Rychlý test Mini Clubman Cooper S: Lepší, než si myslíte

7 komentářů

komik
25. ledna • 8:50

Me by zajimalo spis srovnani s BMW 1 a 2. Pac 1 byla cenove jeste rozumna (od 500 tis) - ve srovnani s octavii ve stejne vybave jen o 100 drazsi a pokud mate radi zadokolky, tak je obrecite ;)). Ale platforma 2 mi pripada jako dojna krava - premiova hlavne cena.. Jinak jsou lidi co to pusti... lichtenstejnskou princeznu jsme videli v audi a(s)1, mini je pro takove lidi alternativou...

Marwiner
22. ledna • 22:26

Jak vypadá spotřeba v průměru za test?
Někde u konkurence jsem četl, že redaktor měl během testu potíže dostat se pod 9l/100km.

Shimi
22. ledna • 9:57

Dnešní "Mini" je pouhou parodií na původní Mini, stejně tak jako dnešní "DS" je parodií na původní DS. A dnešní společnost je na tom už tak bídně, že to toleruje. Tohle nemá vůbec nic společného s image, tohle je prachsprostý byznysplán a zneužívání původní značky za účelem vytřískat z toho co půjde. Mimochodem proč v dnešní době řešit něco tak primitivního jako image? Už bychom se jako společnost mohli konečně posunout mentálně někam dál, ne?

Driver
22. ledna • 13:36

Shimi já myslím, že ta malá část inteligentního lidstva už se dávno někam dál posunula.

Aladin
22. ledna • 11:03

To je, ale to malé Mini, které se začalo vyrábět před 10? lety se fakt povedlo. I když ne na naše silnice. Jednou jsem ho řídil a to autíčko velmi překvapilo.Prostor je to poslední co bych zde řešil. Přední sedačky prostorné a místa dost. Hlavně kolem hlavy a celého těla. Díky nízkému posedu. Zadní sedačky katastrofa, spíš jen nouzové. Kufr žádný. Ale, kdo nevozí malé děti, nemá s místem problém. Přes malé rozměry vozu není problém pohodlně sklopit zadní sedačky a místa na zavazadla je hned královsky.K jízdě. Vůz je taková dokonalá buginka. Tvrdý podvozek, kola v rozích karoserie (poměrně velký rozchod kol) a velmi nízké těžiště udělali své. Vůz perfktně sedí, obzvláště v zatáčkách. Jízda je velmi čitelná, řízení dokonalé. Víte kde máte kola. Cítíte přesně, jak se vůz chová, co zvládne, co se mu líbí. Zkrátka přesné informace a odezva od řízení, podvozku, motoru. Vůz má hlučnější sportovní zvuk a je příjemné atmo 1.6 vytáčet. Ačkoliv jsem obdivovatel automatických převodovek, tak kdo si zde nedal manuál, přišel o dokonalé sportovní řazení. Jednotlivé stupně se na řadičce "necvakají", ale jakoby ty dráhy tahají. Prostě paráda. Dobrý výhled z vozu s přehledem o karoserii. Vlastně ani nejsou potřeba čidla na parking. V interiéru velmi kvalitní, měkké a na dotek příjemné materiály. Na palubovce, dveřích, všude. Už na tak starém vozu bylo ambientní osvětlení interiéru na různých místech s možností nastavení vlastní barvy. Taková blbost, ale v noci pěkné.Nevýhody. Kvůli přísnému retro designu je čelní sklo zkosené a malé. Výhodou je, že se získá prostor před obličejem, což dělá vůz opět prostornější než je, ale zde to už přehnali a není vidět na semafory. Musí se brzdit hodně před. A pak ten podvozek. Na našich hrbolatých silnicích to je uskákaná koza, která nesedí, a doslova je vám toho auta líto. Tudíž pro ČR bohužel ne. Dále prapodivná kvalita zpracování některých detailů. Ale to by bylo na delší povídání.Před lety jsem si ve Frankfurtu všiml, že v tom ráno jezdí do práce dost lidí a skoro všechno slečny. Zřejmě startovací autíčko pro mladé finančníky. Pak si ovšem takový zákazníci stěžují, že je vůz hlučný, tvrdý, nízký, malý a výsledek je, že současná Mini nemají s tímto původním vlastně nic společného. Jen vypadají tvarově podobně.

Driver
21. ledna • 21:43

Díval jsem se na to auto v listopadu ve Vídni a první mě zajímala cena. No a s trochou té výbavy koruny milion. Za půl milionu je Fabie v plné parádě. Já vím, že to nejde srovnávat. Ale reaguji na subjektivní článek/test kde se o Fabii hovoří. Takže za mě to je auto určené pro lidi, co vydělávají 3000Euro měsíčně a více. Potom taková stylovka je supr kára. Ani jsem se na to auto nedíval a šel jsem pryč. :-| Kdo chce utrácet za stylovku, buďme rádi, že je někdo vyrábí, proč ne, ale za mě, bych volil tedy stylovější třidvířko a nebo to jejich mini SUV. Tenhle kombík mi připadá neméně stylové MINI, praktičnost začala hrát roli u Mini. Nová doba. :-D Ten předchozí kombi/coupé co se dělal před 30ti lety byl Cool. Tohle je spíš druhé auto do bohaté rodiny.

Andy
22. ledna • 9:08

akonahle ides porovnavat Mini s Fabiou, tak si nepochopil dovod pre Mini... Nastastie ludia na svete chapu a Mini lame predajne rekordy mesiac za mesiacom.

Doporučujeme

Články odjinud