S Audi A6 Hybrid je konec. Od roku 2011 se prodalo pouze 4000 kusů

S Audi A6 Hybrid je konec. Od roku 2011 se prodalo pouze 4000 kusů

Neustálý tlak na snižování emisí nutí automobilky velmi často sáhnout po hybridních variantách. Audi představilo A6 Hybrid už v roce 2010, v rámci aktuálního faceliftu ale toto provedení vypadlo z nabídky. Zákazníci o něj jednoduše neměli zájem, čemuž odpovídají také prodejní čísla.

Audi A6 Avant a Hybrid: první jízdní dojmy

Audi A6 Avant a Hybrid: první jízdní dojmy

Audi A6 Hybrid kombinovalo dvoulitrové TFSI o výkonu 155 kW (211 k) s elektromotorem naladěným na 33 kW (45 k). Dohromady vyprodukoval systém 180 kW (245 k) a 480 Nm, což vystačilo ke zrychlení z nuly na stovku za 7,3 s a k maximální rychlosti 238 km/h. Kombinovaná spotřeba se měla dostat na 6,2 l/100 km. Podle tabulek činila produkce emisí CO2 142 g/km. V praxi auto jezdilo spíše za devět litrů.

Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Nic z toho zákazníky příliš neoslovilo. Za zhruba tři roky působení na trhu sáhlo po hybridní verzi Audi A6 pouze 4000 zájemců. Přibližně osmdesát procent se prodalo v Asii. 

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků