S Audi A6 Hybrid je konec. Od roku 2011 se prodalo pouze 4000 kusů

S Audi A6 Hybrid je konec. Od roku 2011 se prodalo pouze 4000 kusů

Neustálý tlak na snižování emisí nutí automobilky velmi často sáhnout po hybridních variantách. Audi představilo A6 Hybrid už v roce 2010, v rámci aktuálního faceliftu ale toto provedení vypadlo z nabídky. Zákazníci o něj jednoduše neměli zájem, čemuž odpovídají také prodejní čísla.

Audi A6 Avant a Hybrid: první jízdní dojmy

Audi A6 Avant a Hybrid: první jízdní dojmy

Audi A6 Hybrid kombinovalo dvoulitrové TFSI o výkonu 155 kW (211 k) s elektromotorem naladěným na 33 kW (45 k). Dohromady vyprodukoval systém 180 kW (245 k) a 480 Nm, což vystačilo ke zrychlení z nuly na stovku za 7,3 s a k maximální rychlosti 238 km/h. Kombinovaná spotřeba se měla dostat na 6,2 l/100 km. Podle tabulek činila produkce emisí CO2 142 g/km. V praxi auto jezdilo spíše za devět litrů.

Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Nic z toho zákazníky příliš neoslovilo. Za zhruba tři roky působení na trhu sáhlo po hybridní verzi Audi A6 pouze 4000 zájemců. Přibližně osmdesát procent se prodalo v Asii. 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků