S těmito SUV Škoda útočí na Čínu. Na dvě z nich si nechejte zajít chuť

Brona  |  15. 11. 2018 18:37

5ti dveřový kupé ? Nemělo kupé odjakživa 3 dveře ? Tak to už jsme viděli asi všechno že ?

Odpovědět  |   | 
homer  |  15. 11. 2018 22:52

Kupe? Zasadne jenom dvoje dvere. Troje ma mozna satni skrin v tvym pokojicku.

Odpovědět  |   | 
Drapl  |  15. 11. 2018 18:54

Mě ani jedno z těch jejich SUV nezaujalo. Pořád ten samý design, nic nového a motorizace jsou jedním slovem hrůza. Co se týče technologií, tak tam také není o co stát.

Odpovědět  |   | 
lukastomekahoj  |  22. 11. 2018 10:32

souhlas a taky se mi to jeví jako dost slepě pozitivní uvažování od výrobce chrlit spalováky jenom, myslím že hodně brzo diesly zajdou a to je jedina motorizace co v umí montovat do aut tak nějak když zrovna nelžou o emisich :D ,takže podle mého takovej výstřel do tmy od schade

Odpovědět  |   | 
ben  |  15. 11. 2018 18:55

Škodovka je ráda že to prodá ty své šunty vůbec někde.

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  15. 11. 2018 19:04

On má někdo na tak hnusná, beztvará a bezpohlavní auta chuť? No to ale musí být úchyl...

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  15. 11. 2018 19:42

Tady se z toho stal autoblesk. Články z větší části nevalné úrovně, řešení webu z dob pravěku a diskuzní příspěvky jsou žumpa od afektovaných zoufalců.

Odpovědět  |   | 
Osel z Jetele  |  15. 11. 2018 21:08

Sámsy zouphalec

Odpovědět  |   | 
Jaromír Veka  |  15. 11. 2018 20:15

Skandální modelová ofenzíva Škody nebere konce!!! Takovou paletu individualistických vozů nenabízí žádný jiný výrobce na světě, z toho si prostě musí vybrat každý! Tleskám a smekám...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  17. 11. 2018 06:40

Ja chci hemi small block, takze si nevyberu bez asistentu.

Odpovědět  |   | 
Jan Baxa  |  15. 11. 2018 20:47

Honzíkův jubilejní 985. letošní článek o značce Škoda! Za mě a přítelkyni obrovská gratulace k takové porci, a ať invence nadále graduje takovým tempem, jako doposud. Škodarevue = česká automobilová jednička!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2018 02:29

Stejně je jim to howno platný protože prodeje aut v Číně poklesly o 12 %, nejvíc od roku 2012.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2018 02:33

Nepříliš povzbudivá zpráva pro českou automobilku. Číňané přestávají kupovat auta
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/neprilis-povzbudiv... ...

Odpovědět  |   | 
kuk  |  16. 11. 2018 05:16

Čeští exportéři letos překonají historický rekord, ale už vědí, že pak hostina skončí
Škoda je náš největší exportér
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/cesti-exporteri-pr... ...

Odpovědět  |   | 
Roflo  |  16. 11. 2018 08:28

však ony klesají prodeje i koncernové škodovce a autama pro ovce asi o 15-20% prej, no a nedivim se, jejich tsi bych nechtel ai zadara a dýzl už včil nikdo nechce... jestli půjde ochcavka s výrobou do turecka tak za par let po škodovce neštěkne ani údrzbář ze slévarny

Odpovědět  |   | 
Mrakomor  |  16. 11. 2018 08:23

líbil by se mi model šemiq po těch názvech jako Kardiaq, Karoq a Kámiq což?

Odpovědět  |   | 
Smith  |  16. 11. 2018 09:15

Mně by se zas moc líbil model Dusíq nebo Smrdíq. Škodovce bych doporučil svolávačku všech svých smradlavých TDI na toto dodatečné přeznačení. Moc by jim to slušelo a naprosto sedělo...

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 11. 2018 10:17

s ohledem na to jak zamořili ulice evropských měst by nejpřiléhavější byl Karcinomiq ...

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  16. 11. 2018 12:00

Smite,ten tvůj favorit smrdí zdaleka více

Odpovědět  |   | 
Smith  |  16. 11. 2018 12:35

Chlapče, to jsi ale vedle jak ta jedle. Kupuji zásadně nová auta luxusního segmentu, minimálně šestiválce a max. po dvou letech je obměňuji. Koupit si jakoukoli škodovku by mě nikdy v životě nenapadlo. A i kdyby mě k tomu někdo donutil, ale jen pod pohrůžkou smrti, tak tam kde bydlím, ani žádné nejsou, protože je tam vůbec nikdo nezná a ani se tam neprodávají.
Jen tak na okraj, stejně tak by mě nikdy nenapadlo koupit si dieselové auto.

Odpovědět  |   | 
Lacina  |  19. 11. 2018 07:57

Zajímavé je, že nám tady nabízejí nepoužitelnou 1.0 motorizaci, ale v Číně jí např. u Karoqa nenajdete, jde to jen od 1.4 výše. Asi by si Číňani klepali na hlavu co to ti blbci v ČR dokážou dát do aut s takovou váhou, ale u nás je blbců dost, ti si to koupí no ne?

Odpovědět  |   | 
Nerud  |  20. 11. 2018 17:23

Ano a navíc nám tady dávají litr obsah a ještě se u toho tváří, jak je to bůh ví jak svělá motorizace a na východě si to nedovolí vůbec dát do nabídky. Zajímalo by mě jak je to možné? Proč nám to cpou a jim ne?

Odpovědět  |   | 
Martin Maděra  |  19. 11. 2018 08:47

Taky vás nepřekvapuje, že Škodovka rozšiřuje nabídku hlavně v Číně? Já se tomu nedivím, jelikož u nás už ty jejich "novinky" nikdo nechce. Není divu, že jim u nás klesají prodeje, nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Peskis  |  20. 11. 2018 17:18

Klasika. Nás koncern expanduje jinam. Přesně jak píšete, není divu, ty jejich šroty za předražený peníze už tu nikdo nechce!

Odpovědět  |   | 
Limbo  |  19. 11. 2018 09:11

No jo tam jim hlavně do toho nervou ty jejich 1.0 tříválce že ? To by je asi Čína hodně rychle vyhostila, ale čecháčci ty vezmou všechno ne ?

Odpovědět  |   | 
Hrušák  |  26. 11. 2018 18:10

Podle statistik prodeje v Číně vedou trochu jiný automobilky (především v kategorii SUV). Číňani tam zrovna dvakrát o ty Škodovky moc nestojí, kdo by to chtěl taky za ty peníze?

Odpovědět  |   | 
Emil  |  26. 11. 2018 17:14

No hlavně ať si to tam nechají to kupé co nemá s kupé nic společného. Navíc tu by bylo až moc cifer na ceně

Odpovědět  |   | 
Žižka  |  27. 11. 2018 15:23

Škoda se snaží cílit s prodejí i v zahraničí, protože jim na letišti stojí mraky aut, které stále nemají svého majitele. Přísnější emise na vině nejsou, proč by jinak jiné automobilky neměly stejné problémy? Blbý je, že to letiště už mělo být před měsícem prázdné, ale ta prodejnost je trochu horší, než analytici ze škody čekali, že?

Odpovědět  |   | 
Drahoš  |  28. 11. 2018 09:23

Jen aby to nakonec zase neodstavilly na Milovickém letišti, aneb, když škodovka počítá s většími prodeji než nakonec má a musí někam odkllidit auta, zábavné nemyslíte?

Odpovědět  |   | 
Novis  |  29. 11. 2018 16:42

Rozhodně :D Sám také nevěřím, že se jedná o neplnění emisních norem, ale jedno se musí nechat.... PR škodovky se snaží hezky :D

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

včera | AutoRevue.cz | 5 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Američané mají nový patent na otevírání dveří. Pomůže v kopci i ve větru

Američané mají nový patent na otevírání dve…

Už jsme viděli dveře otevírané do stran, nahoru, dolů nebo zajíždějící do karoserie. Chevrolet ale přišel na to, jak takovou obyčejnou věc udělat ještě elegantnější a bezpečnější.

28.  12.  2018 | | 23 N/A
Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou kvalitu. Byla úplně nová

Majitel Tesly Model 3 ukázal její otřesnou …

Tesla se často potýká s negativními ohlasy na kvalitu výroby. Změnilo se něco u jejich nejnovějšího modelu?

27.  12.  2018 | | 212 N/A
Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejlepší dynamiku? Berte hybrid!

Nová Toyota RAV4 má české ceny. Chcete nejl…

Nová generace Toyoty RAV4 přijíždí do Česka s atmosférickým dvoulitrovým čtyřválcem a také jako hybrid. Oba agregáty je možné kombinovat s pohonem předních i všech kol.

8.  1.  2019 | | 101 N/A
Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve své unikátní limuzíně Century GRMN

Jako boss: Velký šéf Toyoty opět spatřen ve…

Speciální přiostřená limuzína Toyota Century GRMN se opět ukázala na veřejnosti. Na zadním sedadle samozřejmě neseděl nikdo jiný než samotný prezident automobilky.

12.  1.  2019 | | 23 N/A
Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raději vypínají. IIHS zjišťoval důvod

Asistent jízdy v pruhu někteří řidiči raděj…

Asistence jízdy v pruhu patří k pomocným systémům, které řidiči velice často vypínají. Průzkum IIHS z USA nyní ukázal, že nelibost vůči technologií proudí z jednoduchého důvodu a lze ji přitom lehce vyřešit.

2.  1.  2019 | | 148 N/A