Rychlý test Volkswagen Touran 2.0 TDI R-Line: Volba rozumu

Ellesmérys  |  09. 08. 2016 22:28

Jedno z mála hezkých MPV. Kor v týdle barvě.

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  10. 08. 2016 07:35

Škoda, že nemá v nabídce k tomuto naftovému motoru ekvivalentní v benzínu.

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  10. 08. 2016 08:50

V nemecku do nej 1.8TSI davaji

Odpovědět  |   | 
Martin.D  |  10. 08. 2016 11:30

Aj na Slovensku

Odpovědět  |   | 
Hlinda  |  10. 08. 2016 11:54

Holt u nás sou jenom spořílci.
Stejný problém u C4 Picasso ve stádiu Grand. Jenom HDI.
SK a DE mají i benzíny.

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  10. 08. 2016 12:51

Ted po FL C4 GP uz i benzin 1.6THP s AT, akorat moc chvali jsem na nej neslysel.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  10. 08. 2016 12:21

Ano ale iba teoreticky. Ziadna 1.8 na sklade a cakacka 7mesiacov! Ani 1.4 tsi na sklade v 7 miestnej verzii, nic ziadna. Info z Juna 2016:( Chceli sme do rodiny ale ziadna sanca...

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  10. 08. 2016 13:43

Zajimave, me v kvetnu nabizeli 1.4tsi AT do 3 mesicu. Nicmene ted budu poptavat znova, tak snad nebudu neprijemne prekvapen.

Odpovědět  |   | 
Tomas  |  10. 08. 2016 15:52

Mne tvrdili ze v rovnakej fabrike robia tichuan plus zavodna dovolenka:( a na sklade nic. Drzim palce

Odpovědět  |   | 
Ellesmérys  |  10. 08. 2016 13:06

A ten 1,4 TSI 110 kw by nestačil?

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  11. 08. 2016 09:22

Me to prijde jako krabice, ktera se pro rodinu nehodi. Proste to ve me evokuje malou dodavku. Neni osklivy, ale z meho pohledu nuda nuda sed sed.

Odpovědět  |   | 
Mira  |  10. 08. 2016 07:08

Co to porad vsichni mate s regulatorem podsviceni, nastavi se jednou a hotovo. Kdo by s tim porad srouboval? Vsechny nove vozy VW Group maji automatickou regulaci jasu na zaklade intenzity prirozeneho osvetleni, tj. v noci sviti min (i v tunelu a podzemni garazi) a pres den vic. Neni co regulovat. Poslednich nekolik let to funguje dostatecne dobre, na ten cudlik jsem nesahnul ani kdyz tam byl, natoz ted.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  10. 08. 2016 07:46

Asi 20let mají Audi a 10let VW čidlo intenzity světla a dle toho regulují jas nejen přístrojovky a displayů v palubovce včetně rádia a multimediálních systémů, ale i všech podsvětlených tlačítek včetně těch na volantu. Čili stačí, když si jednou nastavíte pohodlnou úroveň dle vašich očí a potom už to automatika řídí i když podjíždíte 5metrů maličký tunel, neustále je to monitorováno a dle potřeby okamžitě seřizováno.
Dokonce dnešní auta už to podsvětlení i zcela vypnou, pokud je jasno aby šetřily energii.
Nevidím důvod to řešit. Mnohem více bych otevřel téma toho druhého rezistoru pro sklápění potkávacích. 90% řidičů ty světla při naložení vozu nesklápí a jsou to debilové, protože nechápou, že oslněním protijedoucího ohrožují i svůj život, když není patrná například směrovka, ale to je už na jiné téma...

Odpovědět  |   | 
KRD  |  10. 08. 2016 09:20

Přesně tak, autonivelace by měla být kolikrát povinná i pro halogeny.

Zrovna včera jsem jel dlouho na střídačku s jednou OII, při pohledu na zadní kola do A seděla skoro na dorazech a? Svítila pánu bohu do oken, takže v cca 18:30 (kdy je světla pořád dost) jsem musel jet se zatmaveným zrcátkem...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 08. 2016 11:07

...a este by som pridal povinne to, co by zabranilo mnohym nasim borcom jazdit potme s dennymi svetlami /tym padom zozadu tma/. Priemerne zasvinena tmavsia matna farba v tejto kombinacii je uplny balzam.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  10. 08. 2016 07:57

Nedíval jsem se čím fotíte, ale když fotíte detaily, např volant, přepněte si z bodového ostření na plošné. Jinak máte zaostřeno logo na airbagu a tlačítka po stranách jsou rozmazaná.
Celé se to řeší také focením z dálky při potřebném zoomu a na stativu, nebo bez něj ale "na sportovní rychlý režim"

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  10. 08. 2016 08:52

Stacilo by vetsi clonove cislo.

Odpovědět  |   | 
Jacob  |  10. 08. 2016 14:58

neviem ako u teba, ale u mna pri foteni detailu je podstata nieco odpichnut/zvyraznit od okolia/pozadia... takze ked foti logo na volante budu tlacitka a okolie maznute....

Odpovědět  |   | 
Martin.D  |  10. 08. 2016 11:27

V R-Line krásne , s týmto motorom predpokladám aj dostatočne dynamické ( v O3 ten motor stačí až až až )
Problémom však je , jeho cená , preto po cestách stretávam iba slabé sociálne výbavy ktoré vyzerajú ako neoplastovaný Caddy :) no hold dať 40 000e za Tourana ?
VW koncernu v poslednom čase , pravdepodobne " preskočilo " , ale ak im to ludia kupujú...

Odpovědět  |   | 
R  |  10. 08. 2016 15:46

Ano taky se mi zdá cena šílená

Odpovědět  |   | 
Pedro  |  11. 08. 2016 09:17

...volba rozumu.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  11. 08. 2016 09:26

Za tu stejnou cenu muzes mit vetsiho S-Maxe, takze rozum stranou.

Odpovědět  |   | 
Mikes  |  14. 08. 2016 13:30

A v cem spociva ta vyhoda vetsiho smaxe? Vetsi je tak maximalne zvenku, uvnitr vic mista nenabizi.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  14. 08. 2016 13:44

Doporucuji si rozmery porovnat a hlavne si do obou aut sednout. Prakticky ve vsech rozmerech je S-max vetsi.
Ono staci porovnat celkovou delku x sirku x vyska a:
Touran - 4527 x 1829 x 1628
S-Max - 4796 x 1916 x 1655
Takto bych mohl pokracovat a velky rozdil je na sirku vzadu a vekly rozdil je i v kufru.
Ale priznavam, ze neni fer tyhle auta srovnavat, protoze kazde je z jine kategorie. Bohuzel cenove, u nekterych verzi, srovnavat lze.

Odpovědět  |   | 
Mikes  |  14. 08. 2016 23:04

Vzdyt pisu ze je vetsi hlavne zvenku. Ok, je o neco sirsi, ale do Touranu se daji dat 3 autosedacky bez problemu. Tim ovsem vyhody fordu konci. Na vysku nabizi vzadu mene, na delku pro nohy v druhe re na tom taky neni lip (coz mj. potvrzuji mereni dvou konkurencnich serveru). Zavazadlovy prostor max 2020 ford vs 1980 vw, no na to ze je delsi o 30cm celkem bida. Kdyz uz srovnavas tak vsechno, tenhle Touran ma zrychleni na 100 za 8.2, k tomu si s-max ani nepricichne, takze kdyz uz srovnavat tak motorizace, ktere jedou stejne. Pak to s tou cenou vypada uz trochu jinak.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  15. 08. 2016 09:09

U rodineho auta argumentovat zrychlenim 0-100 je vtipne
Zavazadlovy prostor jsi sikovne vzal vcetne polozenych sedadel, ale me spise zajima cisty kufr - Ford 956 (tady se ukazuje ta sirka a delka). Ale preci jen o tom kufru to neni. S-Max ma 3 plnohodnotna sedadla - ano i to prostredni je stejne.
Misto vzadu nad hlavou je mensi - diky snazujici strese - ale pro deti tam je mista az moc.
At chces nebo ne, S-Max je proste vetsi, na to nemusim obchazet auto s metrem v ruce.
Nepisu, ze je Touran spatny, sice se mi design krabice nelibi, ale ve sve kategorii ma rozhodne co nabidnout, jen v urcitych verzich je pomerne drahy, ale to uz je na rozhodnuti kazdeho.

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  15. 08. 2016 14:02

S-max je v nekterych rozmerech vetsi a zaroven bych rekl, ze v prumeru o cca 100k drazsi.
Jsou konfigurace, kde to je mene a konfigurace, kde to je vic. Ja treba preferuji benzin + AT a tam je s max (diky pouze silnemu motoru) s cenou hodne jinde.

Z meho pohledu (bez ohledu na cenu)
S max- prostornejsi, lepsi podvozek a rizeni (tady hodnotim predchozi smax), horsi interier, vyssi cena
Touran - podvozek koncernove tvrdy a rizeni preposilovane (nekomu nemusi vadit)


Odpovědět  |   | 
Mikesh  |  16. 08. 2016 00:26

Vtipná je hlavně tvoje natvrdlost. Když má nějaké auto lepší zrychlení tak je to obvykle silnějším motorem a ten silnější motor něco stojí, srovnávat pak cenově auta s různou dynamikou je dost na hlavu...
A když uz jsme u toho, zrychleni 0-100 je dost podstatny parametr, zvlaste u rodinneho auta ktere obvykle jezdi nalozene. Posledně jsem stal na stopce na najezdu na dalnici za jednim takovym umelcem pro ktereho zrychleni 0-100 nebylo podstatne asi 5 minut, protoze se nedokazal rozjet mezi kamiony.
Nevim co to je čistý nebo špinavý kufr, max. objem je jediný souměřitelný údaj, protože u ostatních není uvedeno v jaké jsou poloze posuvné sedačky, jestli to měří po plato nebo po strop, s rezervou/bez.
Touran ma taky 3 plnohodnotna sedadla, i to prostřední jako slavný S-Max. Ty jsi to auto snad ani nevidel .
Mas pravdu ze je S-Max vetsi, zvenku, coz je spis nevyhoda.
Co se tyka designu, kdyz jsem videl S-Maxe zepredu ze šikma tak me málem natáhlo jak to je škaredé auto. Proti tomu je Touran krasavec. Jo v minule generaci, to byla jina pisnicka, S-Max byl pěkný a Touran se mi nelibil vubec.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  16. 08. 2016 07:33

Podivej se na operadlo u Tourana - je mensi, co ? A ver mi, ze Touran 3 plnohodnotna sedadla nema i kdyby se snazil sebevic.
Design je ciste subjektivni, to neme smysl hodnotit

Odpovědět  |   | 
Mikesh  |  16. 08. 2016 08:46

Opěradlo u Tourana ma 630mm, u S-Maxe 5280mm dle mereni konkurence - zmerene rozmery vs tvoje subjektivni dojmy. A delsi je lepsi, nebo ne?
Samozřejmě že má 3 plnohodnotná sedadla, že ty jsi v něm ani neseděl? Evidentne si pletes novy Touran se starsi generaci, kde bylo prostredni sedadlo uzsi - to je ale pak tezka diskuse...

Odpovědět  |   | 
Mikesh  |  16. 08. 2016 09:00

Jeste doplneni, to prostedni sedadlo bylo drive o dost uzsi, vyzkouseno na vlastnim zadku

Odpovědět  |   | 
Mikesh  |  16. 08. 2016 13:39

Beru zpet, opravdu je to prostedni marginalne uzsi, tak ze to ani neni poznat. Sam jsem na nem sedel a vubec mi tak neprislo, takze ho stejne beru jako plnohodnotne.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  16. 08. 2016 07:43

Jeste dodam, ze jsem myslel prostredni sedadlo.
Ta pripominka, ze vetsi auto je spise nevyhoda, to uz je tonouci se stebla chyta

Odpovědět  |   | 
Mikesh  |  16. 08. 2016 08:51

Vetsi auto (s cca stejnymi vnitrnimi rozmery) je vzdycky nevyhoda, to je fakt. Vidim to denne na parkovistich, kde musim cekat nez to ti zoufalci ohnou na parkovaci misto na 2x i kdyz si nadjizdeji jak s autobusem. O hledani podelneho parkovaciho mista s 4.8m dlouhym autem ani nemluve.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  16. 08. 2016 16:27

No vidis, v jedne veci se konecne shodnem. To parkovani fakt obcas stoji za pytel a proto si do nakupnich stredisek pujcuju manzelky Hondu Jazz
Ale jako zoufalec si nepripadam, nemam velke auto kvuli frajerine, ja ho proste potrebuju. Se trema detma nam vysel nejlepe S-Max, protoze tech kramu co tahame i jen na navstevu k rodicum je proste hodne, zvlaste kdyz vozime jeste kocarek.
Kdyz jsme u velkych aut, ja se bavim kazdy den u skoly, kde vnadne blondyny predvadi kreace se svymi Q7, Range Rover atd.

Odpovědět  |   | 
Mikesh  |  16. 08. 2016 23:28

Honda Jazz je sikovne auto, dobra volba, sam jsem na nej koukal jako na dvojku do rodiny. Kikiny s SUV mi radsi nepripominej, celkem mi nahaneji hruzu
Mas aktualni nebo starsi generaci S-Maxe?

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  17. 08. 2016 21:06

Tu starsi generaci a prave kdyz se vyprodavala za hodne zajimave penize. Aktualni generaci jsem mel nedavno pujcenou ve vybave Titanium a moc prijemny. Hlavne odhlucneni bylo vynikajici a celkovy pocit pohodli. Na dotykovou obrazovku bych si musel zvykat, ale nastesti par ovladacu nechali.
Hondu jsme puvodne ani nemeli ve vyberu, ale dostali jsme slevu 8O tisic Kc (verze s automatem), tak nebylo co resit.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  16. 08. 2016 07:47

A tady je ten kufr dobre popsany :
Zavazadlový prostor nového Touranu nabízí objem až 834 litrů. Do tohoto čísla je započítán i prostor pro rezervní kolo, které je však na českém trhu dodáváno standardně. Po odečtení tohoto prostoru činí objem zavazadelníku 743 litrů. V tomto případě je však objem počítán nikoliv po roletku, ale po horní hranu opěradel zadních sedadel.

A opet pisu - ja netvrdim, ze Touran je spatny, ale je nesmysl tvrdit, ze je stejne veliky jako S-Max, kdyz neni.

Odpovědět  |   | 
Mikesh  |  16. 08. 2016 08:52

A kde je takhle popsany S-max?

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  16. 08. 2016 08:56

Jen pro info, Touran ma (od podlahy s naraznikem - tedy vc rezervy pod roletku) tyto rozmery:
Mezi podbehy: 105cm
Od podlahy (vc. plnohodnotne rezervy nebo 7 mistne provedeni) po roletu: 50cm
Delka - 98 az 120cm
Jeste zbyva nejaky prostor pred a nad podbehy.
Pokyd se vynda rezerva a da podlaha dolu, je vyska cca 58cm.

Jake rozmery ma S max v kufru nevim. Tipuji, ze mezi podbehy bude o 5cm vic a na delku treba 5-10cm vic (dle delky auta). Vyska bude obdobna.

Litry v katalogu meri kazdy vyrobce jinak. Jedine cemu v katalogu verim jsou rozmery auta a parametry motoru. Zrychleni se od reality taky casto dost odlisuje.

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  16. 08. 2016 08:45

Touran sie 3 sedadla vzadu ma, ale to prostredni je o neco uzsi, nez ty krajni. Neni to nic dramatickeho a lze na nem (hubenejsi postava) v pohode sedeat, ale trochu uzsi je.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  14. 08. 2016 13:48

Jeste jsem zapomel na tu hlavni vyhodu - pro peticlennou rodinu nabizi S-max vetsi sirku, coz je znat pri instalaci trech detskych sedacek a hlavne pri jejich zapinani, protoze zamky pasu jsou vytazene nad uroven sedaku.

Odpovědět  |   | 
Mikes  |  14. 08. 2016 23:08

Zamky pasu jsou vytazene uplne stejne, asi ses spatne dival.

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  15. 08. 2016 14:05

Nevidel bych to tak kriticky. Sedacky clovek pridelava dnes isofixem, takze to by snad nemel byt problem ani u jednoho.
Navic pokud to je rodinne auto, tak ty sedacku moc casto nevyndava.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  15. 08. 2016 14:52

Tam jde primarne o to zapinani pasu do zamku a pokud je auto uzke, pak jsou autosedacky nalepene na .sebe a zbyva dost malo na prostrceni ruky a uzamknuti pasu. Samozrejme zalezi na autosedackachm nektere jsou siroke. Sirka S-Masu se prave v tomto nejvice projevi, protoze mezi autosedackama je mezera a zapinani je snazsi. Pred par lety jsme si timto vyberem prosli

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  15. 08. 2016 15:04

Pokud zapinas pasem, tak s tim souhlasim. V pripade isofixu pasy preci neresis. Vajicko nasadis do zakladny, ktera je pridelana isofixem a zbyle sedacky jsou primo pridelane isofixem.

Odpovědět  |   | 
TomZ  |  15. 08. 2016 15:14

U tech vetsich sedacek to je koukam trochu jinak i s isofixem. Tak to pak ta sirka hraje roli i tam, mas pravdu.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  11. 08. 2016 11:17

Měl jsem možnost projet Tourana (2 dospělí + 3 děti na palubě) na jaře 2016. Jednalo se o 1.2 TSI 81kW - 6° manuální převodovka. Cesta Znojmo - Teplice bez šetření za 6,2 l/100 km. Cesta zpět Teplice - Znojmo za 4 hodiny (něco vyzvedával na Strahově) jízda trochu defenzivnějši a spotřeba 5,3 l/100 km.
- netvrdím, že na šestku to na dálnice do kopce zrychluje, ale jako základní motorizace proč ne (osobně má Golf TGI DSG)

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  11. 08. 2016 11:57

Ja bych ti strasne rad veril, ale pokud se podivam na Spritmonitor.de, tak prumerna je 7.25 (2014+). Je tedy pravda, ze jich tam je pouze 8 kusu, ale i tak to vubec neodpovida tvym hodnotam.
Jako zakladni motorizace pro plne nalozene auto je to nedostatecne. Mozna na vozeni do skolky/skoly nebo na nakup, ale rozhodne ne na rodinnou dovolenou.

Odpovědět  |   | 
chytrak1  |  15. 08. 2016 11:06

Ale ale. Na spritmonitoru jich je jen od roku 2015 dvojnásobek. Nicméně nic to neřeší, protože mezi nimi jsou i staré modely. Takže ten tvůj údaj je úplně mimo mísu. Navíc on o spritmonitoru nepsal ani slovo. Říká že s tím jel za 6,2. Proč by asi kecal?
Moje osobní zkušenost s 1,6TDI. Jezdím spíš ve dvou a spotřeba 5,0 (protože je tam hodně města). Cesty 50%dálnice + 50%okreska při dodržování 130 (140 na dálnici, za 4,8. Podle mne je to skvělý, vůbec jsem to nečekal. Ze zkušenosti (ne z tourana) vím že 1.2 TSI běrou zhruba o 1 litr víc než 1,6 TDI.

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  15. 08. 2016 12:57

Kolik bere nafta je v tomto pripade jedno, tady se psalo o 1.2 TSi 81 kW a ten jsem zadal do spritmonitoru. Pokud nekecal ridic, kecal palubak - nic neobvykleho. U takto velkeho auta je z meho pohledui realnych tech 7 nez 6.

Odpovědět  |   | 
Mikesh  |  16. 08. 2016 00:33

Oni němci taky jezdi po dalnici trochu rychleji nez my, vis? Ve mestech taky maji podstatne hustsi provoz nez v cesku. U meho auta uvadeji spotrebu o pul litru vyssi nez mam ja, takze mu nemam problem verit, pochybuju ze je chyba měření PP litr, VW ukazuje celkem presne.

Jak to myslis ze nejaka motorizace neni dostatecna? Vzdyt podle tebe na zrychleni u rodinneho auta nezalezi

Odpovědět  |   | 
mrazik  |  16. 08. 2016 07:30

Je neuveritelne, co vsechno si vyznavaci koncernu vymysli, jen aby meli pravdu.
Opet si z me reakce vybiras to co chces. Ja napsal, ze na rodinne dovolen v plne obsazenem aute je 1.2 TSi nedostatecna. Proste ten mensi vykon je znat, coz se nasledne odrazi i ve spotrebe. Co je na tom nepochopitelneho ?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 08. 2016 08:31

To o kolik proměřuje PP u Tourana netuším. Můj Golf TGI DSG proměřuje v rozmění 4 až 6 %, což považuji za "normální". To, že Touran má takovou spotřebu mě samotného překvapilo - a dovedlo mě k závěru, že už nebudu odsuzovat základní motorizace jen od stolu dle papírových tabulek. Myslím, že kdo chce Touran (a benzin) tak si těch 30t za 1.4 (a 40 koní navíc) asi připlatí. Na druhou stranu jsem si ověřil, že i s 1.2 by se dalo dlouhodobě žít se spotřebou pod 6,5 l/100, což je na tak velké auto velmi služná hodnota (na tu stejnou spotřebu se dle mě dostane i s 1.4tsi).

Odpovědět  |   | 
Mikesh  |  16. 08. 2016 08:56

Ale vždyt reaguju jen na to co jsi sam napsal, najednou se ti to uz nehodi do kramu. Psal jsi ze zrychleni neni podstatne, protoze jde o rodinne auto, a najednou podstatne je. Tak jak teda?

Odpovědět  |   | 
Mattes77  |  19. 08. 2016 16:35

"... regulátor intenzity podsvícení palubních přístrojů, který najdete zanořený hluboko v menu multimediálního systému. Jde o vlastnost všech modelů stojících na platformě MQB, bez ohledu na značku, na stejný nešvar tak narazíte u Škodovky, Seatu nebo Audi. " proč nepřemýšlíte nad tím, že je to v dnešní době, upnuté na bezpečnost, správné řešení, jak majitele/řidiče donutit s vozem zastavit a pak teprve ovládat funkce, které nejsou přímo důležité pro jízdu ??? Nebude to třeba přímo záměr koncernu ? Osobně jsem toho názoru, že všechny doplňkové funkce je rozumné nastavit u stojíco vozu ... Nechci potkávat v protisměru někoho, kdo to bude regulovat za jízdy, i když je to kolečko postaru někde vlevo vedle volantu ... Řidič by se měl věnovat jen a jen jízdě !!! Bohužel se to hlavně u nás neděje ... Co si o tom myslí ostatní ?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

včera | Stanislav Kolman | 4 příspěvky
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line: Bejby nebude sedět v koutě!

Hyundai i10 1.0 T-GDI N Line

Městskou krabičku se sportovním vzhledem asi nebudou všichni brát úplně vážně. V Hyundai i10 se 100koňovým přeplňovaným motorem se však skrývá víc, než se na první pohled zdá.

7.  5.  2021 | Jan Mička

Nejčtenější články

Octavia s výkonem 440 koní je na prodej v Praze. Má málo najeto a vypadá skvěle

Octavia s výkonem 440 koní je na prodej v P…

Další čipnutá oktávka, říkáte si? Zdání může klamat, tenhle kousek je vyladěný od přídě až po výfuky.

1.  5.  2021 |
Richard Herbich
Škoda
Nová Škoda Fabia má kompletní ceník. O vaše peníze si říct umí, tisíce jenom lítají

Nová Škoda Fabia má kompletní ceník. O vaše…

Škoda zveřejnila první ceny nové generace modelu Fabia již v rámci online světové premiéry, do rukou se nám však už dostal i kompletní ceník, odhalující i všechny příplatkové prvky.

10.  5.  2021 | | 41 N/A
Jan Mička
České cenyŠkoda Fabia
Tatra 613 vznikla i jako kabriolet. Krásný raritní speciál má automat a pořád žije

Tatra 613 vznikla i jako kabriolet. Krásný …

Z historie řady 613 jde nepochybně o jednu z nejméně známých specifikací slavné limuzíny.

22.  4.  2021 |
David Rusol
RaritaTatraKabriolety
Novou Škodu Fabia jsme vybavili skoro k prasknutí. Překonáte cenu tohoto vozu?

Novou Škodu Fabia jsme vybavili skoro k pra…

V diskusích pod články o nové Škodě Fabia jsme zaregistrovali komentáře, že je novinka dost drahá. To nám vnuklo nápad zkusit v konfigurátoru sestavit vůbec nejdražší verzi současnosti. A vyšlo nám fakt vysoké číslo!

10.  5.  2021 | | 32 N/A
Jan Mička
KonfigurátorNová FabiaŠkoda Fabia
Nová Škoda Fabia oficiálně: Už jsme v ní seděli! Poznámky o luxusu byly na místě

Nová Škoda Fabia oficiálně: Už jsme v ní se…

Nová generace Škody Fabia je jednou z největších novinek českého trhu pro letošní rok. Světová premiéra proběhla dnes večer, my však měli možnost si vůz naživo prohlédnout už minulý týden.

4.  5.  2021 | | 63 N/A
Jan Mička
První dojmyŠkoda Fabia