Saab 9-5 „oficiálněji”: více informací i snímků

19 komentářů

homer
1. září • 8:53

Tak u saabu je klasická tříprostorová karoserie se splývajícím zadním oknem a víkem kufru?
No když toyota přibastlí do avensisu -A sloupek tak už může být limuzína opravdu cokoliv.

ja
30. srpna • 0:27

no a pak uz jen zvladnout montaz smerovych pneumatik :-D

Pavel
29. srpna • 18:10

Kam zmizel motor 2.3 ? Takhle už zbývá jen 2.0, ostatní jsou převzaté :-/

Radek Ondrášík
29. srpna • 21:33

vsechny jsou prevzate. Bud od Fiatu, nebo Opelu. osatne je to jenom prevlecena Insignia na prodlouzene platforme.

pk
4. září • 16:16

Z insignie ma 20% suciastok (podvozok a par cudlikov + volant v interieri a ktovie co este) ostatne je saab made. Ak toto je prezlecena insignia co su potom koktavky, fobie, seaty a podobne ;)

Pepe
31. srpna • 15:18

...áááá pán je obdorník na Saaby. Neměl byste o těch motorech v 9-5 nic psát, pokud o nich nic nevíte. Jste takový malý ostuda :-) Nechápu, jak se tím "recenzováním" můžete, při Vašich znalostech, živit.

Judas Priest
31. srpna • 14:25

A pak ses probudil a měl jsi ruku v nočníku :-D

Pavel
30. srpna • 19:13

2.0 je původní Saab resp. Saab měl vždy dva své motory a to 2.0 a 2.3 a teď 2.3 zmizel a zůstal jen 2.0 :-/ Od Opelu je ta 1.6T, 2.8 je od australského Holdenu a diesely jsou od Fiatu.
Sdílení platforem je v rámci koncernu běžná věc, Octávka je taky jen prodloužený Golf nebo třeba Renault Koleos je jen převlečený Nissan, který vyrábí Samsung :-D atd., hold globalizace :-/

Roman
31. srpna • 9:41

U té 2.8 je od Holdenu "jenom" blok - ostatní si už vyvíjel Saab sám pod křídly GM.

Pavel
31. srpna • 14:27

Ten zbytek, který "vyvíjel" Saab se liší jen v tom, že je z "kvalitnějšího" materiálu, který odolá větším tlakům (kvůli přeplňování), jinak je to globální motor použitý jako první v Cadillacu, v přeplňované verzi jej pak dostal i Opel Vectra.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Roman
1. září • 8:09

V tom případě ani tebou zmiňovaný 2.0 není Saab, protože i ten začal tím, že Saab převzal blok od jiné automobilky (někdy v 60. letech).

IO
29. srpna • 15:33

Vyzerá to celkom zaujímavo,...rád si ho pozriem na ulici,...
PS: interiér je prekrásny!

gewehr
30. srpna • 9:39

JJ, ten interier sa mi paci, celkovo to na to, ze je to Saab vyzera zaujimavo. Otazka je, kolko budu pytat penazi za techniku z Opla. Ale asi dost.:-/

legnaw
31. srpna • 13:07

keby aspon z opla...ale zo chevroletu...... take europske dejvo....bleah

pk
4. září • 16:19

predpokladam ze vlastnis ojazdeny vw golf a ked soferujes si vystredeny medzi sedadlami a mas nakrivo siltovku B-]

anawarr
29. srpna • 12:30

kdysi jsem mel saab 99gl (uz to je vic nez 20 let) ale pripada mi to, ze design dela porad stejny vratny.....

Zelí
29. srpna • 12:00

Nevím proč použili čumák ze Santa Fé. Nezdá se, že by to měl být přímy konkurent. Jinak je to asi stejně jedno, protože saab pravděpodobně další zimu nepřežije.

Pavel
29. srpna • 18:19

Měl bys přestat chlastat ;-) To není čumák ze SantaFe, ale "vylepšený" čumák z předchozí 9-5ky.
Neboj, zimu k tvé nelibosti určitě přežije :-P

pk
4. září • 16:17

ze cumak zo santa fe :))

Doporučujeme

Články odjinud