Tak ty musíš. No to mě poser. Člověk málo kdy potká úplného trotla, který ze sebe toho trotla dělat musí (tedy věří v to, že musí).
Já se tě ptal, co/kdo je a jak se definuje potenciální zákazník a dokonce ti dal i několik typů k výběru. A? No nic, ticho.
Počítat si můžeš co chceš, skládej si Corsy z leva doprva, od shoru dolů. Vždycky t obude jen tvé osobní výpočty. Mé ani omylem a mnoho jiných lidí se jim taktéž vysměje. Protože ty nechápeš, že tak jak vnímáš věci ty, je vnímáš ty .... a konec. Ty nejsi a nikdy nebudeš VŠICHNI, ani většina. Seš to jenom ty.
Neschopnost mnoha lidí si pro sebe vybrat optimální auto je čistý problém jich samotných. ne tvůj, ne můj a ne nikoho jiného.
Žádná zelená hysterie mezi lidmi neexistuje. To si akorát vymýšlíte hovadiny, převzaté z televize a internetu. Můj vozový park je sice malý, nejsem prodejce aut, ale za poslední tři roky mi každý prodejce vnucoval na operáky do firmy nějakou tu e-variantu. Rozhodně jsem se po tom neptal já a to netrpím finanční nouzí, jako "mladá rodina", onen archetyp každé propagandistické a politické konstrukce. Buď je to "mladá rodina", nebo "chudák důchodce", výjimečně "invalida". Materiál pro jakékoliv prosazování sociálních bludů.
BEV jsem si ale pro sebe v loni na podzim stejně koupil .... a úplně sám, z vlastní vůle ... a že stál ranec. Nikdo mi ho nejen že nenutil, nezískal jsem korunu na dotacích, ale ještě jsem se musel celkem hodně starat, abych ho vůbec získal.
Víš, on tady vůbec nikdo, a já už vůbec ne, totiž nikde nepopírám, ani nevyvracím, že 3/4 národa nemá na auto v ceně přes půl milionu. Nikdy jsem to nepopíral, nikdy jsem netvrdil opak, takže: "To je holá realita a tvé strojené filozofické žvanění na tom nic nezmění." ..... je tak nějak chybný myšlenkový pochod tvé prázdné palice ..... na mém žvanění tento fakt totiž ani nemá co měnit, nemám proč bych se měl nějak sbírat.
Vůbec s ním totiž není v rozporu, hňupe 
Vlastně to tady několikrát píšu i sám, že drtivá většina majitelů vlastních aut (ne firemní) do osobního vlastnictví má spíše nějakou ojetinu z bazaru, nebo základní levný holobit. Zbytek národa jezdí buď ve služebních autech, nebo jako majitelé firem a živností mají auto jako firemní a to většinou na nějaký ten progresivní operativní leasing.
3/4 nově prodaných aut jdou do firmeního prostředí, jen čtvrtina jde do soukromých rukou. V číslech je to cca 50tis. aut/rok. Ojetin se prodalo téměř 4x tolik (cca 190tis.)
Ty seš prostě fakt úplně padlej na hlavu, to ty tady meleš naprostý blbosti bez elementárních znalostí faktů