S autem po sjezdovce smrti. Range Rover Sport se řítil až 155 km/hod

Automobilka Range Rover se rozhodla vyzkoušet schopnosti modelu Sport na extrémní sjezdovce ve Švýcarsku.

Tato sjezdovka budí opravdu hrůzu. Však se také po ní jezdí závod s příznačným názvem Inferno Race.

Má délku téměř patnáct kilometrů, převýšení činí 2100 metrů a sklon svahu v určitých pasážích dosahuje až 75 procent.

Už od třicátých let minulého století se tu odehrává tradiční lyžařský souboj nazvaný Infernal Race, při kterém z vrcholu do cíle sjedou nejlepší závodníci za 13 minut a 20 sekund.

Nyní se s nástrahami rozhodlo poprat závodní jezdec Ben Colins, který usedl do vozu Range Rover Sport. Oproti sériovému vozu byla dovnitř namontována bezpečnostní klec, a pak se již mohl vydat z kopce dolů.

Maximální rychlost, kterou dosáhl ve spodní části sjezdovky, činila 155 km/hod.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků