S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

30 komentářů

Drahoš
28. listopadu • 9:23

Jen aby to nakonec zase neodstavilly na Milovickém letišti, aneb, když škodovka počítá s většími prodeji než nakonec má a musí někam odkllidit auta, zábavné nemyslíte?

Novis
29. listopadu • 16:42

Rozhodně :D Sám také nevěřím, že se jedná o neplnění emisních norem, ale jedno se musí nechat.... PR škodovky se snaží hezky :D

Žižka
27. listopadu • 15:23

Škoda se snaží cílit s prodejí i v zahraničí, protože jim na letišti stojí mraky aut, které stále nemají svého majitele. Přísnější emise na vině nejsou, proč by jinak jiné automobilky neměly stejné problémy? Blbý je, že to letiště už mělo být před měsícem prázdné, ale ta prodejnost je trochu horší, než analytici ze škody čekali, že?

Emil
26. listopadu • 17:14

No hlavně ať si to tam nechají to kupé co nemá s kupé nic společného. Navíc tu by bylo až moc cifer na ceně

Limbo
19. listopadu • 9:11

No jo tam jim hlavně do toho nervou ty jejich 1.0 tříválce že ? To by je asi Čína hodně rychle vyhostila, ale čecháčci ty vezmou všechno ne ?

Hrušák
26. listopadu • 18:10

Podle statistik prodeje v Číně vedou trochu jiný automobilky (především v kategorii SUV). Číňani tam zrovna dvakrát o ty Škodovky moc nestojí, kdo by to chtěl taky za ty peníze?

Martin Maděra
19. listopadu • 8:47

Taky vás nepřekvapuje, že Škodovka rozšiřuje nabídku hlavně v Číně? Já se tomu nedivím, jelikož u nás už ty jejich "novinky" nikdo nechce. Není divu, že jim u nás klesají prodeje, nemyslíte?

Peskis
20. listopadu • 17:18

Klasika. Nás koncern expanduje jinam. Přesně jak píšete, není divu, ty jejich šroty za předražený peníze už tu nikdo nechce!

Lacina
19. listopadu • 7:57

Zajímavé je, že nám tady nabízejí nepoužitelnou 1.0 motorizaci, ale v Číně jí např. u Karoqa nenajdete, jde to jen od 1.4 výše. Asi by si Číňani klepali na hlavu co to ti blbci v ČR dokážou dát do aut s takovou váhou, ale u nás je blbců dost, ti si to koupí no ne?

Nerud
20. listopadu • 17:23

Ano a navíc nám tady dávají litr obsah a ještě se u toho tváří, jak je to bůh ví jak svělá motorizace a na východě si to nedovolí vůbec dát do nabídky. Zajímalo by mě jak je to možné? Proč nám to cpou a jim ne?

Mrakomor
16. listopadu • 8:23

líbil by se mi model šemiq po těch názvech jako Kardiaq, Karoq a Kámiq což?

Smith
16. listopadu • 9:15

Mně by se zas moc líbil model Dusíq nebo Smrdíq. Škodovce bych doporučil svolávačku všech svých smradlavých TDI na toto dodatečné přeznačení. Moc by jim to slušelo a naprosto sedělo...;-)

Pedro
16. listopadu • 12:00

Smite,ten tvůj favorit smrdí zdaleka více

Smith
16. listopadu • 12:35

Chlapče, to jsi ale vedle jak ta jedle. Kupuji zásadně nová auta luxusního segmentu, minimálně šestiválce a max. po dvou letech je obměňuji. Koupit si jakoukoli škodovku by mě nikdy v životě nenapadlo. A i kdyby mě k tomu někdo donutil, ale jen pod pohrůžkou smrti, tak tam kde bydlím, ani žádné nejsou, protože je tam vůbec nikdo nezná a ani se tam neprodávají.
Jen tak na okraj, stejně tak by mě nikdy nenapadlo koupit si dieselové auto.

E15
16. listopadu • 10:17

s ohledem na to jak zamořili ulice evropských měst by nejpřiléhavější byl Karcinomiq ... ;-)

Kuk Vykuk
16. listopadu • 2:29

Stejně je jim to howno platný protože prodeje aut v Číně poklesly o 12 %, nejvíc od roku 2012. B-]

Roflo
16. listopadu • 8:28

však ony klesají prodeje i koncernové škodovce a autama pro ovce asi o 15-20% prej, no a nedivim se, jejich tsi bych nechtel ai zadara a dýzl už včil nikdo nechce... jestli půjde ochcavka s výrobou do turecka tak za par let po škodovce neštěkne ani údrzbář ze slévarny

Kuk Vykuk
16. listopadu • 2:33

Nepříliš povzbudivá zpráva pro českou automobilku. Číňané přestávají kupovat auta
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/neprilis-povzbudiv... ...

Kuk Vykuk
16. listopadu • 5:16

Čeští exportéři letos překonají historický rekord, ale už vědí, že pak hostina skončí
Škoda je náš největší exportér
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cesti-exporteri-pr... ...

Jan Baxa
15. listopadu • 20:47

Honzíkův jubilejní 985. letošní článek o značce Škoda! Za mě a přítelkyni obrovská gratulace k takové porci, a ať invence nadále graduje takovým tempem, jako doposud. Škodarevue = česká automobilová jednička!

Jaromír Veka
15. listopadu • 20:15

Skandální modelová ofenzíva Škody nebere konce!!! Takovou paletu individualistických vozů nenabízí žádný jiný výrobce na světě, z toho si prostě musí vybrat každý! Tleskám a smekám...

Jirka
17. listopadu • 6:40

Ja chci hemi small block, takze si nevyberu bez asistentu.

Hernandez
15. listopadu • 19:42

Tady se z toho stal autoblesk. Články z větší části nevalné úrovně, řešení webu z dob pravěku a diskuzní příspěvky jsou žumpa od afektovaných zoufalců.

Osel z Jetele
15. listopadu • 21:08

Sámsy zouphalec

Adrian
15. listopadu • 19:04

On má někdo na tak hnusná, beztvará a bezpohlavní auta chuť? No to ale musí být úchyl...

ben
15. listopadu • 18:55

Škodovka je ráda že to prodá ty své šunty vůbec někde.

Drapl
15. listopadu • 18:54

Mě ani jedno z těch jejich SUV nezaujalo. Pořád ten samý design, nic nového a motorizace jsou jedním slovem hrůza. Co se týče technologií, tak tam také není o co stát.

lukastomekahoj
22. listopadu • 10:32

souhlas a taky se mi to jeví jako dost slepě pozitivní uvažování od výrobce chrlit spalováky jenom, myslím že hodně brzo diesly zajdou a to je jedina motorizace co v umí montovat do aut tak nějak když zrovna nelžou o emisich :D ,takže podle mého takovej výstřel do tmy od schade

Brona
15. listopadu • 18:37

5ti dveřový kupé ? Nemělo kupé odjakživa 3 dveře ? Tak to už jsme viděli asi všechno že ?

homer
15. listopadu • 22:52

Kupe? Zasadne jenom dvoje dvere. Troje ma mozna satni skrin v tvym pokojicku.

Doporučujeme

Články odjinud