Saab 9-3 s motorem z Viperu SRT-10

10 komentářů

Hornet74
18. května • 9:41

Když vidím, kam až ten motor sahá, tak to řidič asi sedí až na zadní sedačce.

Fantomas
17. května • 21:10

Když si vzpomenu, že u nás není oficiálně možné dát do auta jiný motor od původního výrobce s původním objemem a tak dál a to jen proto, že se označení typu motoru liší o jediné písmenko (jinak jde o úplně stejný motor), tak si říkám jak asi je to jinde. Zkusím hádat, že jinde se takové úřednické divadlo nekoná. Nebo ano?

lethal924
19. května • 9:29

V cesku je legislativa hodne zamotana, kdyz to reknu slusne. sam sem se parkrat dostal do bezvychodne situace. Nevim jak ve Svedsku ale v Anglii je to hodne min prisne co se tyce uprav aura. Mam ale dojem ze vymena motoru jde i u nas, musi se to ale poznacit do technicaku

Fantomas
27. května • 16:55

Ano, jde i u nás, ovšem musí jít o naprosto stejný typ motoru. Pokud se jedná o jiný typ motoru (a jak už jsem psal, stačí aby se to lišilo o jediné písmenko), pak úředník bez mrknutí oka oznámí, že to nejde. V takovém případě vede cesta přes výrobce, který k výměně musí dát schválení. A to samozřejmě nedá.
Úplně vidím ty slzy smíchu v očích úředníků, když si půjdu nechat zapsat motor z Vipera do jakéhokoliv auta.

Húúú
17. května • 8:35

To by TéDéÍčkaři v ochcávkách zalezli hóóódně rychle pod zem :-DB-]

laja
17. května • 8:53

to by měli asi i před normální verzí 9-3 sport kombi :-) s výkonem od 120 do 220 koní...:-D

Húúú
17. května • 12:19

To je fakt :-D:-D:-D

Tom
17. května • 20:21

A proc si myslite, ze je vubec neco takoveho zajima? A mimochodem, i TDi v Oi melo 131 koni;-)

lethal924
19. května • 9:26

protoze je zname :-) teda aspon tu cast ktera jim dela jmeno, nic proti tem ostatnim

xtra01
17. května • 7:33

ja ho chci :)

Doporučujeme

Články odjinud