S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

Automobilka Range Rover se rozhodla vyzkoušet schopnosti modelu Sport na extrémní sjezdovce ve Švýcarsku.

Tato sjezdovka budí opravdu hrůzu. Však se také po ní jezdí závod s příznačným názvem Inferno Race.

Má délku téměř patnáct kilometrů, převýšení činí 2100 metrů a sklon svahu v určitých pasážích dosahuje až 75 procent.

Už od třicátých let minulého století se tu odehrává tradiční lyžařský souboj nazvaný Infernal Race, při kterém z vrcholu do cíle sjedou nejlepší závodníci za 13 minut a 20 sekund.

Nyní se s nástrahami rozhodlo poprat závodní jezdec Ben Colins, který usedl do vozu Range Rover Sport. Oproti sériovému vozu byla dovnitř namontována bezpečnostní klec, a pak se již mohl vydat z kopce dolů.

Maximální rychlost, kterou dosáhl ve spodní části sjezdovky, činila 155 km/hod.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Land Rover Range Rover Evoque 2,2
Rok výroby: 2013
Stav: 35 760 km
Cena: 720 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2009
Stav: 151 321 km
Cena: 222 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2010
Stav: 100 209 km
Cena: 270 000 Kč
Land Rover Freelander 2,2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 004 km
Cena: 153 000 Kč
Land Rover Discovery 2,7
Rok výroby: 2007
Stav: 258 712 km
Cena: 230 000 Kč
Land Rover Range Rover Evoque 2
Rok výroby: 2012
Stav: 44 957 km
Cena: 780 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

dnes | Milan Lažanský | 6 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků