S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

87 komentářů

mpolan
10. července • 7:07

Další almara, která se bez půl tuny elektroniky neudrží ani na silnici.
A ty kecy o mrštnosti hatchbacku... to je síla.

stealth01
10. července • 15:01

Pardon, jel jsi v tom?

mpolan
10. července • 16:23

Nezapomeň zase vytáhnout své okruhové zážitky...

stealth01
10. července • 20:30

Jezdil jsi v tom?

.
10. července • 22:49

To víš, že ne. To je takový místní teoretik-plácal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
stealth01
11. července • 16:21

Ok. Myslel jsem si to

Patrik H.
9. července • 20:18

No prostá pravda je, že v dieselu nic lepšího neexistuje.

TVL
9. července • 22:59

A co teprve kdyby takový motor dali do A6 která má o nějaký ten metrák méně a těžiště o "půl" metru níž. To by teprve byl daily car a ne tahle letadlová loď na kolech.

ZF
11. července • 17:14

Rychlé by to bylo, ale jen rovně. Sakra těžké na předek s V8 dieselem. Katalogová čísla u předchozí A6 vykazovala rozdíl přes 100 kg ve prospěch benzínové V6 oproti naftové. Ve stejné konfiguraci.

stealth01
11. července • 20:10

q7 rozložení hmotnosti 50/50. SQ7 53/47 v sedmi místné konfiguraci. Je to fakt tak těžké na předek?

chacha
10. července • 10:21

To by se pak mohlo vydávat za S6 a nebylo by to k smíchu jako ten 350 koňový čajíček který nedávno předvedli.B-]

stealth01
10. července • 7:39

To mě zajímá úplně nejvíc. Kde najdu ty hodnoty těžiště u SQ8 (vše těžké dole plus hliníková karoserie nahoře) vs A6?
Odkud mas těch 0,5m?

Bob
10. července • 10:13

Ten půl metr má v uvozovkách, hádám že kvůli pacientům který se hned všeho chytí jako hovno košile.B-]

stealth01
10. července • 20:32

Jenže ja fakt po tom toužím. Nikde to nejde dohledat.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.x.
11. července • 14:47

Automobilky občas něco zveřejní, ale je to často marketing a lži. Pokud bys tomu věnoval nějaké úsilí, tak není zas tak extrémně těžké si těžiště změřit sám, samozřejmě váhy a nějaké dílenské vybavení jsou k tomu potřeba.
https://www.caranddriver.com/news/a18201745/explained-... ...

Joe Doe
9. července • 21:48

"No prostá pravda je, že v dieselu nic lepšího neexistuje."Sutaz o najlepsi diesel je ako sutaz o najepsiu rakovinu....

Patrik H.
9. července • 22:01

No zrovna tyto moderní diesely jsou na tom lépe než většina běžných benzínů, které donedávna neměly částicové filtry a jak známo, rakovinu způsobují především pevné částice produkované motory. A navíc benzínové motory produkují ty částice řádově menší, tedy i nebezpečnější právě z hlediska té rakoviny, protože s většími částicemi dieselů si poradí plíce (hlen, vykašlání), kdežto miniaturní částice benzínů jsou tak mrňavé, že pronikají bez problémů přes buněčné membrány a snadno tak tvoří zárodky právě té rakoviny. Takže jediný "čistý" pohon v autě je EV, ale jenom do chvíle než začneme zkoumat co produkují naše elektrárny, myslím, že výbuchy atomek v Černobylu nebo ve Fukušimě způsobily víc rakoviny než všechny spalovací motory světa a co produkují naše, polské nebo čínské uhelné elektrárny je také pěkná mňamka a jasný kandidát na první místo v soutěži "rakovina".

stealth01
9. července • 21:20

Hm, byl jsem překvapený, ze v reálu třeba X5 M50d se čtyřmi turby těžce nestíhá.

Jan
9. července • 21:38

Řešení je proste 50i, cena stejná a krásných 530 koni z V8, které nedá dieselu moc šancí...

stealth01
9. července • 22:03

To asi nedá, ale realita je, ze bych takovou krabici v benzinu asi nekoupil a se mnou 98% kupujících.
Jezdil jsem v 850i a legrace na okreskách mě stála 1750 korun (najel jsem 176km).
U auta na víkend / stylovky to ještě beru, ale u rodinného auta na každý den bych určitě volil SQ8.

Jan
9. července • 23:13

No jenže ona SQ8 bude tak o 200 tisíc dražší než v8 benzin, SQ7 byla v základu 2,6, zatímco současná 50i je za necelý 2,5. A to už se ti na naftě vrátí v době, kdy to auto bude stát dávno v bazaru ...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jan
10. července • 7:51

My o vlku a vlk na netu. Srovnání nového 400 hp 50d a SQ7. Překvapivě SQ7 až do 150 vzadu. https://youtu.be/WrjkBDrcLqo

stealth01
10. července • 12:36

Od 32:35https://youtu.be/8O5JZQkKj5Y... Myslel jsem, ze X5 bude rychlejší. Ale temna síla V8 zvítězila. ;-)

Luise
10. července • 13:59

No to je rolling race, jinak 0-150 je očividně 50D svižnější, což bych nečekal vzhledem k výkonovému a válcovému deficitu....

WP
9. července • 22:28

Asi by jsi s SUV jezdil jinak.

Patrik H.
9. července • 21:38

No popravdě moc velké překvapení to není, už na papíru je převaha osmiválce jasná (takhle velká auta s velkými jízdními odpory potřebují krouťák a 900 Nm osmiválce je prostě 900 Nm navíc k dispozici od nižších otáček než nižší hodnota u M50d a v reálu je ten odstup ještě větší, na brzdě audi parametry dost výrazně překračuje, 50d naopak neplní co slibuje, takže je to v reálu souboj nějakých 470 koní proti 370 koním a to je předem prohraná bitva. Ale nejde jen o samotný výkon, myslím, že i podání, zvuková kulisa a vibrace osmiválce jsou někde jinde než šestiválce.
https://autobible.euro.cz/zmerili-ctyrikrat-preplno... ...
https://autobible.euro.cz/zmerili-jsme-audi-sq7-tdi... ...

stealth01
9. července • 22:16

Spíše mi šlo o hmotnosti obou aut. Zkoušel jsem SQ7 vs X5 a před samotným testem jsem si fakt nebyl jistý, který vůz vyhraje. Rozdíl v reálu neznám, ale papírově je to jen 35 koní.
Vibrace R6 od BMW jsou fakt neuvěřitelné, miska s vodou, která se (myslím její hladina) ani nehnula, tak u BMW proste miska odpochodovala z motoru pryč.

Patrik H.
9. července • 22:39

No reálné (naměřené na váze) hmotnosti se nijak moc neliší, SQ7 je o nějakých 65kg těžší.
http://www.zeperfs.com/en/duel7870-6186.htm...

Jirka.
9. července • 18:09

A časem tak za 15 let v bazaru za desetinovou cenu až to někdo koupí, tak se na opravách z těch cen zbláznil, podvozek elektromotory, síť 48 v plus turba atd. Ale bude king před Franto z hospody co říkal že vosa je medonosna.

Martin Mentor
9. července • 18:20

Jsou to úsměvné diskuse lidí, kteří si podobné auto ani nevyzkoušeli. Namítnete, že byste ho ani zkoušet nechtěli!? Tak proč o něm diskutujete ? Podobná auta jsou především zacílena na firmy, které si ho mohou dovolit a ztrátu ceny neřeší, protože auto stejně odepíší. Mimochodem, zrychlení kolem 5 vt. s každým autem, které váží 2 tuny a je hbité, jak golf je impozantní a musí ve Vás vyvolávat úsměv. Je zbytečné podobná auta kritizovat, protože si své kupce stejně najdou i když můžete mít pocit, že si je kupují jen pitomci. Mnohým z nás by podobnými pitomci nebylo zcela proti srsti :-) No, měli jsme se víc učit a být šikovnější a nemuseli jsme psát své rozumy do zbytečných diskusí.

WP
10. července • 8:35

Q8 principiálně nebude hbitá jako Golf.;-)

petr r. (petrumr)
9. července • 20:07

martine je usměvný jak říkáš já když sedím za volantem, tak to necítím. Podle příspěvku je majitel nadřazen a ostatní nesmí ani ceknout, tímto se pleteš a řidič může třeba od tych cyklistů dostat nakládačku.

Martin Mentor
9. července • 20:16

Hele, možné je všechno !!!
:-D:-D:-D

petr r. (petrumr)
9. července • 21:20

fakty, ale vážně:-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
1RADEK
9. července • 22:29

Vidíš i ten Martin s tebou nechce diskutovat. Pochopil, že jsi to co jsi a nemá to smysl.

petr r. (petrumr)
10. července • 15:54

jezdíš na kole? Ale vidím, že ty se mnou diskutuješ, neber si to tak stím vemenem, já někdy to taky přeženu.

Jirka.
9. července • 20:00

I kdybych byl bohaté tak ne. Marauder z dvojitou nápravou už jo, nebo kamaz Dakar a vzadu na korbě bydlenícko. Nebo tazta offroad speciál na korbě bydlenícko spotřeba 80 litrů nafty na 100 km.

Kankunen
9. července • 19:51

Zbytečně se snažíš, s debilem se nedomluvíš.

jan
9. července • 17:31

Tohle auto můžeme spojit se sportem jedině v případě, že by táhlo přívěs s koňmi.

jano
10. července • 18:07

A ešte kúpiť pluh, kosačku,cisternu na fekálie hotový luxusný traktor. 2,5 tonové hebedo to musí mať špičkové jazdné vlastnosti.Tí sráči nevedia vyrobiť ani poriadnu dvojkolku. Konečne sa nám podarilo predať A4 alrroad zánovný a kúpili sme BMW 340i x drive 370 ps paráda.Písal som o ňom ako nám ho dodali A4 s naklonenov karosériov výstupná kontrola ,predajca nič nezistili bolo ta m viac nedostatkov vrzgajúci interiér atd. A jazdné vlastnosti na smiech.

C+K
10. července • 22:47

Nakloněná karosérie? To je specialita BMW.
https://www.youtube.com/watch...

stealth01
10. července • 21:15

Proto taky nic neprodavaji a krachujou

chacha
9. července • 17:20

To fakt nepochopím, kdo by chtěl po trati Tour de France jezdit Q8? Smysl dává kolo nebo karavan. Když už to musí být auto tak rozhodně něco stylovějšîho, např. Ferrari TdF.

WP
10. července • 6:55

Vždyť jde o normální silnice. Co je za problém?

petr r. (petrumr)
10. července • 15:51

asi v tom dieslu a obsazenosti vozidla.

petr r. (petrumr)
9. července • 19:54

stačí Z4:-)

petr r. (petrumr)
9. července • 19:55

pochopitelně stáhnutá střecha.B-]

petr r. (petrumr)
9. července • 17:19

Chudáci cyklisti jestli vy to necítíte, tak jste nemocní.:-|

Martin Mentor
9. července • 18:25

...ale oni nejeli mezi cyklisty :-D:-D Tam jezdí jiná auta

petr r. (petrumr)
9. července • 19:53

na fotce jede traktor s kombajnem nebo dva cyklisti? Martine zajdi si na oční, možná máš blbéj barvocit a fotka se ti rozmazává a ty cyklisty nevidíš. Nebudu dávat smajlík, nebot asi neděláš řemeslo, kde musíš chodit periodicky na oční a tu vadu sám nepoznáš.

Martin Mentor
9. července • 20:13

Moc to nevypadá na reálnou fotku. Navíc ti dva cyklisti nemají s Tour de France nic společného. Samozřejmě to je jedno :-) Tady nejde o závod, ale o náročnost tratě, která navíc také není vůbec podstatná. Přestávám si honit ego, kdo má pravdu a omlouvám se, že jsem se do diskuse o ničem připletl. Jezděte čím chcete, kde chcete a vyjadřujte se k čemu chcete. Mějte se skvěle a mějte krásné léto !!!

1RADEK
9. července • 20:45

On jakákoliv debata s tímhle vemenem je naprosto zbytečná ztráta času.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
9. července • 21:05

1radku-velmi hodnotný příspěvek a tahals za vemena matinku nebo tchyni, že se frajeříš tím vemenem? To audi jelo po trati, kde se jezdí tour. Kdybys nebyl čuně, tak tě vezmu kde se jezdí ECCE HOMO a taky tam nepojedou závodní auta. Martin uznal chybu a diskutoval, ale ty jsi sem přišel jak ožrala do IV cenové a odejdeš jak jsi přišel nebot neumíš diskutovat.

1RADEK
9. července • 22:27

No a co že tam jeli cyklisté? To se na silnici běžný jev. Chovám se jak si zasloužíš.

petr r. (petrumr)
10. července • 15:49

Bůh stebou.

Danny
9. července • 17:12

Audi má geniální jízdní vlastnosti ... nová A7 jezdí perfektně, po zkušenosti s pětkou od BMW, která se děsivě naklán v zatáčřkáchí a má nulový komfort, CLS jezdí jak parník, Audi dává největší smysl z prémiové trojky, v současné chvíli ... ale brzy to může být jinak.

Martin
10. července • 14:27

CLS i pětku mám, bojí ročník 2019. Pětka je stejně komfortní jako CLS na vzduchu. Nenaklání se a nabízí subjektivně lepší svezení.

WP
10. července • 16:05

Ano, ale podle Dannyho jsou obě markantně horší než A7.:-)

Danny
10. července • 23:03

Píšu jen svou zkušenost, která pro mne samotného byla překvapující .... tady se někdo zlobí a prská úplkně zbytečně, BMW i MB jsou skvělé značky, mají oproti Audi i řadu výhod, jako např. lepší servis, prémiovější služby, u řady modelů lepší spolehlivost ... nicméně jízdně jsou opravdu horší. Pětka mě udivila neskutečně nepřesným řízením, které bylo doslova blátivé a v zatáčce člověk na zadním sedadle lítal jak hadrový panák, na limitu je auto nejisté, sedadla průměrná ... CLS mělo doslova nudné jízdní vlastnosti, kymácející parník s dobrým motorem a pomalou převodovkou, krásný interiér tu a tam byl nedotaežný a plasty vespod palubní desky uboze levné, vše praskalo a chrastilo při najetí na kostky apod. ... miluji auta, každá značka objektivně nabízí to své. V Audi A7 jsem našel auto co opravdu funguje a splnuje vše co od auta této cenové hladiny očekávám ... ale každý dle svého gusta, urážky jsou zbytečné.

Martin
11. července • 17:54

To se nediv že když řídíš pětku ze zadní sedačky tak se ti řízení zdá blátivé.

WP
11. července • 4:40

Ale vždyť tu píšeš jen lži. Sám evidentně nejsi schopen poznat jízdní vlastnosti. Nemáš-li to nuceně vymyto v mozku při firemním školení, tak ti někdo něco řekl a ty nemaje základní talent to ověřit jen papouškuješ.
Nejhorší řízení s mrtvou středovou polohou má z těchto tří Audi. V celém rozsahu zabírá víceméně konstantně mrtvě a bez jakékoliv reálné odezvy. Podvozek dokáže fungovat, ale nějakou zábavu čekat nelze. Taková Audi klasika a její piloti ocení, že při výjezdu díky aktivnímu diffu mají pocit, že je to jako RWD. Nájezd je ale klasika s těžkým čumákem a nezajímavou nedotáčivostí.
BMW už od minulé generace F10 udělala úlitbu dálničním kovbojům a jakousi deadzone kolem středu má taky. Ne takovou jako Audi, ale je tam. Označit řízení za blátivé je nesmysl, naopak je poměrně tuhé, ale po překonání středu příjemně čitelné. To, že se vzadu neumíš připoutat neřeším. Podvozek funguje na jakýchkoliv penu geniálně i přes RFT a jak na pasivních, tak i aktivních tlumičích. Žádný vzduch tohle neumí.
CLS a kymácející parník? Nevím, jestli jsi vůbec kdy v CLS seděl. Aktuálně nejlepší řízení, krásně vyvážené a s nejmenší vůli ve středu. Podvozek nejlepší na oceli, fungující všude. Skvělé auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Danny
11. července • 14:31

Ježísí ty jsi jak kafemlejnek, můžeš prosím přestat s tou agresivní ráudoby argumentací a naslouchat argumentům a dojmologii? Obě auta znám, jezdil jsem s nimi týdny, nesnaž se mi tu vsugerovat nesmysly o geniálním podvozku a řízení BMW, to je už pase nějaký ten rok! Řízení BMW je tuhé, ale především tupé, nepřesné, blátivé a nejisté ... v zatáčkách netušíš co dělají kola pod tebou, systém Xdrive je směšný a vozidlu škodí, v zimě nefunguje, zadní náhon je věc asi jiná ... je nutné říci, že jsem řídil verzi s Xdrive a 4Matic, MB však netrpěl nepřesným řízením, ale nudnou odezvou a ospalou převodovkou a nedotaženou kvalitou interiéru, Audi má jízdní vlastnosti zcela suverénní, nezáludné a řízení neskutečně přesné, vývoj společně s Porsche ukazuje věci jasnou optikou ... tvůj argument ohledně čitelnosti řízení BMW je holý nesmysl, to auto je na limitu je neovladatelné a nebezpečné, to vědí i zkušení mechanici, CLS je krásné auto, to se o pětce narovinu moc říci nedá, interiér je u MB bohužel po prozkoumání levný a cirkusový až hanba... BMW má nejlepší infotainment, převodovku a motory. Sladění a celkový dojem je však mizerný.

esmo
12. července • 6:24

Hahaha, Danny a zase ty jeho expertýzi na špatné jízdní vlastnosti BMW :-D
Můžeš mi teda vysvětlit ty celosvětově úspěšné testy nové pětky? Nebo to jsi při testování na tadních sedadlech nedomyslel? :)

Danny
12. července • 8:45

Já nezpochybnuji názory novinářů a expertů ... já mluvím o svých pocitech a dojmech z jízdy s novou pětkou. Jízdní vlastnosti jsou mizerné a na tom trvám.

esmo
12. července • 9:45

Jízdní vlastnosti nové pětky jsou vynikající a na tom trvám. Řízení je daleko ostřejší a přesnější než u konkurenční Audi.
Byť je třeba Audi v některých modelech rychlejší než konkurenční BMW, absolutně to zabíji celkově nudný a nekomunikativní dojem z řízení a to třeba i u takových modelů jako je S3.
A na tom trvám - podloženo osobními zkušenostmi a spousty články na celosvětové komunikační síti známé jako internet.
Audi zvládá jezdit bezvadně a pohodlně směrem vpřed. Myslím, ale že většina motoristů prožívá spíš rychlé zatáčky. A to je bod kde Audi nadále ztrácí na BMW.

Danny
12. července • 10:03

To je tvé snažné přání ... řízení nové pětky je nepřesné, tupé a v extrémních situacích neovladatelné až nebezpečné, podvozek nedodává do řízení žádné informace. Máš názory jak z roku 1996, kdy BMW bylo etalon třídy, dnes je jízdními vlastnostmi spíše pro smích ... lidé většinou jezdí po dálnicích rovně a to je doména Audi, o nudnosti a nekomunikativnosti řízení Audi jseš někde zaseklý v roce 1998 ... to už je dávno pasé. Ale opírej se o články a tzv. osobní zkušenosti a celosvětové komunikační síti jménem internet kde ja taky řada blbostí, o které ses rozhodl opřít. :-))))

esmo
12. července • 11:19

Dobrá ty Audi fanatiku (prodejce?), nechám ti tvůj názor. Je zbytečné se přít s člověkem, který vyloženě o autech neví z hola nic a prosazuje jen svoji vysněnou značku a názory které nejsou absolutně ničím podloženy, jen nějakým "osobním pocitem". Ratlík občurávající patník je přesný termín, který tu kolega nademnou pro tebe použil :)

Danny
12. července • 12:23

Já neprosazuji svou značku, ani Audi neprodávám, jen posuzuji a zhodnocuji a otrocky neadoruji horší vůz jako v tvém případě ... nehaním jiné, píšu jen o špatných jízdních vlastnostech poslední pětkové řady BMW (v Xdrive), zadokolku jsem neřídil, má zkušenost, kterou sdílejí i jiní, ne ti na internetu ... jo a patníky, ratlík .... urážky, dehonestace ... máš koukám hromadu "argumentů" člověče. :-)))

esmo
12. července • 12:45

Moje argumenty se opírají o skutečné tesy skutečných lidí, veřejně dostupných. Nikoli jako ty, tvoje pocity a pocity těch "jiných".
Jakoukoliv konstruktivní kritiku na BMW respektuji a chápu, ale pokud mi v dnešní době někdo zkouší tvrdit, že aktuální generace pětkového BMW má jízdní vlastnosti pro smích, tak autům buďto absolutně nerozumí, nebo záměrně lže. Jaký ty jsi případ, si už přeber v hlavě sám ... ;-)

WP
9. července • 22:25

Koukam, ze omezeny prodejce se opet realizuje pomoci lzi. Je tvoje skoda, ze se musis ztrapnovat neznalosti a hlouposti.
Samozrejme pises nesmysly, tohle vymyvani mozku snad ani na skoleni prodejcu normalne nedavaji.Asi budes “elita” ;-)

Danny
9. července • 23:13

Jaké "lži" máš na mysli? No je povídej rozumbrado ... :-)

WP
10. července • 4:27

To o naklánění a diskomfortu 5er a parníkovitosti CLS. Takové kraviny by normální člověk nenapsal.
Jsou to samozřejmě lži a vyplývají z toho, že jsi nekritický a omezený "fanoušek" čtyř kruhů, co musí lhát sobě i ostatním anebo jen trouba, který to od někoho slyšel a dál to hloupě papouškuješ.CLS je nádherně vyvážené a zakopne pouze na velkých kolech a vzduchu u krátkých a velkých nerovností, 5er je krásně vyvážená a umí na vinutých pružinách fungovat jako baletka.
A6 je každou generací lepší, ale s jejím vyumělkovaným řízením a při dynamické jízdě koncepčně tupějším předkem, pochopitelně jiná než vozy založené na klasickém RWD.Až nebudeš lhát prodejče/fanoušku, pak má smysl diskutovat, zatím si se předvedl jako ratlík občurávač kotníků.;-)

TVL
9. července • 19:23

I ty brepto.B-]

Martin Mentor
9. července • 18:24

Ona i A6, např. allroad s biturbem, je slušná palba o A6S kombi nemluvě. Mám na mysli předešlý model. Ten poslední při rozjíždění neví jestli má jet, nebo ne. To ale dělají omezovače emisí. Jinak ale také slušné auto.

Danny
9. července • 23:12

Audi je skvělá značka, nová designová řada pod vedením Lichteho se prostě povedly ... A6 je krásná a A7 spolu s Q8 jsou umělecká díla - Bauhaus nezapřou ... na čem by mohli zapracovat je převodovka, která ne vždy stíhá ... celkem je to jen malá piha na jinak perfektním voze, které je prostě radost vlastnit.

Martin Mentor
10. července • 0:12

S osmistupňovou převodovkou nemám pocit, že je problém. Pro běžnou jízdu řadí celkem spolehlivě, bez zaváhání. Rychlejšímu průjezdu zatáček skvěle pomáhá sportovní diferenciál a když si pádly, před zatáčkou, podřadíš je to hodně dobrý :-) 320 koní dělá z auta docela slušnej rychlík. Ve sportovním módu to má i docela příjemnej zvuk i když je vytvářenej uměle :-) V zatáčkách z Mělníka do Dubé jedeš rychleji než nadupaný motorky a je to radost. Ale v současném provozu mám někdy pocit, že vize o umělou inteligencí řízená auta nás neminou. Zase budou všichni stále na síti a pro nejmladší to bude důležitější, než pořádný auto.

WP
10. července • 4:29

8st je problém v naladění, prostě čekáš. V zatáčkách z Mělníka do Dubé vycvičím většinu motorkářů i v základní Fabii, 4 stopy proti dvěma.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kari
10. července • 9:47

Ty máš čtyřstopé vozidlo? A tím vycvičíš dvoustopé automobily? Čím prosím tě jezdíš, že to má 4 stopy?
Jinak miluji tyhle kecy o tom, jak ve fabii vycvičíš nějakého motocyklistu. Udělej si papíry na motorku, na nějaké se projeď a pak sem přijď napsat, jak to je doopravdy. Hlavně, že pak tobě podobní nadávají na motorkáře, že jezdí jak prasata. Najezdím desítky tisíc kilometrů autem i na motorce každý rok, takže mám opravdu ponětí o tom, jak to doopravdy je.

WP
10. července • 10:21

Omlouvám se dvoustopé a jednostopé. Kolegu tu napsal trasu, která není relevantní kvůli velkému počtu zatáček, nezřídka vracáky nebo utahovačky. Proto píšu, že zejména tam se projeví čtyři kola lépe než dvě a je v zásadě jedno s čím jedeš.Take it easy...

kari
10. července • 13:07

Takže jsi na motorce nikdy nejel, je to tak?

WP
10. července • 16:04

Ale...klídek, chceš-li mi říct, že průměrný motorkář na klikaté trati ujede průměrnému řidiči auta...?Znáš to tam? Před nějakými 15-ti lety jsem to tam jezdil denodenně právě s Fabií a neměl jsem problém jet v zatáčkách tempo nebo být rychlejší než spousta kluků na zmrzkách.:-)

Martin
10. července • 18:02

Tak se ti kluci asi zrovna kochali, nebo na tom seděli poprvé.

WP
11. července • 4:29

Znovu, klídek. Jestli jsi se už naučil sedět na mašině a střihnul si každý rok pár okruhů, pak chápu. Jinak si budeš lhát sám do kapsy ohledně obecných schopnostíé a umu motorkářů na silnici.

Martin
11. července • 17:53

Ono nejde ani tak o um. Spíš o tom že než ty sešlápneš plyn tak já na mašině budu už z dohledu. Ale samozřejmě jsou lidé kteří skutečně jezdit neumí.

kari
11. července • 7:47

S člověkem co si myslí, že na fabii natře všechny motorkáře, až možná na ty, co jezdí moto závodně, se nemá cenu na toto téma bavit, absolutně nemáš ponětí o realitě.

abc
11. července • 8:02

On nepsal, že všechny. Překrucuješ. Možná ani nemusel psát o většině. Ale naprosto souhlasím, že jich je spousta kteří jsou frajeři na rovině a když přijde zatáčka, málem do ní spadnou. Prostě to neumí položit. Už jsem takových zažil dost. Na rovině mne předjel a v zatáčce jsem byl za ním. A to jsem jel normálním tempem.

kari
11. července • 12:01

On to právě psal.
Citace "V zatáčkách z Mělníka do Dubé vycvičím většinu motorkářů i v základní Fabii, 4 stopy proti dvěma."Nemá ponětí o jízdě na motorce. A to tak, že absolutně žádné.
Jasně, že je hodně těch co jezdí opatrně, do zatáček se teprve učí. Ale dle něj "vycvičí většinu motorkářů v zatáčkách na Fabii"

Doporučujeme

Články odjinud