S BMW M5 na okruhu: Rozlučte se s těžkopádností, přivítejte trakci!

21 komentářů

zapecena larva
9. dubna • 13:35

Premyslim co timto textem autor chtel rici. Jako test mi to neprijde. Ze by zprava ze zkusebni jizdy? :-P

François
9. dubna • 13:42

Že by první dojmy z prezentace nového modelu...? :-)

nasmikovana kominice
10. dubna • 9:29

A dost dobre mozna tez posledni dojmy ... :-P

Tommino
8. dubna • 18:12

Čas na kolo?

zapecena larva
9. dubna • 13:38

Na kolo ne! Kolo je moc pomale a cas je zvykly letet. :-DBud ale trpelivy! Jednou prijde cas i na dve kola = koleckove kreslo! :-P

Peter
8. dubna • 18:06

Ako bývalý majiteľ M5 E39 a zopár Benzínových E60/E61 by som vedel porovnať čo je agilita a čo ťažkopádnosť...
Ale keď si to ctený pisateľ myslí , tak prosím.

X!
9. dubna • 0:46

Netrep cobole, nie je rec o tvojej zbierke anglicakov na policke:-D Jazdis s prehrzavednou pleckou z AAA, parkujes pred ubytovnou medzi ciganmi, zebrak cobolsky:-D

bzzz
8. dubna • 17:29

??? 'úžasný kompromis ovladatelnosti, komfortu, technologií a zpracování' ???

Zelí
8. dubna • 16:36

Takže se vdolečci po dvaceti letech dokodrcali do řešení, které má audi RS už dvacet let. Co je na tom soudruhu redaktore k obdivu. Ti bavorští šašci jsou směšní a je to banda tupých nedouků.

pekelny hrebik
9. dubna • 13:29

"... bavorští šašci ..."Pan zrejme vi uplne nejlepe, ktera auta jsou cool, dosud jej ovsem nenapadlo zjistit, kde je Ingolstadt. A to je take cool! B-]

stealth01
8. dubna • 21:26

To řešení je obdivuhodné. Nechápu, proč sem taháš Audi. Audi má v krvi motorsport, ale jejich S/RS modely na M od BMW prostě nemají.

GR8
8. dubna • 20:20

Az vyndas hlavu z riti VAG tak si neco precti z historie. AutoUnion delala ctyrkolu jen proto ze se chtelo v 80 letech dostat mezi premianty. V te dobe je k dispozici pouze platforma s predohrabem tak si rekli ze quatro. Tezky predek tahaji po brise do dnes. :-D :-D :-D

stealth01
8. dubna • 21:24

Ne, netahají. To jsou jen zavedené polopravdy a klišé. Q7 má například ideálních 50/50 mezi nápravami a samozřejmě je tady ještě R8, která tahá na předku tak maximálně batůžek se svačinou.

GR8
9. dubna • 12:12

Vetsina modelu Audi je disproporcnich. A R8 ze vsech nejvic. Taha cumak po zemi a nezmeni na tom nikdo nic. Ani to ze udelali limitku bez predohrabu. B-]

stealth01
9. dubna • 19:02

Ty se asi vyznáš hodně v autech, že? Jaké má rozložení hmotnosti R8 s desetiválcem na zadní nápravě?

Niemand
9. dubna • 6:02

Ty si tú Q7 vážil? Marketingové čísla nemajú hodnotu.

stealth01
9. dubna • 8:00

Na váze byla v motoringu SQ7. Předek 53 zadek 47, pokud se nemýlím. V8 se trojím přeplňováním bude o něco těžší, měli ale pěti místnou verzi.

Axel Toronto (xax41)
8. dubna • 18:56

Audi, Audi,..... Aaaa, už vím, to je ta bezpohlavní chcíplotina pro idioty kteří neumí jezdit

stealth01
8. dubna • 21:22

Jasně, třeba Audi R8 RWS je typická chcíplotina. Panebože, proč?

Axel Toronto (xax41)
9. dubna • 1:47

No, to je typickej produkt KdF koncernu kterejch chrlí několik tisíc kusů denně, že? A nemít v koncernu Lambo, tak by zcela určitě neměli R8, protože ztrátovejch aut mají už v portfoliu i tak víc než je zdrávo.

stealth01
9. dubna • 8:03

Zase vedle. Nesmíš tolik věřit pohádkám. R8 je produkt Audi, 80% dílů vyvíjeli sami. Audi má obrovské zkušenosti z motorsportu a jejich divize Audi Sport má za sebou 13 vítězství v hodně náročné soutěži LeMans. To jsou ti idioti, co neumí řídit?
Měl jsem BMW M3 F80 a i když to bylo hodně dobré auto, hodně pokukuju po RS5. Zkus se někdy projet v R8, rozhoď si záď a pak mluv něco o idiotech.

Doporučujeme

Články odjinud