Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

BMW  |  05. 02. 2014 09:33

BMW X3 má /měl/ každý ocas, který si pak ještě myslí, že je odborníkem na BMW. Ani v té Alpině bych tomu krámu šanci nedal :(

Odpovědět  |   | 
dsds  |  05. 02. 2014 10:13

Preco nesmiete fotit podvozok?

Odpovědět  |   | 
Venouch  |  05. 02. 2014 15:14

Čistě teoreticky, co by jsi z toho podvozku měl? Nechceš jim místo opruzování v diskuzích napsat mail do redakce?

Odpovědět  |   | 
dsds  |  06. 02. 2014 10:47

Tebe by vadilo keby bol odfoteny podvozok?

Preco by som pisqal mail? Citis sa byt schopny posudit ktore prispevky su opruzujuce? A kedze si tu tak urobil bez odovodnenia si psychopat.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 02. 2014 13:31

ciste PRAKTICKY (pokial ciste teoreticky nemate auto len ako exponat v zahrade) ma dotycny pravdu. Osobne ma dost zaujima ako su riesene podvozkove skupiny a ich osadenie, alebo auto je len kasna, co sa vznasa vo vzduchu nad zemou? Tym viac v dobe vsadepritomneho oj.bavania zakaznikov na vsetkom moznom, najlepsie na tom, co pri kupe nevidi, kedze je natolko spracovany marketingom ked mu staci ked je to ciste a udajne ekologicke. Ked kupujete melon na trhu, kukate nan len ciste teoreticky zvrchu? Pokial idem s niekym kupit auto pretoze porebuje poradit, bez moznosti pozriet si to DOKLADNE centimeter po centimetri aj zospodu sa o kupe ani nemienim dalej bavit a je mi jedno ci sa jedna o nove alebo ojazdene.

A na margo redakcie, jeden priklad ako sa robi DOBRY test je od isteho p.Lipavskeho, terbars ten, kde testuje Focus Powershift na pravda sk
..je ich tam inak viac dobrych...

Odpovědět  |   | 
dsds  |  06. 02. 2014 18:39

Vdaka za prispevok.

Nedavno tu bol test Audi A8 s tym, ze ma hlucny podvozok.
Keby vidm aj podvozok MB S-ka tak viem porovnat a ked kupujem lacne auto tak obdobne sa mi to hodi.
Viem zhodnotit celkovu uroven auta. A vedeli by aj ostatni citatelia.

Vacsinou testovane auta maju niekolko mesiacov a tak uz by bolo vidiet aj hrdzu. Niektore renomovane automobilky maju po par mesiacoch zhrdzavene napriklad naboje kolies. Co nie je kozmeticky problem ale velky technicky, ked ine nie, tak je tam potom napriklad aj zle vidiet pripadne trhliny pri prehliadke.

Ja som tu nepytal fotky podvozka ale sa PRVY KRAT pytal ci to ma redakcia zakazane fotit. Ci ma kufor na bokoch koberec ma tak nezaujima ako podvozok.

A k vecio samotnej
Prave BMW X3 obycajne a BMW X3 Alpina by bolo velmi zaujimave porovnat podla podvozkov.
A preto ma to opat napadalo a opat mi vadi, ze nei su fotky podvozka.

Odpovědět  |   | 

BMW série X je fuj, a auto (ako už napísal kolega vyššie) pre k*kotov, kto chce skutočné BMW si kúpi radu 3,5,7 ...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 05. 02. 2014 14:47

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 02. 2014 16:13

....podla auta samozrejme nemozeme posudzovat kto v nom sedi, ono to x-kove bawo ma smolu len v tom ze je elkom mozne ze matematicky priemer vypatlanosti je mozno o nieco vyssi. Kazdopadne ale neznamena to pravidlo. Samozrejme ked tam sedi nagelovany debilek, skryvajuci sa za zrkadlovkami a vyrazom akokeby prave zozral betonovu ruru, potom je uz vec viac menej jasna a trapny celok je dokonaly.

Zase na druhej strane, ta X3 je (skoda tej prednej casti, menovite tvar prednych lamp, to sa da spravit urcite lepsie) zrejme dizajnovo najcistesia v kategorii. Ked sa pozriem na AudiQ5 zozadu, to je jeden des bes a o polo-cinskych vytvoroch snad netreba co sa tyka dizajnu ani diskutovat...

Odpovědět  |   | 

Všetky SUV sú hrozné autá a súhlasím s vami, že nie každý vodič rady X musí byť hlupák, ale väčšinou to tak je.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 02. 2014 16:58

Tak hlupak ma akorat takovy hloupy nazor.
Nebo v tom bude zavist ?

Odpovědět  |   | 

Tak áno pre niekoho to môže byť hlúpy názor to netvrdím, ale je to názor nie len mňa, ale viacerých ľudí na vodičov BMW X .

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 02. 2014 04:25

Ano, jsou to ti, co si bohužel nemůžou BMW dovolit. A koukám, že se rád připojuješ ke skupinám. Sám názor pořádnej nemáš, tak se vymezuješ tímto způsobem. Poměrně dost inteligentních lidí odsoudit jen kvůli závisti je omezenost!

Odpovědět  |   | 
Franta  |  06. 02. 2014 11:32

taaak otázka je, kdo je větší kokot, zda ten kdo jezdí X nebo ten kdo si hraje na vojáčky, že Tobias.

Odpovědět  |   | 
palo  |  05. 02. 2014 22:52

comu nerozumies na: lepsi vyhlad, vyssia bezpecnost, lepsia svetla vyska?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 02. 2014 10:08

pasivna bezpecnost mozno ani nie....tak napriklad rychle prevratenie vo vyssom aute ma horsie nasledky (nie je tazke uhadnut preco...napoveda uhlova rychlost). Na druhej strane lepsi rozhlad je velke plus k aktivnej bezpecnosti.

Odpovědět  |   | 
palo  |  10. 02. 2014 10:16

pri jazde sa malokedy prevratis, hlavne dnes s esp, takze omnoho vacsie riziko je klasicky naraz z protismeru. a vtedy je vyssia vyska, hmotnost a pevnost karoserie velka vyhoda.

Odpovědět  |   | 
jirin  |  06. 02. 2014 07:26

Ja bych v tom videl zavist. Kazdej, at si koupi co chce. Nemusis kazdymu vnucovat svuj omezenej nazor.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  08. 02. 2014 20:25

ta nalepka pod klimatizaciou s tym ultra vyjadrenim o jedinecnosti vozu je na krivo

detajl ale do oka bijuci a mozna napovedajuci o niecom...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan