Saab 9-3 Cabrio Hirsch Edition: 300 splašených jelenů

Švédská automobilka Saab přichystala ve spolupráci s německou ladičkou společností Hirsch Performance speciální edici svého elegantního kabrioletu, jemuž kromě optického zlepšení dopřála i pár koní navíc.  

Co se týče zevnějšku, zde to úpravci pojali jen velice jemně, což samozřejmě není na škodu. Od běžné verze se kousky z této edice budou lišit nejen zadním spoilerem a difuzorem ale i 19-ti palcovými matnými koly a chromovými koncovky výfuku. Jako základ pro výkonnostné úpravy, bohatě postačil 2,8 litrový šestiválec, jehož výkon po úpravě řídící jednotky vzrostl o 15 kW na konečnou hodnotu 223 kW/300 koní. Na seznamu technických úprav najdeme i tužší tlumiče a větší brzdové kotouče o průměru 345 mm.

Nová sportovní edice bude prozatím dostupná pouze v Německu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Saab 9-3 Cabrio Hirsch Edition
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků