S Mitsubishi Eclipse Cross na ledě: Elektronika tady zábavu nekazí, naopak!

8 komentářů

GR8
6. února • 18:39

Jeste jsem nemel osobni zkusenost ale vypada velice dobre. Jen mam malinko obavu co udela s Misakem aliance. Ano nejspis jej zachranila ale nebude to zadarmo...

J.S.
4. února • 22:15

Osobní zkušenost,
velké natešení a kde nic tu nic. Ještě rád sem sedl zpět do 2roky staré Vitary S, kterou jsem přijel. Kromě lepší odezvy od volantu nic nepřesvědčilo a rozdíl přes 170tKč Ufff, no to bych musel upadnout z jahody.

Dingo
4. února • 14:35

Byl jsem to zkusit, manuál 1,5 INVITE, 16 kola. Auto uskákané, řadička s dlouhýma drahama, koufr malý, roletka neměla madlo - to jsem viděl poprvé v životě, místo nad hlavou tak 3 cm, vzdu katastrofa špatně se tam nastupuje málo místa před koleny nad hlavou žádné. Jízda rozpačitá, kde je těch 163 koní nevím, jede to jak 1,6 atmosféra. Nevím za mě zklamání. Rozhodně je lepší Kia Sportage 1,7, Karoq 1.5, za mě zklamání. SUV = z venku velké vevnitř malé. :-P

Bee
7. února • 15:29

Tak to nevím v čem jste jel, ale dle mého to Eclipse Cross asi nebyl :-D měli jsme ho půjčený na celý den, ve výbavě Instyle, 4x4, automat. Vystřídali se tři řidiči, jeden se zkušenostmi s auty prémiových značek jako je Bentley, Porsche a všichni jsme byli velmi překvapeni. Prakticky vším. Neuvěřitelně místa, motor živý a dravý, že ani chvilku nevíte že jste v kompaktním SUV. Možnost přepínání režimů v 4x4 je výborný a skvěle reaguje, takže je i zábava. Fajn je možnost módu ECO, ale to jsme moc nevyzkoušeli, protože člověk při testu s tímhle autem chce prostě jet jako ďábel a užívat si to přilepení v zatáčkách. Věřím ale, že ECO funkce bude dobrá do města v proplétání se uličkami. Celkově auto padne velmi dobře do ruky a výhled je naprosto perfektní, zrcátka jsou obří a hlídání mrtvého úhlu lepší než v MB. Když sedíte vzadu - hafo místa! Bezva je také, že zadní řada sedadel je výš než přední, a proto cestující vzadu necítí ani vyšší rychlosti. Jediná možná výtka je na kratší Najezdili jsme spoustu kilometrů a hodně jsme si to užili, teď přemýšlíme, že Eclipse cross pořídíme, protože to za to opravdu stojí. Kia Sportage se jízdně nevyrovná a vzhledově už vůbec (i když je to subjektivní pocit, ale co si budeme povídat, Kia je oproti Mitsubishi nudná).

Dingo
8. února • 21:46

Zdravím, měřím přes 190 cm, vzhledem k robusnosti auta jsem očekával opavdu více mista nad hlavou. Nemůžu porovnávat s Bentley nebo Porsche, ale BMW X5 180 kw jezdilo výrazně lépe. Zpětné zrcátka velikosti sloních uší jsou dobré možná do terénu nebo pro totální řidičské antitalenty, za mě odporné. Výhled z auta v pořádku, ale jsou i lepší auta jako například Renault Scenic. Motor spíše mdlý, kde je těch 163 koní opravdu nevím, nejede to o moc líp než 100 k Ford Focus. Podvozek tvrdý i na asfaltu, rychlá jízda v terénu nepřipadá v úvahu. Auto se mi hodně líbilo, ale po jízdě rozhodně ne. Je to jen stylovka do města pro ženy :-D.

Kaa
7. února • 8:33

Souhlas. Pro mě největší zklamání zavazadlový prostor.

Peter
6. února • 19:01

to si aky vysoky?
s tym priestorom to myslis? vazne-videl si to vobec?....s cim to porovnavas?.v ramci triedy?.....mam pocit ze nemas jasno v tom co hodnotis...a si uplne mimo

Dix_
4. února • 16:40

Já to jdu zkusit příští měsíc.Mají tam tu samou výbavu co popisuješ.

Doporučujeme

Články odjinud