Když vidím, kam až ten motor sahá, tak to řidič asi sedí až na zadní sedačce.
Když si vzpomenu, že u nás není oficiálně možné dát do auta jiný motor od původního výrobce s původním objemem a tak dál a to jen proto, že se označení typu motoru liší o jediné písmenko (jinak jde o úplně stejný motor), tak si říkám jak asi je to jinde. Zkusím hádat, že jinde se takové úřednické divadlo nekoná. Nebo ano?
V cesku je legislativa hodne zamotana, kdyz to reknu slusne. sam sem se parkrat dostal do bezvychodne situace. Nevim jak ve Svedsku ale v Anglii je to hodne min prisne co se tyce uprav aura. Mam ale dojem ze vymena motoru jde i u nas, musi se to ale poznacit do technicaku
Ano, jde i u nás, ovšem musí jít o naprosto stejný typ motoru. Pokud se jedná o jiný typ motoru (a jak už jsem psal, stačí aby se to lišilo o jediné písmenko), pak úředník bez mrknutí oka oznámí, že to nejde. V takovém případě vede cesta přes výrobce, který k výměně musí dát schválení. A to samozřejmě nedá. Úplně vidím ty slzy smíchu v očích úředníků, když si půjdu nechat zapsat motor z Vipera do jakéhokoliv auta.
To by TéDéÍčkaři v ochcávkách zalezli hóóódně rychle pod zem :-DB-]
to by měli asi i před normální verzí 9-3 sport kombi :-) s výkonem od 120 do 220 koní...:-D
To je fakt :-D:-D:-D
A proc si myslite, ze je vubec neco takoveho zajima? A mimochodem, i TDi v Oi melo 131 koni;-)
protoze je zname :-) teda aspon tu cast ktera jim dela jmeno, nic proti tem ostatnim
ja ho chci :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.