S Mitsubishi Eclipse Cross na ledě: Elektronika tady zábavu nekazí, naopak!

Dingo  |  04. 02. 2018 14:35

Byl jsem to zkusit, manuál 1,5 INVITE, 16 kola. Auto uskákané, řadička s dlouhýma drahama, koufr malý, roletka neměla madlo - to jsem viděl poprvé v životě, místo nad hlavou tak 3 cm, vzdu katastrofa špatně se tam nastupuje málo místa před koleny nad hlavou žádné. Jízda rozpačitá, kde je těch 163 koní nevím, jede to jak 1,6 atmosféra. Nevím za mě zklamání. Rozhodně je lepší Kia Sportage 1,7, Karoq 1.5, za mě zklamání. SUV = z venku velké vevnitř malé.

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  04. 02. 2018 16:40

Já to jdu zkusit příští měsíc.Mají tam tu samou výbavu co popisuješ.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  06. 02. 2018 19:01

to si aky vysoky?
s tym priestorom to myslis? vazne-videl si to vobec?....s cim to porovnavas?.v ramci triedy?.....mam pocit ze nemas jasno v tom co hodnotis...a si uplne mimo

Odpovědět  |   | 
Kaa  |  07. 02. 2018 08:33

Souhlas. Pro mě největší zklamání zavazadlový prostor.

Odpovědět  |   | 
Bee  |  07. 02. 2018 15:29

Tak to nevím v čem jste jel, ale dle mého to Eclipse Cross asi nebyl měli jsme ho půjčený na celý den, ve výbavě Instyle, 4x4, automat. Vystřídali se tři řidiči, jeden se zkušenostmi s auty prémiových značek jako je Bentley, Porsche a všichni jsme byli velmi překvapeni. Prakticky vším. Neuvěřitelně místa, motor živý a dravý, že ani chvilku nevíte že jste v kompaktním SUV. Možnost přepínání režimů v 4x4 je výborný a skvěle reaguje, takže je i zábava. Fajn je možnost módu ECO, ale to jsme moc nevyzkoušeli, protože člověk při testu s tímhle autem chce prostě jet jako ďábel a užívat si to přilepení v zatáčkách. Věřím ale, že ECO funkce bude dobrá do města v proplétání se uličkami. Celkově auto padne velmi dobře do ruky a výhled je naprosto perfektní, zrcátka jsou obří a hlídání mrtvého úhlu lepší než v MB. Když sedíte vzadu - hafo místa! Bezva je také, že zadní řada sedadel je výš než přední, a proto cestující vzadu necítí ani vyšší rychlosti. Jediná možná výtka je na kratší Najezdili jsme spoustu kilometrů a hodně jsme si to užili, teď přemýšlíme, že Eclipse cross pořídíme, protože to za to opravdu stojí. Kia Sportage se jízdně nevyrovná a vzhledově už vůbec (i když je to subjektivní pocit, ale co si budeme povídat, Kia je oproti Mitsubishi nudná).

Odpovědět  |   | 
Dingo  |  08. 02. 2018 21:46

Zdravím, měřím přes 190 cm, vzhledem k robusnosti auta jsem očekával opavdu více mista nad hlavou. Nemůžu porovnávat s Bentley nebo Porsche, ale BMW X5 180 kw jezdilo výrazně lépe. Zpětné zrcátka velikosti sloních uší jsou dobré možná do terénu nebo pro totální řidičské antitalenty, za mě odporné. Výhled z auta v pořádku, ale jsou i lepší auta jako například Renault Scenic. Motor spíše mdlý, kde je těch 163 koní opravdu nevím, nejede to o moc líp než 100 k Ford Focus. Podvozek tvrdý i na asfaltu, rychlá jízda v terénu nepřipadá v úvahu. Auto se mi hodně líbilo, ale po jízdě rozhodně ne. Je to jen stylovka do města pro ženy .

Odpovědět  |   | 
J.S.  |  04. 02. 2018 22:15

Osobní zkušenost,
velké natešení a kde nic tu nic. Ještě rád sem sedl zpět do 2roky staré Vitary S, kterou jsem přijel. Kromě lepší odezvy od volantu nic nepřesvědčilo a rozdíl přes 170tKč Ufff, no to bych musel upadnout z jahody.

Odpovědět  |   | 
GR8  |  06. 02. 2018 18:39

Jeste jsem nemel osobni zkusenost ale vypada velice dobre. Jen mam malinko obavu co udela s Misakem aliance. Ano nejspis jej zachranila ale nebude to zadarmo...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 10 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro