To jsem jenom rád. Pokud to bude realita a Saab povstane z mrtvých, tak je to jen dobře. Jen se trochu bojím, jak kvalitní vozy to budou. Saab vždy dělal auta docela bytelná a svým způsobem i poctivá, proto bývaly dražší, než na kolik vypadaly. Uměli udělat auto, ale neuměli jej prodat. Tak doufám, že nenastane opačný proces, kdy budou umět prodat na základě renomé plečku, nebo spotřební polotovar, kterých jsou plné autosalony i bez něj.
Jasne, proc si nekoupit od znacky na pokraji smrti osm let starou Vectru se vcelku nic moc vybavou a dnes uz standardne vykonnym motorem za mega plus. :-D To ze za stejne penize muzete mit o generaci mladsi plne vybavene a silnejsi auto perspektivni znacky vas preci nemuze odradit.
A co všechno že to má společné s Vectrou ?Hmm, kdo všechno dneska nabízí standardní motor 2.0T 155kW nebo diesel 1.9 TTiD 132kW ?Co je to nic moc výbava ? Co mu podle tebe chybí proti konkurenci ? Já po zběžném kouknutí do ceníku našel jen, že nemá adaptivní tempomat, ale možná víš ještě o něčem.Jinak souhlas, to auto je už docela staré.
S Vectrou to ma spolecnou platformu, sice modifikovanou, ale presto to dobre ukazuje o jak technicky stare auto se jedna. Co se tyce vybavy, tak udajne spickova vybava Aero za cenu milion korun a stale se priplaci na adaptivni svetlomety, na navigaci (100.000Kc!) ci handsfree sadu (20.000Kc!). To jsou dardy dnes uz vicemene nevidane ani uz zakladnich holobyt variant, natoz u nejdrazsich vybav.
A v čem přesně ta platforma zaostává a je stará ? Nebo to posuzujete jen dle věku ? A co potom říkáte na Passata, který je postaven na platformě minulé generace Golfu a na to, že nový Golf je taktéž pořád na stejné platformě ?Ano, za adaptivní světlomety si připlácíte 12.000,- Kč. Jinak za těch 96.900,- Kč máte sadu obsahující DVD navigační systém s 6,5" barevnou obrazovkou, Bluetooth handsfree a audiosystémem BOSE s 11 reproduktory. To se Vám zdá moc ?Co potom říkáte např. na BMW 3 kde je tempomat v základu jen u verze M3 (u Saabu už ve střední výbavě ve standardu) ? Taktéž za adaptivní světlomety si připlácíte, ty nemá v základu ani M3 za 1,8 milionu. Taktéž za navigaci (+75tis. Kč), kvalitní audio Harman/Kardon (+31tis. Kč) a Bluetooth (+20tis. Kč) si musíte u všech verzí včetně M3 za 1,8 milionu připlácet. U BMW si musíte připlatit i směšných 1.586,- Kč za sklopné zadní opěrky hlavy a to i u M3 za 1,8 milionu. Ceny jde snížit pomocí paketů jako u Saabu.A pokračujeme dál a vezmeme Audi A4. Adaptivní světlomety jen za příplatek u všech verzí, navigace za přípatek u všech verzí (+81tis Kč.), k tomu kvalitní audio BangOlufson (+27tis.) a Bluetooth taky jen za příplatek (8tis.). Tempomat u všech verzí jen za příplatek. Stejně taky xenony jsou pouze za příplatek (u Saabu i BMW jsou v nejdražších výbavách v ceně).V čem tedy Saab zaostává za konkurencí ve výbavě ?
Po dlouhe dobe jsem cetl ubijeni fakty, nikoli argumetny!! Skvele!!!Nutno dodat, ze "zastarale" TTID motory s obsahem 1.9l totalne prevalcovaly 2.7TDI od Audi... Kez by ostatni automobilky byly takto zastarale :)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.