Saab 9-4X: unikly první snímky produkční verze crossoveru

Jen několik dní či týdnů před oficiální premiérou na autosalonu v Paříži, nebo možná až v listopadu v Los Angeles unikly do éteru fotky sériového provedení nového SUV Saab 9-4X. Vychází z bezmála již tři roky staré studie 9-4X BioPower, o níž jsme podrobně psali na tomto místě.

Podle snímků se produkční verze svojí povahou od této studie pravděpodobně příliš neodchýlí, všimneme si zadních svítilen propojených transparentním pásem nebo zadních sloupků s negativním zalomením.

Žádné oficiální informace stále nemáme, o pohon se však podle všeho postarají výhradně přeplňované jednotky 1,6i s výkonem 180 koní (132 kW), 2,0i naladěná na 220 koní (162 kW) a dvoulitrový diesel. Nabídku zřejmě doplní také šestiválec s objemem 2,8 l a výkonem 300 koní (221 kW). Převodovky budou šestistupňové s manuálním a automatickým řazením, hnána budou alternativně přední či všechna kola. A jen tak na okraj, jejich vzhled vkusně připomíná vrtuli letadla a odkazuje na bohatou aviatickou historii Saabu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-4X: produkční podoba již nepřekvapí  Foto: Saasbunited.com

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 773 km
Cena: 90 000 Kč
Saab 9.5 2
Rok výroby: 2006
Stav: 226 186 km
Cena: 80 000 Kč
Saab 9.3 2,2
Rok výroby: 2000
Stav: 221 586 km
Cena: 56 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků