Saab 9-3 Cabrio Spring Edition: více extravagance

Saab se rozhodl zvýraznit svou otevřenou verzi modelu 9-3 speciální edicí. Ta přináší žlutou barvu, dobrou výbavu a solidní motory.

Možná se divíte, že Saab zařazuje „jarní” model 9-3 Spring Edition do svého výrobního programu v prosinci, tedy ještě před začátkem té pravé zimy. Jenže je to tak, vůz je sice určen pro pěkné počasí, ale automobilka zahajuje prodeje již nyní a novinka by měla být k dispozici minimálně po celý příští rok.

Model 9-3 Spring Edition je k dispozici výhradně ve světlé žluté barvě, interiér je pak vyveden v černé kůži. Vozy budou k dostání se všemi dostupnými motory. Spring Edition disponuje v základu 18“ koly z lehkých slitin, které dotvářejí dynamický vzhled vozu.

Pod kapotou vozu se mohou objevit benzínové agregáty 1,8 Turbo 110 kW/150 k, 2,0T 129 kW/175 k, 2,0T 154 kW/210 k a 2,8 V6 Turbo s výkonem 188 kW/255 k. S ním je 9-3 Cabrio poměrně dynamickým vozem, když na stovku zrychlí za 7,2 sekundy a dosáhne maximální rychlost 245 km/h.

Diesely zastupují agregáty 1,9 TiD s výkonem 110 kW/150 k a 1,9 TTiD, který produkuje výkon 132 kW/180 k. S ním zvládá cabrio stovku za 9,1 sekundy a rozjede se na rychlost 220 km/h.

Pokud vás verze Spring Edition zaujala, pak vás asi zklameme. Je totiž určena primárně pro holandský trh a nemáme prozatím žádné informace o tom, že by se chtěla rozšířit i do jiných zemí.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-3 Cabrio Spring Edition

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků