Dosavadní Audi R8 s úžasným atmosférickým desetiválcem se bohužel nechýlí k zářné budoucnosti. Dříve už zaznělo, že pro jedno  z nejdostupnějších superaut  dneška neplánuje Audi  přímého nástupce.  | Audi R8 Zdroj: Audi

Dosavadní Audi R8 s úžasným atmosférickým desetiválcem se bohužel nechýlí k zářné budoucnosti. Dříve už zaznělo, že pro jedno z nejdostupnějších superaut dneška neplánuje Audi přímého nástupce. | Audi R8 | Zdroj: Audi

Spíše duchovní náhradou R8 by se jevil elektrický supersport, který v Ingolstadtu podle zdrojů britského magazínu Car zatím nazývají jako RS e-tron. | Audi R8 Zdroj: Audi

Spíše duchovní náhradou R8 by se jevil elektrický supersport, který v Ingolstadtu podle zdrojů britského magazínu Car zatím nazývají jako RS e-tron. | Audi R8 | Zdroj: Audi

Car rovněž uvádí, že z důvodu určitého šetření nákladů na vývoji elektrické novinky, si nechá Audi pomoci od chorvatských specialistů  Rimac ... | Audi R8 Zdroj: Audi

Car rovněž uvádí, že z důvodu určitého šetření nákladů na vývoji elektrické novinky, si nechá Audi pomoci od chorvatských specialistů Rimac... | Audi R8 | Zdroj: Audi

...se kterými již spolupracuje například Porsche, mluví se o dohodě s Bugatti a potencionálním partnerství s Lamborghini. Rimac již stihl svět zaujmout vlastními elektrickými a velice schopnými supersporty  Concept One  a  C_Two.  | Audi R8 Zdroj: Audi

...se kterými již spolupracuje například Porsche, mluví se o dohodě s Bugatti a potencionálním partnerství s Lamborghini. Rimac již stihl svět zaujmout vlastními elektrickými a velice schopnými supersporty Concept One a C_Two. | Audi R8 | Zdroj: Audi

Elektrické komponenty však už Rimac dodává či dodával i Aston Martinu (pro  Valkyrie ), Koenigseggu (baterie pro  Regeru ) a také Jaguaru, v případě baterií pro koncept  elektrického E-Typu . Naposledy Rimac oznámil technickou spolupráci také s italskou značkou  Pininfarina . | Audi R8 Zdroj: Audi

Elektrické komponenty však už Rimac dodává či dodával i Aston Martinu (pro Valkyrie), Koenigseggu (baterie pro Regeru) a také Jaguaru, v případě baterií pro koncept elektrického E-Typu. Naposledy Rimac oznámil technickou spolupráci také s italskou značkou Pininfarina. | Audi R8 | Zdroj: Audi

Celkově pro koncern VW mají být tedy schopnosti chorvatské společnosti velmi lákavé a Rimac by do vývoje RS e-tronu přispěl nejdůležitějšími částmi – ústrojím se čtyřmi elektromotory a bateriovým modulem schopným vysokorychlostního nabíjení. | Audi R8 Zdroj: Audi

Celkově pro koncern VW mají být tedy schopnosti chorvatské společnosti velmi lákavé a Rimac by do vývoje RS e-tronu přispěl nejdůležitějšími částmi – ústrojím se čtyřmi elektromotory a bateriovým modulem schopným vysokorychlostního nabíjení. | Audi R8 | Zdroj: Audi

Zbytek konstrukce s lehkým monokokem, aktivní aerodynamickou karoserií a jasným designem Audi by zůstal v režii Němců. | Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Zbytek konstrukce s lehkým monokokem, aktivní aerodynamickou karoserií a jasným designem Audi by zůstal v režii Němců. | Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Ačkoliv se o možném příjezdu elektrického supersportu Audi RS e-tron mluví v časové ose čtyř let, už nyní britská publikace zmiňuje hodnoty výkonu vozu okolo 950 koní (700 kW)... | Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Ačkoliv se o možném příjezdu elektrického supersportu Audi RS e-tron mluví v časové ose čtyř let, už nyní britská publikace zmiňuje hodnoty výkonu vozu okolo 950 koní (700 kW)... | Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

...dojezdu na jedno nabití asi 480 km, možnost dobíjení bezdrátově a schopnost zrychlení vozu z nuly na 100 km/h za 2,5 vteřiny. | Rimac C_Two Zdroj: Rimac

...dojezdu na jedno nabití asi 480 km, možnost dobíjení bezdrátově a schopnost zrychlení vozu z nuly na 100 km/h za 2,5 vteřiny. | Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Audi mimochodem počítá s tím, že vývoj baterií pro elektromobily bude do doby uvedení nového supersportu zase o kus dále. | Rimac C_Two  Zdroj: Rimac

Audi mimochodem počítá s tím, že vývoj baterií pro elektromobily bude do doby uvedení nového supersportu zase o kus dále. | Rimac C_Two  | Zdroj: Rimac

Na již rozšířeném trhu elektromobilů tak bude i čistě elektrický supersport dávat větší smysl, s nižší úrovní kompromisů než doposud, například co se týče hmotnosti a dojezdu. | Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Na již rozšířeném trhu elektromobilů tak bude i čistě elektrický supersport dávat větší smysl, s nižší úrovní kompromisů než doposud, například co se týče hmotnosti a dojezdu. | Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Budoucnost by tedy měla být pro elektrického duchovního nástupce R8 mnohem světlejší, na rozdíl od staré elektrické varianty R8 e-tron... | Rimac C_Two Zdroj: Rimac

Budoucnost by tedy měla být pro elektrického duchovního nástupce R8 mnohem světlejší, na rozdíl od staré elektrické varianty R8 e-tron... | Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

...kterou Audi v roce 2016 pro nízký zájem stáhlo z prodeje. Elektromobil si tehdy nenašel  ani stovku majitelů.  | Rimac C_Two Zdroj: Rimac

...kterou Audi v roce 2016 pro nízký zájem stáhlo z prodeje. Elektromobil si tehdy nenašel ani stovku majitelů. | Rimac C_Two | Zdroj: Rimac

Spíše duchovní náhradou R8 by se jevil elektrický supersport, který v Ingolstadtu podle zdrojů britského magazínu Car zatím nazývají jako RS e-tron. | Audi R8 Zdroj: Audi
Car rovněž uvádí, že z důvodu určitého šetření nákladů na vývoji elektrické novinky, si nechá Audi pomoci od chorvatských specialistů  Rimac ... | Audi R8 Zdroj: Audi
...se kterými již spolupracuje například Porsche, mluví se o dohodě s Bugatti a potencionálním partnerství s Lamborghini. Rimac již stihl svět zaujmout vlastními elektrickými a velice schopnými supersporty  Concept One  a  C_Two.  | Audi R8 Zdroj: Audi
Elektrické komponenty však už Rimac dodává či dodával i Aston Martinu (pro  Valkyrie ), Koenigseggu (baterie pro  Regeru ) a také Jaguaru, v případě baterií pro koncept  elektrického E-Typu . Naposledy Rimac oznámil technickou spolupráci také s italskou značkou  Pininfarina . | Audi R8 Zdroj: Audi
13
Fotogalerie

S vývojem nástupce Audi R8 mají pomoci Chorvati. Výsledek čekejme do čtyř let

O osudu Audi R8 se mluví již delší dobu. Teď přichází na světlo informace, že s nástupcem supersportu si automobilka nechá pomoci od chorvatského Rimacu.

Dosavadní Audi R8 s úžasným atmosférickým desetiválcem se bohužel nechýlí k zářné budoucnosti. Dříve už zaznělo, že pro jedno z nejdostupnějších superaut dneška neplánuje Audi přímého nástupce. Spíše duchovní náhradou R8 by se jevil elektrický supersport, který v Ingolstadtu podle zdrojů britského magazínu Car zatím nazývají jako RS e-tron.

Car rovněž uvádí, že z důvodu určitého šetření nákladů na vývoji elektrické novinky, si nechá Audi pomoci od chorvatských specialistů Rimac, se kterými již spolupracuje například Porsche, mluví se o dohodě s Bugatti a potencionálním partnerství s Lamborghini. Rimac již stihl svět zaujmout vlastními elektrickými a velice schopnými supersporty Concept One a C_Two.

Elektrické komponenty však už Rimac dodává či dodával i Aston Martinu (pro Valkyrie), Koenigseggu (baterie pro Regeru) a také Jaguaru, v případě baterií pro koncept elektrického E-Typu. Naposledy Rimac oznámil technickou spolupráci také s italskou značkou Pininfarina.

Celkově pro koncern VW mají být tedy schopnosti chorvatské společnosti velmi lákavé a Rimac by do vývoje RS e-tronu přispěl nejdůležitějšími částmi – ústrojím se čtyřmi elektromotory a bateriovým modulem schopným vysokorychlostního nabíjení. Zbytek konstrukce s lehkým monokokem, aktivní aerodynamickou karoserií a jasným designem Audi by zůstal v režii Němců.

Ačkoliv se o možném příjezdu elektrického supersportu Audi RS e-tron mluví v časové ose čtyř let, už nyní britská publikace zmiňuje hodnoty výkonu vozu okolo 950 koní (700 kW), dojezdu na jedno nabití asi 480 km, možnost dobíjení bezdrátově a schopnost zrychlení vozu z nuly na 100 km/h za 2,5 vteřiny.

Audi mimochodem počítá s tím, že vývoj baterií pro elektromobily bude do doby uvedení nového supersportu zase o kus dále. Na již rozšířeném trhu elektromobilů tak bude i čistě elektrický supersport dávat větší smysl, s nižší úrovní kompromisů než doposud, například co se týče hmotnosti a dojezdu.

Budoucnost by tedy měla být pro elektrického duchovního nástupce R8 mnohem světlejší, na rozdíl od staré elektrické varianty R8 e-tron, kterou Audi v roce 2016 pro nízký zájem stáhlo z prodeje. Elektromobil si tehdy nenašel ani stovku majitelů.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud