Premyslim co timto textem autor chtel rici. Jako test mi to neprijde. Ze by zprava ze zkusebni jizdy? :-P
Že by první dojmy z prezentace nového modelu...? :-)
A dost dobre mozna tez posledni dojmy ... :-P
Čas na kolo?
Na kolo ne! Kolo je moc pomale a cas je zvykly letet. :-DBud ale trpelivy! Jednou prijde cas i na dve kola = koleckove kreslo! :-P
Ako bývalý majiteľ M5 E39 a zopár Benzínových E60/E61 by som vedel porovnať čo je agilita a čo ťažkopádnosť...Ale keď si to ctený pisateľ myslí , tak prosím.
Netrep cobole, nie je rec o tvojej zbierke anglicakov na policke:-D Jazdis s prehrzavednou pleckou z AAA, parkujes pred ubytovnou medzi ciganmi, zebrak cobolsky:-D
??? 'úžasný kompromis ovladatelnosti, komfortu, technologií a zpracování' ???
Takže se vdolečci po dvaceti letech dokodrcali do řešení, které má audi RS už dvacet let. Co je na tom soudruhu redaktore k obdivu. Ti bavorští šašci jsou směšní a je to banda tupých nedouků.
"... bavorští šašci ..."Pan zrejme vi uplne nejlepe, ktera auta jsou cool, dosud jej ovsem nenapadlo zjistit, kde je Ingolstadt. A to je take cool! B-]
To řešení je obdivuhodné. Nechápu, proč sem taháš Audi. Audi má v krvi motorsport, ale jejich S/RS modely na M od BMW prostě nemají.
Az vyndas hlavu z riti VAG tak si neco precti z historie. AutoUnion delala ctyrkolu jen proto ze se chtelo v 80 letech dostat mezi premianty. V te dobe je k dispozici pouze platforma s predohrabem tak si rekli ze quatro. Tezky predek tahaji po brise do dnes. :-D :-D :-D
Ne, netahají. To jsou jen zavedené polopravdy a klišé. Q7 má například ideálních 50/50 mezi nápravami a samozřejmě je tady ještě R8, která tahá na předku tak maximálně batůžek se svačinou.
Vetsina modelu Audi je disproporcnich. A R8 ze vsech nejvic. Taha cumak po zemi a nezmeni na tom nikdo nic. Ani to ze udelali limitku bez predohrabu. B-]
Ty se asi vyznáš hodně v autech, že? Jaké má rozložení hmotnosti R8 s desetiválcem na zadní nápravě?
Ty si tú Q7 vážil? Marketingové čísla nemajú hodnotu.
Na váze byla v motoringu SQ7. Předek 53 zadek 47, pokud se nemýlím. V8 se trojím přeplňováním bude o něco těžší, měli ale pěti místnou verzi.
Audi, Audi,..... Aaaa, už vím, to je ta bezpohlavní chcíplotina pro idioty kteří neumí jezdit
Jasně, třeba Audi R8 RWS je typická chcíplotina. Panebože, proč?
No, to je typickej produkt KdF koncernu kterejch chrlí několik tisíc kusů denně, že? A nemít v koncernu Lambo, tak by zcela určitě neměli R8, protože ztrátovejch aut mají už v portfoliu i tak víc než je zdrávo.
Zase vedle. Nesmíš tolik věřit pohádkám. R8 je produkt Audi, 80% dílů vyvíjeli sami. Audi má obrovské zkušenosti z motorsportu a jejich divize Audi Sport má za sebou 13 vítězství v hodně náročné soutěži LeMans. To jsou ti idioti, co neumí řídit? Měl jsem BMW M3 F80 a i když to bylo hodně dobré auto, hodně pokukuju po RS5. Zkus se někdy projet v R8, rozhoď si záď a pak mluv něco o idiotech.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.