S VW Touareg už nemusíte umět parkovat. Dokáže to zcela sám, i přes telefon

21 komentářů

Ďoďo
15. listopadu • 13:31

Ostava iba 45 dní ľudia!!!Pripravte sa na to,že budete sedieť pri svojích oknach a sledovať tie autonomne roboticke taxiky,ktore usilovne ako včely jazdia tam a späť.Sotva sa môžem ovladať-genius Elon Musk ma vybičuje do radostneho šialenstva!
 

space
15. listopadu • 10:05

To je určitě užitečná funkce. Onehdá jsem jel za jedním tuaregem, který to v obci nebyl schopen udržet pod 70km/h a do kruháče ho to naopak nechtělo pustit dokud nebyly všechny vjezdy prázdné...

jozka
15. listopadu • 8:06

Vzhledem k tomu, ze dost castou musim zaparkovat nekam, kde mi potom na kazdou stranu zbyde asi tak dvacet cisel, tak hodne stesti s tym pertinaxom :-)

HRD
14. listopadu • 18:22

Dříve mě tyto asistenty pro "takyřidiče" štvaly, protože jsem tvrdil, že auto se nemá motat do řízení, řídit ho má řidič. Ale dnes už jsem názor změnil. Za volanty sedí tolik kopyt a idiotů, že bude asi opravdu lerpší, když se budou ty auta řídit sama. Alespoń dokáží projet křižovatkou nebo kruhákem bez ohrožení ostatních, nebo naopak bez zbytečného stání a čumění. Dokážou samy nejen zapnout, ale hlavně taky VYPNOUT zadní mlhovku, když je někdo dojede, nebudou držet hnátu na brzdě a vypalovat oči za ním stojícímu řidiči v noci, a třeba budou umět i samy používat blinkry. To bude krása... protože to, co předvádí současní "řidiči", je k blití. On i trabant je dnes chytřejší, než mnoho "řidičů". :-)

Elpin E. (Elpin)
14. listopadu • 22:48

Přesně. Pořád se omýlá jak je autonomní řízení hloupé a nebezpečné a jak támhleta Tesla bourala a támhleta neviděla překážku atd., ale to, že člověk denodenně způsobí mraky hloupých nehod, protože se nevěnuje řízení a předjíždí v nepřehledných úsecích a podobně, to se tak nějak taktně nezmiňuje. Jednou přijde doba, kdy řízení člověkem bude vysloveně zakázáno a jak to vidím na našich silnicích, ani se nebude čemu divit.

Allamarein
15. listopadu • 8:37

Doufám, že ta doba přijde až tak za třicet let... to mi bude sedmdesát a nějaké řízení mě fakt nebude zajímat. Ale svěřit se dobrovolně systému, který si sám může rozhodnout, jak a kam mě poveze, nebo třeba i nepoveze?
Aniž bych chtěl být nějaký konspirátor nebo podobný plašan, tenhle zákaz je nejlepší cesta k ovládnutí společnosti, protože se autům dá jednoduše nařídit, že do určitých oblastí nepojedou. A nebudeme si hrát na ideály, politici nikdy ideální nebudou, a tohle bude velmi rychle zneužito.

Neurotic
14. listopadu • 21:27

Ono existuje autonomní auto, které je na křižovatce rychlejší než 90 letý děda?:-D A detekce mlhy je na tom asi ještě hůř...

HRD
15. listopadu • 11:59

Jde o to, že BUDOU... v budoucnu ;-)

Jig
14. listopadu • 19:53

"nebudou držet hnátu na brzdě a vypalovat oči za ním stojícímu řidiči v noci," ... s rostoucími prodeji automatů půjde tohle asi těžko.

Allamarein
15. listopadu • 8:34

Na druhou stranu, proč by samořídící auto mělo držet nohu na brzdě? Zastaví, automaticky zatáhne parkovačku, světla zhasnou.

homer
15. listopadu • 16:54

brzdovej asistent pri zastaveni brzdou rozsvítí brzdovky dokud se nerozjedes, musíš tam vrazit P nebo ho vypnout - celosvětovy standart

Allamarein
15. listopadu • 18:07

Píšu co může být, ne co je dnes hloupě nastaveno. Autonomní auto ani nepotřebuje brzdová světla, když na to přijde.

Pikus
14. listopadu • 21:46

Jo, asi bych mohl schválně přeřadit na P, ale to pak nefunguje start-stop a motor běží pořád. Navíc do kolon a na popojíždění už mají moderni auta semi-autonomni režim a zastavují a rozjíždějí se samotná.

joe
15. listopadu • 5:43

Navíc P je doporučováno používat jen při delším stání - vlakový přejezd, jinak nachávat v D...

petr r. (petrumr)
14. listopadu • 16:36

dobrý, když pominu, že nemám jablko tak v jakým městě je tolik místa? nebo kolik musí být prostoru, že to ten systém neodmítne.

umr.covid19
15. listopadu • 1:44

hmmm,dobrý postřech,výjmečně chválím...Ale počítám,že ty budeš umět parkovat

petr r. (petrumr)
15. listopadu • 7:56

nic moc, v soutěži couvání a parkování s vlečkou(dvě nápravy) na čas jsem byl třetí s 38lidí.

brk77
14. listopadu • 18:05

Asi tak. To mě vždycky baví, jak výrobce chce demonstroval parkovací systém a natočí video, kde to samo vjede do díry, kde by se vešlo i o metr delší auto. Zajímají mě limitní situace a ne tahle, kde ten systém spíš zdržuje.

Honza
15. listopadu • 7:40

Souhlas, mame touarega s park assist a pouzili jsme to tak 3x na zacatku, protoze auto je dost vybiravy kam se vejde, kam ne a hlavne to cely trva.Mnohem uzitecnejsi by bylo, kdyby mel touareg poradne velky zrcatka jako treba lexus nebo volvo.

Petr
14. listopadu • 20:46

Limitni je pouze mozek nekterych diskutujicich.

Allamarein
15. listopadu • 8:32

Děkujeme, že jsi nám to na sobě předvedl.

Doporučujeme

Články odjinud