S Audi A6 Hybrid je konec. Od roku 2011 se prodalo pouze 4000 kusů

S Audi A6 Hybrid je konec. Od roku 2011 se prodalo pouze 4000 kusů

Neustálý tlak na snižování emisí nutí automobilky velmi často sáhnout po hybridních variantách. Audi představilo A6 Hybrid už v roce 2010, v rámci aktuálního faceliftu ale toto provedení vypadlo z nabídky. Zákazníci o něj jednoduše neměli zájem, čemuž odpovídají také prodejní čísla.

Audi A6 Avant a Hybrid: první jízdní dojmy

Audi A6 Avant a Hybrid: první jízdní dojmy

Audi A6 Hybrid kombinovalo dvoulitrové TFSI o výkonu 155 kW (211 k) s elektromotorem naladěným na 33 kW (45 k). Dohromady vyprodukoval systém 180 kW (245 k) a 480 Nm, což vystačilo ke zrychlení z nuly na stovku za 7,3 s a k maximální rychlosti 238 km/h. Kombinovaná spotřeba se měla dostat na 6,2 l/100 km. Podle tabulek činila produkce emisí CO2 142 g/km. V praxi auto jezdilo spíše za devět litrů.

Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Nic z toho zákazníky příliš neoslovilo. Za zhruba tři roky působení na trhu sáhlo po hybridní verzi Audi A6 pouze 4000 zájemců. Přibližně osmdesát procent se prodalo v Asii. 

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků