Ondrášík
28. července • 12:40

:) prijed, ted tam je PGA tour. A kdyz budes hodny prodam ti par hektaru z pozemku :) a az tam budes, pozdrav nase, uz dlouho jsem tam nebyl ;)Ale jinak prijed do Brna borecku, pokecame, popijeme, starou ti osukame, aby konecne i neco zazila...

WISAStar
28. července • 18:08

Boze ty ses dobrej kreten. Vetsiho debilka sem nevidel... Ty vole jezdi dal tramvaji a neser se do aut a do lidi kdyz vis hovno. Ale to ze vis hovno tvuj mozek vlastne nepochopi :)

Radek Ondrášík
28. července • 11:55

Vy mate opravdu za to, ze titul auto roku ma nejlepsi auto? Co je to nejlepsi auto? Jak srovnat MPV, sedan, mini, supersport apod. mezi sebou? Vzdyt to ani nejde. Kazde je uplne jine, ma uplne jine urceni, funkce apod. Co prinesla Insignia na trh tak skveleho, aby byla autem roku? Nejake hi-end technologie? Ne, nic takoveho. Jenom jakysi design, jinak ma jenom to, co mela uz Vectra, nebo ma konkurence. Takze cim si zaslouzila ten titul?Ma snad nejakou vybavu co nikdo nema? Ma treba alespon pokrocily podvozek jako jini (vzduch, kapalina?) ma snad aktivni zadni napravu? ma snad nejaky specifiky pohon 4x4 (stejny jako Octavie..) a takto muzeme pokracovat dal. Proste nic zajimaveho.Je to proste jenom anketa. Neco jako Miss CR. Opravdu je ta co to vyhraje nejkrasnejsi baba v CR? Chapu, ze vy zijete tim, ze pokud je anketa a tu nekdo vyhraje, tak to berete jako fakt. Vas boj.Je to stejna plecka, jako cokoli jineho.

rohYpnol
28. července • 12:12

Já su hlópé ale něco ještě vím. Sem sa vás dotazoval, jestli jako može byť VÍTĚZEM AUTO ROKU ÚPLNÁ RACHOTINA? Já nikde nepsal, že to je to nejlepší. Takže vlastně aj ta miska je ošklivá jak moja stará? Že voni to jen upravijó to tý televize a ve skutečnosti má prdel jak pomerančová kůra?
Vona ta Insignia má v nabídce AFL, světla pro denní svícení z LEDek, Adaptive 4X4 (Haldex),
FlexRide, AST (Adaptive Stability Technology) a Opel Eye. A vono to só jen reklamní kydy, že? Vono už tohle všecko je dneska samozřejmostí? Von to má i Pašík či Mondeo? Opel Insignia nejprodávanějším modelem střední třídy v Evropě - vono to s tó Ojropó bude nějaký nahnutý. To mujej ale bejt pitomci, že kupujó takový sra*ky. Ale já je chápu. Já bych to taky kópil a vyměnil svoju šáde, která asi FlexRide ještě nemá. Ale ředitel planety Země mě zachránil. Díky vám jsem o mnoho chytřejší. Nyní už jsem chytrý jako hokynář!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
28. července • 12:17

Ano, vitezem auta roku muze byt naprosto prumerne auto. rachotia taky.AFL - to mely auta ve stredni tride uz pred hafo lety (byt se menil jenom delka osvitu), VW koncern o pul roku pres Insignii. takze zadna novinka.LED denni svetla - ale no tak, to je stara vec.Adaptive 4x4 - kdyz pomineme par exotu, pak treba Honda to mela tusim pres 3mi lety, jine auta to maji uz taky.Opel Eye - ale no tak, to nikdo nema, protoze je to vec naprost o knicemuFlex Ride - to ma kazdy, jen to nazyva ruzneTakze toliko k tem "hi end vecem". To uz nemluvim o drobnostech typu adaptivni tempomat, moderni automat, V6 motory, specialni bezpecnostni systemy apod. Proste Insignia je tuctove auto v peknem kabate, ktery uz se stejne okoukal.

rohYpnol
28. července • 12:39

No jo, jenže tyto běžné věci mi u Forda hodili na hlavu, že prej to nepotřebuju. U Pežoutů ani nevěděli co to je. Kia a Hyundai - tam si mylseli, že přišel nějaký cizinec.
Nejde o to, že už se tyto věci někdy někde objevili, jde o to, kdo je nabízí teď? Takové LEDky si sice pamatuju i na kočárech za Marie Terezie, ježe je dnes stále 80%(?) nenabízí. Ono kola a motor taky už měly všecky auta, takže to só všecko plečky, že? A FlexRide (resp. obdobu) naopak nemá prakticky nikdo. Ale možná mám doma už tejden starý katalogy...
Ale uznávám, i moja šáde už měla 4 kola, čelní sklo, střechu, motor a převodovku, volant, šaltrpáku... Vono na téj Insignii toho opravdu moc pokrokovýho néjni. To asi ani nemá cenu to kupovat místo šáde, že?
A co ta Ojrópa? To jsou takový blbečci, že nakupujó takovó rachotinu jako Insignia?

Radek Ondrášík
28. července • 12:43

LED mel Lexus akoncern VW pred Insignii.ASF mel v podobnem systemu treba Renault, pres Insignii opet koncern VW.Flexride ma dnes kazdy jenom se to jinak jmenuje....mam pokracovat?Kde ma adaptivni tepomat? vzduchovy podvozek? hydro podvozek? dvouspojkovy automat? nocni videni?No toliko k modernosti Insignie

rohYpnol
28. července • 12:58

Stále ale nevím, proč ta rachotina tak dobře jede, proč je tak pohodlná. A stále mi ředitel Zeměkoule neodpověděl na to, proč tedy Ojrópani to tak kupujou, když to je taková rachotina.
A víte, že LEDka už byla v roce 1962?
Který konkurent nabízí mimo specifického hydroCitrónu vzduchový podvozek???
Který konkurent KONKRÉTNĚ nabízí adekvátní systém FlexRide??? Mondeo?Passat?Avensis?407?Sonata?Magentis?Superb?Exeo?

Radek Ondrášík
28. července • 13:21

To, ez se neco prodava neznamena, ze je to dobre, ale znamena to, ze vyrobce to umi prodat. Mas snad za to, ze co se prodava je automaticky lepsi? Koukni se jak dopadla Beta vuci VHS. vyhrala daleko horsi technologie, ale proste vyrobce ji prosadil na trh a o tom to je.Citroen a vzduchovy podvozek? Zde jde videt, ze moc prehled o tom, co kdo ma nemas. Citroen vzduchovy podvozek pouziva, ale pouze na zadni naprave u par verzi C4 Grand Picasso. Jinak vzduchovy podvozek nema. Ale co cekat od cloveka, co nic nevi.Jinak adaptvni podvozek + sport mod - FlexRide neboli IDS Plus z minule generace :) dnes uz konkurence nabizi. Co je na tom divneho? Ma to akorat hyper nazev.Jinak nejde o to, ze LED vznikla nekdy v sedesatych letech. Ja tu rikam, ze Insignia konkurenci nicim neprevysuje, spise jenom dohnala manka a navic ani to poradne. Ze nema nic, co by jini nemeli a to je proste pravda. Je to prumerne auto stredni tridy, kteremu toho moc nechybi, ale nicim nevystrkuje tykadla.

rohYpnol
28. července • 13:29

Já psal "...Který konkurent nabízí mimo specifického hydroCitrónu vzduchový podvozek???...". Zdůrazňuji hydroCitrónu - já nikde nepsal, že Citrón má vzduchový podvozek. Asi to byla ale pro ředitele Zeměkoule přílišná klička, která je pod jeho úroveň.
Stále jsem se nedozvěděl, který konkurent KONKRÉTNĚ nabízí adekvátní systém FlexRide??? Psal jste přeci, že to má již každý, tak jsem čekal tu smršť a ono nic?Jinak se v tom přestávám orientovat. Teď píšete, že to je "...prumerne auto stredni tridy...". Takže průměr střední třídy je sra*ka? Prosím o vysvětlení.

Radek Ondrášík
28. července • 14:07

Co si predstavujete pod pojmem "každý"? Když je konkurentů třeba 20, co je kratší napsat. Postupně všechny, nebo rovnou napsat "všichni".Jinak ano, prumer je sracka.

rohYpnol
28. července • 15:05

A ještě dodám, že pokud je podle vás průměr sta*ka, pak se vám asi musí žít hodně špatně, protože jste v ní až po uši KAŽDÝ den :-D:-D:-D
No a já jsem asi hódně skromný člověk, kterému i ta sra*ka stačí ke spokojenosti. Obrázek si udělá KAŽDÝ čtenář diskuse sám B-]

Radek Ondrášík
28. července • 15:13

To jste na omylu, protoze ja mam nejlepsi auto. A to poznate jednoduse, protoze ho vlastnim.

rohYpnol
28. července • 15:37

Stále jste mi neodpověděl, kteří konkurenti Insignie KONKRÉTNĚ nabízí adekvátní systém FlexiRide? Když to má podle vás každý, tak jistě nebude problém je vyjmenovat. Já se rád nechám poučit od ředitele Planety. Momentálně jsem jen na úrovni hokynáře (díky vám) - do ředitele Planety ještě daleko...
Abych pravdu řekl, tak jaký vůz vlastníte, mě v podstatě vůbec nezajímá, protože to na věci vůbec nic nemění. Také bych rád bych ten tučný seznam konkurentů se vzduchovým podvozkem. už se těším a předem děkuji.

Radek Ondrášík
28. července • 15:39

Ja vam rekl naprosto presne jaci konkurenti to maji. Napsal jsem "vsichni". Clovek s IQ alespon 10 pod pojmem "vsichni" pochopi, ze vsichni, tzn. vsechny vozy stredni tridy bez vyjimky. Rohypnol ovsem ne, tomu pojem vsichni nestaci, on potrebuje upresnit. Co je na pojmu "vsichni" nedostacujiciho?

rohYpnol
28. července • 16:10

Nedostačující je to, že VŠICHNI konkurenti tento systém nenabízí. Opět jste pouze vyplodil příspěvek, ve kterém jediné, na co se zmůžete, je snažit se někoho urazit :-D.
Abych nebyl špatně pochopen, neříkám, že FlexiRide je zázrak techniky a někteří konkurenti nabízí podobné systémy, ale rozhodně se nejedná o věc běžnou. Často je také vyhazena JEN nejsilnější motorizaci... Čili FlexiRide už bych neřešil - zkrátka jste nebyl schopen napsat ani jeden konkrétní vůz, který...
A dostáváme se ke vzduchovému odpružení. To bude zábavnější - mohl byste mi prosím napsat KONKRÉTNÍ konkurenty Insignie, kteří mají vzduchový podvozek a v tomto ohledu tedy podle vás Insignii převyšují? Předem děkuji a upozorňuji, že Hydractivem u Citroenu se nemusíte zabývat.

homer
29. července • 10:19

Trochu pozor s tím vzduchem - ne nadarmo se montuje do drahých aut protože tam se jeho cena ztratí, ale do střední třídy vzduch který přežije několik zim a pár set tisíc kilometrů to prostě nevychází.

rohYpnol
29. července • 11:25

SAMOZŘEJMĚ! Já nevím o ŽÁDNÉM konkurentovi Insignie, který by tento podvzek měl. Já jsme jen chtěl, any mě ředitel Planety poučil - reagoval jsem na jeho určitě erudovaný příspěvek 12:43 - cituji "...Kde ma adaptivni tepomat? vzduchovy podvozek? hydro podvozek? dvouspojkovy automat? nocni videni? No toliko k modernosti Insignie...".
Jenže ředitel planety už to asi zabalil, neb mu došly argumenty a zjistil, že jeho urážky jsou mi taly BUŘT.
Takže křupane a hulváte Ondrášíku - hezký den s vaším nejlepším autem.

Radek Ondrášík
29. července • 11:44

Ja to vim o vsech, ze to nevis ty mne ale neudivuje. Proste se smir s tim, ze vysnena Insignie zapadala do prumeru stredni tridy a nic vic. Zadna hura akce se nekona. Vzdyt to auto nema v nabidce ani to, co blby Passat, co je na trhu uz peknou dobu.

rohYpnol
29. července • 16:44

Jasně - Superb se vzduchovým podvozkem. Passat se vzduchovým podvozkem. Laguna se vzduchovým podvozkem. Mazda 6 se vzduchovým podvozkem. Kia Magentis se vzduchovým podvozkem. Hyundai Sonata se vzduchovým podvozkem. Toyota Avensis se vzduchovým podvozkem. P407 se vzduchovým podvozkem. Seat Exeo se vzduchovým podvozkem... pan odborník opět promluvil :-D:-D:-D

rohYpnol
28. července • 15:01

Každý - to jste psal vy, že tento systém má každý. Co si představuji já pod pojmem každý? Třeba že každý vůz má motor, volant 4 kola. To je každý. Stejně jako každý den je včera, dnes, zítra i za 423 dnů, každý den vychází Slunce, v každé diskusi Radek Ondrášík někoho uráží či se nad někoho povyšuje. Vysvětlil jsem výzam pojmu každý dostatečně? Chcete-li procentuelně, pak každý pro mě znamená dejme tomu hladinu významnosti 95%. Takže z 20 konkurentů by to tak jeden nemusel mít.
Jinak jste mi velice KONKRÉTNĚ odpověděl na můj dotaz. Inu, ve stylu ředitele Planety, co rozumí všemu. Ale ouvej, když dojdou argumenty.

rohYpnol
28. července • 11:39

LoL... no comment

pan EKO
28. července • 11:36

Nevim jak ty, ale já se už skoro měsíc vozím v Insignii a nemůžu si auto vynachválit. Pro debily jako ty, kteří pokud to nemá na kapotě VW,OOOO,Shade a podobné to není auto, tak mám vzkaz. Zkuste si delší dobu Insignii a budete koukat. Po Vectře jsem velmi, velmi mile překvapen

Radek Ondrášík
28. července • 11:49

No to uz se tedy nedivim tech reakci. Tu jsme slapli majiteli na jeho milacka. Uprimne co ta Insignie prinesla? Tezka mrcha, ani sportovni, ani komfortni. Pro tupe lidi, co nemaji na kvalitni auta naprosto dobre.A jak navic koukam, mate z koncernu dobry mindracek ze je musite vytahovat. Proc ne treba BMW? Proc ne mazdu? Proc nem Hondu? Proc ne Alfu? Proc zrovna VW? Nejaky komplex? Maly pindik? Zena nasadila parohy, nebo proc zrovna VW?

pan EKO
28. července • 12:19

A ty máš na kvalitní auto? Nebo pořád jezdíš fazolem? Nevim jak ty, ale mě insignie vyhovuje. Vybíral jsem mezi novým superbem , insignií a novým avensisem. Jednoznačně to u mě vyhrála insignia. že je těžká to je snad dobře, já si myslím, že mým 191kw pod kapotou toto auto hravě utáhnout, nebo ne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
28. července • 12:22

Jezdim vlakem a tramvaji.Jinak ja ti nerikam, ze ti nemuze Insignie vyhovovat, proc by nemohla. dyt lidi jsou spokojeni i s Trbantem. A to, z ceho jsi vybiral jasne ukazuje, co jsi to za cloveka a nevidim se, ze z te bidy jsi vzal Insignii, tu bych v tomto tragickem vyberu holt vzal taky.

pan EKO
28. července • 12:25

Z bídy? Né každý má xxx mega na nové Báwo a podobné traktory. Ty mě fakt udivuješ.

Radek Ondrášík
28. července • 12:28

Nema? A proc nema? Jsou neschopni a hlupi co? No dobre jim tak.

pan EKO
28. července • 12:35

Ty jsi defo. Ty sám, máš na to? nemáš. Jsi rád, že máš fazola a můžeš být taky rád, že pár měsíců zpátky od tebe nějaký kluk koupil Lagunu ještě za jakš-takš solidní peníz, no ne?

Radek Ondrášík
28. července • 12:39

A co resis mne? Jakou to ma souvislost? to jako kdyz ja budu jezdit treba v trabantu, tak Insignie je super auto a kdyz budu jezdit v Mercedesu, tak to je vrak? Ja chapu, ze uz jako ten nejvetsi traged resis veci nesouvisejici, ale uprimne receno jsi s temi auty trochu vedle. Ostatne myty o mych autech se tu probiraji pomerne casto :) a nestacim se divit cim vsim udajne jezdim, co vse jsem udajne vlastnil apod :)Ale mas pravdu v tom, ze Lagunu jsem kdysi vlastnil a i Fazol jsem kdysi (cca 7 let) vlastnil. a co to ma s tim spolecneho?

aaaa
28. července • 10:26

panebože nešlo by přidat nějaké skrývání/filtrování příspěvků jako je v garáži??ten idiot už ani není vtipný a akorát zasírá diskuze svými výblitky..

Radek Ondrášík
28. července • 10:46

a?

aaaa
28. července • 11:03

a mimochodem jak víš, že se mluví o tobě, že by to o potrefené huse...?

Radek Ondrášík
28. července • 11:05

Samo, ze vim, ze se mluvi o mne. Neni to nic noveho, takze klidne potrefena husa. O to prece jde.

foxy
29. července • 0:24

drbo co sedi cely den nad diskusiou a je rad ked na neho niekto reaguje, lebo inak nema s ludmi kontakt. Vsetci srat na neho, on s tym prestane

aaaa
28. července • 11:14

no jestli ti jde o to, že se o tobě mluví je hezký, ovšem, pokud je to proto, že se v 90% příspěvků provevuješ jako, mírně řečno, debilní kretén je poněkud hmm, ubohé a omezené

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
28. července • 11:17

Otazkou je, co za tim vezi ;)

aaaa
28. července • 11:33

že by nějaký tvůj psychický problém...? protože pokud se normálnímu člověku nelíbí např. 9-5tka tak to nějak rozumně napíše a neplodí takovou hroma bezcených zvratků jako ty..

Radek Ondrášík
28. července • 11:38

to same ovsem plati na tebe. Proc nerespektujes nazor druheho, byt je jakykoli? To se vratime o 20 let zpet a budeme lidi prudit za jejich nazor, byt muze byt pro nekoho tezko stravitelny?Taky nerikam o vsech, co maji jiny nazor, ze jsou to jenom bezcene zvratky.Takze co kdybys zacal u sebe a zkusil tolerovat druhe?

aaaa
28. července • 11:52

názor????????? tomu co plodíš říkáš názor...?? ...ono taky já jsem se tady v diskuzi ještě nikdy nenavezl do nikoho jiného než do tebe, rptože k tomu nebyl důvod... ale jistá míra ubohosti a blbosti se nedá tolerovat a musí se proti ní vystoupit..

Radek Ondrášík
28. července • 11:59

Ano, je to nazor a ty jsi tak ubohy, ze to nedokazes vstrebat. I to, kdyz nekdo o necem rekne, ze je to sracka, tak je to nazor. Smir se s tim, ze svet se netoci kolem tebe.

aaaa
28. července • 12:09

dobře ok, vtip roku se ti musí nechat... ty budeš někoho poučovat, že se svět netočí jenom kolem něj, to se fakt povedlo...no nic, v tomto bodě bych ti rád na závěr rád alespon virtuálně naplival do ksichtu a ukončil tuto "debatu"

Radek Ondrášík
28. července • 12:13

ne netoci se. Ja si tu reknu svuj nazor, ale nejsem tak omezeny jako treba ty, kteri druhe za jejich nazor osocuje, nadava jim apod. Na rozdil od tebe umim druhe lidi respektovat. Opravdu sis spletl zemi a dobu.

xxx
28. července • 16:41

Ondrasikovi ukradli nick, alebo to je vyplod jeho choreho mozgu?

xxx
28. července • 16:36

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

aaaa
28. července • 10:56

a to je vše, kdyby jsi nebyl případ pro psychiatra tak by ti to došlo

sturlo
28. července • 9:57

s tymi vetrakmi v pristrojovke to trosku prehnali..ok aj minula 9-5 ich mala podobne ale toto vyzera este horsie nez vo favorite..skoda, ten interier by bez nich vyzeral ovela lepsie :-/
este, ze neresim kupu noveho saabu :-P

Judas Priest
28. července • 10:08

No já skoro řeším... uvidíme. Přesvědčenej ještě nejsem. Jen trochu nalomenej. p.s. Ondrašíkovi/Goesovi asi vobtáhl přítelkyni nějaký Saabista, jinak by asi takhle neslídil aby u každé zmíňky o něm vyblil neskutečné množství zažitých a nepravdivých klišé a zcela regulerních lží o značce :-D

Radek Ondrášík
28. července • 10:14

Storme: o tom vobtahnuti Saabistou to je uz stare, to puvodne rikali Hondisti, kdyz se jim nelibily moje nazory :)A jinak ty zustanes vzdy u sveho vraku, ten mozna doplnis o jiny vrak. nebo si koupis Opel :)

koffr
28. července • 15:41

no mozna ze s timhle kretenem zadna dlouho nezustane a tak mu ji obtahli jak saabisti tak hondisti B-]

Radek Ondrášík
28. července • 16:59

Hele to je vice nez mozne. Dle mych nazoru na auta mi ju ofikali i Skodovkari, Audinar, Bavorista a Lancialista

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Judas Priest
29. července • 8:21

Škodovkáři? To i přes to že co tě vykopli z redakce pro neschopnost, jezdíš na jediné na co se zmůžeš, tedy Škodou Favorit a snažíš se blít na všechno v dosahu? :-P

Radek Ondrášík
29. července • 10:22

No porad lepsi, nez by mi mel nejlepsi kamos pichat zenu dva roky v kuse za zady jako u tebe. Holt si nevyberes. :-P

Jarda
29. července • 11:08

Ty máš nějakou ženu? Chtěl vidět tu slepici, která by s idiotem jako ty vydržela dýl než 2 minuty.

Radek Ondrášík
29. července • 11:41

Koukni se na tu tvoji a na tvou mamu a uvidis.

Jarda
29. července • 12:13

No vidiš to mě nenapadlo, schvalně se jich obou zeptám jestli tě znaj. Třeba se dozvim, že seš vlastně muj fotr:-O

Radek Ondrášík
29. července • 12:19

:-D:-D no aspon bys vedel po kom ses takovej kolik

Krata
28. července • 9:39

Zevnitr je to porad Saab, to je zaklad :) a ze to ma volant z Insignie, to neni vada. Uplne stejny, jako kdyby nekdo vycital audine, ze ma stejnej volant jako superb....U tech fotek predchozich generaci mate drobnou chybu. Na prostredni fotce je 9-5 modelovej rok 2002, lisila se drobnym faceliftem predku a zadku oproti prvni generaci z 1997.Jinak koukam, ze nema smysl reagovat na nekoho, jako je Radek Ondrasik, clovek, kterej dokaze jen a jen napadat... Radku, kdyby na tomhle aute byl znak AUDI nebo jiny konfekce, tak tady roztavas blahem, jak je to skvely auto, s nadcasovym designem, skvelejma funkcema... Vsichni uz vedi, ze saaby nemas rad, tak bud tak laskavej a nenapadej tady. Myslim si, ze na to neni nikdo zvedavej. A jestli svou karieru stavis na urazkach ostatnich, tak jsi docela chudak...

SraM
28. července • 12:20

S tím volantem od Opla bych si nebyl tak jistý. Kouknětě na koncepty. Poprvé se objevil v 9-4X BioPower v lednu 2008. Opel jej poprvé použil až u konceptu Merivy koncem února nebo začátkem března 2008. Pokud se tedy nepletu.Pořád tady čtu jak Saab vše okopíroval a nepoužil nic svého. Copak se tak neděje u všech koncernů? Podívete se do PSA, VW, Fiatu atd. U každého najdete prvky, které se prolínají celým koncernem. Vážně si myslíte, že každý koncern používá odlišnou platformu a díly na všechny nabízené modely?
A že 9-3 je převlečená Vectra... Copak se nabízela Vectra s motorem spalujícím E85? Copak se nabízela Vectra s natáčecí zadní nápravou? Těch odlišností je více. Je třeba se někdy kouknout také pod "sukni"...

Radek Ondrášík
28. července • 9:49

Kdyz nad mymi prispevky nema smysl reagovat, proc pak reagujes? Kapku schiza ne? Jinak i kdyby tam bylo logo BMW, Audi nebo cehokoli jineho, tak nad tim ulitavat nebudu. Nelibi se mi ani tento Saab a nelibi se mi ani Insignie a co?Proste je to vabnicka na par idiotu co masturbuji nad logem Saab. nic vic, nic min.

Radek Ondrášík
28. července • 8:45

Na trhu je mnoho sracek, ale prevlect Insignii do trosku jineho kabatu a pak prohlasovat, kolik let vyvoje na tom stravili a jak je to auto unikatni a prodavat to pod svym brendem, to uz chce byt hodne zoufaly. Na druhou stranu kdyz clovek zkoukne majitele Saabu, zoufalost je to, co je spojuje.Ano, Saab byl dobry v minulosti a umel nabidnout vuci konkurentum mnoho zajimavych veci, reseni, designu, vykonu, vybav, bezpecnosti. Ale to padlo tak pred deseti-patnacti lety. Od te doby je Saab co? Z casti prevlecene Subaru, z casti prevleceny Opel, z casti prevleceny Fiat. Bohuzel vse co umel, to pohrbil a dnes se chlubi cizim perim.Dle meho nazoru jen idiot priplati 30-50% ceny navic vuci Opelu za to, ze si nasadi na kapotu logo Saab.

Míra - Soobík
3. prosince • 18:58

Ten kdo se vyjadřuje o jakémko-li voze, ve kterém neseděl, ani nejel, natož ho řídil a to třeba i na dlouhé cesty, by měl mlčet a vůbec si nedovolit zúčastnit se diskuze, o takových uměleckých kouscích, jako jsou vozy Saab. Je pravdou, že GM nepřinesl do Saabu nic dobrého, jako např. TID motory (hrůza), ale na každém Saabu je pořád vidět, že si zachovává svá specifika (doufám, že víš co to slovo znamená, jinak použij slovník). Benzínové motory Saabu přežily bohu dík katastrofu jménem GM a jsou stále na prvních příčkách mezi benzínovými přeplňovamými motory a to co do kvality, tak do výkonu. Takže pane Ondrašíku, vy mě nestojíte za to, abych na Vás plýtval hrubými výrazy a občas, když chcete o něčem diskutovat a nemáte s tím praktické zkušenosti, tak si o tom alespoň přečtěte.
Zdravím, Saabu zdar a přejme mu konečně pořádného nového majitele.

RR
30. července • 15:05

Před deseti-patnácti lety??? pokud jste příznivcem klasických Saabu takto tzv"padnutí" bylo daleko dříve....
Vyjadřovat se k automobilu, který jste ve skutečnosti ještě ani neviděl, nejel jste s ním je hodně odvážné a vyžaduje značnou porci arogance.
Ještě jsem neviděl zoufalého majitele Saabu, většinou jsou to přátelští lidé, které spojuje loajalita k této značce.
Nikdo Vám Saaba nevnucuje, mějte svůj názor, ale označovat architekty, vědce, umělce či lékaře za idioty.... (na rozdíl od ostatních nechci být osobní, ale že by nějaký komplex?)
Co považujete za ideální značku?

Elpin E. (Elpin)
28. července • 14:49

Muzu se zeptat v cem je Saab tolik podobny Insignii? Ja nevim ale me pripadaji jako dve naprosto odlisne auta. Technologie uvnitr, budiz, muze byt shodna, ale nehraje u auta i velkou roli image a vzhled?

puck
28. července • 16:22

to nevidis, dyt to ma taky 4 kola a volant a motor vepredu

pan EKO
28. července • 8:58

Ty si dycky chytrý jak rádio co? Hlavně že si donedávna jezdil v autě s p*čou na kapotě, teď máš plesniveho fazola a všechny kolem poučuješ. Víš co? Drž radši hubu.

Radek Ondrášík
28. července • 9:04

No tys mi to drsne nanadal a to opravdu neskutence.

pan EKO
28. července • 9:51

Píše se nandal, když už. Nauč se česky, pane vševěd.:-D

Radek Ondrášík
28. července • 9:52

Ne, pises se nanadnal, ze neznas ceska slova je tvuj boj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pan EKO
28. července • 10:08

Nauč se nejdřív psát jouzo. Nevim kdo tady neumí česky.:-P

Radek Ondrášík
28. července • 10:14

Nevim, ale jak tak koukam, tak zrejme tvoji rodicove

pan EKO
28. července • 10:21

Ty seš opravdu zoufalec. Pověz mi, jak může člověk jako ty vůbec existovat? Ty musíš být stále nespokojený ne? S každým se tady hádáš, všechno víš, všechno znáš, pocházíš vůbec z planety země?

Petr
28. července • 10:29

Zvratek Ondrášašek je z jiné dimenze ;-), jinde se "nanandal" běžně nepoužívá

Radek Ondrášík
28. července • 10:33

Tak lidri udavaji smer vyvoje a stado se za nim veze. Takze tu mame nove slovo, do roka to bude nejpouzivanejsi vyraz B-]

Petr
28. července • 10:36

ty to všem nanandáš! B-] jazykem, kterému rozumíš jen tyB-]

Radek Ondrášík
28. července • 10:38

Muj jazyk je mezi zenami jiz znam :-P

Petr
28. července • 10:40

tady je ti to ale prd platné, nebo máš snad nějakou statistiku přístupu žen na autorevue.cz?

Radek Ondrášík
28. července • 10:46

Samozrejme i takova statistika, resp. sociodemograficky pruzkum je k dispozici ;)

Petr
28. července • 10:48

to by mě zajímalo, jak se tohle dá zjistit?

Radek Ondrášík
28. července • 10:56

Ze by sociodemografickym pruzkumem? Chapu, ze vam toto asi moc nerekne, ale je otazkou zda tu ma resit toto tema na vyssi urovni, kdyz ani netusite, ze neco podobneho je mozne.

lamal
31. července • 1:18

ty kravo tak to pozeram, ze ten Ondrasik je vazne pripad... okrem tych blabol z, ktorych je aj nieco pravda je tu znacny priznak dusevnych komplexov, ktore sa ventiluju na brane autorevue hele Radku, kdyz to v zivote nejede a treba posilit ego, tak proc temi nejubohejsimi spusoby ? nejvic zabiraj ?

MArtin
28. července • 22:19

Prosím vás vys.erte se už na toho debila ondrašíka

Radek Ondrášík
28. července • 10:27

Je to proste tak. Taky se tomu sam divim, ze jsem tak dokonaly. Chapu, ze pro proste lidi tveho typu je to slozite pochopit a smirit se s tim, ze jsi maximalne druha az treti kategorie, ale jinak to proste nejde.

pan EKO
28. července • 10:33

Ani se nebudu divit, když ti dá někdy prostě jen tak, přes hubu :-D

MArtin
28. července • 22:17

Ondrášíku drž prostě hubu:-/

pan EKO
28. července • 10:35

oprava: Ani se nebudu divit, když ti dá někdo prostě jen tak, přes hubu ;)

Elpin E. (Elpin)
28. července • 14:47

ehm, kdybys diskuse nechal u sveho prvni prispevku, bylo by lepsi... ten byl docela trefny - zbytek uz je jen ve stylu kdo docura dal...

Doporučujeme

Články odjinud