Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

18 komentářů

lamal_SK
8. února • 20:25

ta nalepka pod klimatizaciou s tym ultra vyjadrenim o jedinecnosti vozu je na krivo :-Odetajl ale do oka bijuci a mozna napovedajuci o niecom...

Tobias Valach
5. února • 14:43

BMW série X je fuj, a auto (ako už napísal kolega vyššie) pre k*kotov, kto chce skutočné BMW si kúpi radu 3,5,7 ...

jirin
6. února • 7:26

Ja bych v tom videl zavist. Kazdej, at si koupi co chce. Nemusis kazdymu vnucovat svuj omezenej nazor.

palo
5. února • 22:52

comu nerozumies na: lepsi vyhlad, vyssia bezpecnost, lepsia svetla vyska?

Antiautomat
10. února • 10:08

pasivna bezpecnost mozno ani nie....tak napriklad rychle prevratenie vo vyssom aute ma horsie nasledky (nie je tazke uhadnut preco...napoveda uhlova rychlost). Na druhej strane lepsi rozhlad je velke plus k aktivnej bezpecnosti.

palo
10. února • 10:16

pri jazde sa malokedy prevratis, hlavne dnes s esp, takze omnoho vacsie riziko je klasicky naraz z protismeru. a vtedy je vyssia vyska, hmotnost a pevnost karoserie velka vyhoda.

Antiautomat
5. února • 16:13

....podla auta samozrejme nemozeme posudzovat kto v nom sedi, ono to x-kove bawo ma smolu len v tom ze je elkom mozne ze matematicky priemer vypatlanosti je mozno o nieco vyssi. Kazdopadne ale neznamena to pravidlo. Samozrejme ked tam sedi nagelovany debilek, skryvajuci sa za zrkadlovkami a vyrazom akokeby prave zozral betonovu ruru, potom je uz vec viac menej jasna a trapny celok je dokonaly. Zase na druhej strane, ta X3 je (skoda tej prednej casti, menovite tvar prednych lamp, to sa da spravit urcite lepsie) zrejme dizajnovo najcistesia v kategorii. Ked sa pozriem na AudiQ5 zozadu, to je jeden des bes a o polo-cinskych vytvoroch snad netreba co sa tyka dizajnu ani diskutovat...

Tobias Valach
5. února • 16:54

Všetky SUV sú hrozné autá a súhlasím s vami, že nie každý vodič rady X musí byť hlupák, ale väčšinou to tak je.

Tom
5. února • 16:58

Tak hlupak ma akorat takovy hloupy nazor.
Nebo v tom bude zavist ?

Tobias Valach
5. února • 17:35

Tak áno pre niekoho to môže byť hlúpy názor to netvrdím, ale je to názor nie len mňa, ale viacerých ľudí na vodičov BMW X .

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Franta
6. února • 11:32

taaak otázka je, kdo je větší kokot, zda ten kdo jezdí X nebo ten kdo si hraje na vojáčky, že Tobias. :-D

WP
6. února • 4:25

Ano, jsou to ti, co si bohužel nemůžou BMW dovolit. A koukám, že se rád připojuješ ke skupinám. Sám názor pořádnej nemáš, tak se vymezuješ tímto způsobem. Poměrně dost inteligentních lidí odsoudit jen kvůli závisti je omezenost!

dsds
5. února • 10:13

Preco nesmiete fotit podvozok?

Venouch
5. února • 15:14

:-D:-D:-D:-D Čistě teoreticky, co by jsi z toho podvozku měl? Nechceš jim místo opruzování v diskuzích napsat mail do redakce?

Antiautomat
6. února • 13:31

ciste PRAKTICKY (pokial ciste teoreticky nemate auto len ako exponat v zahrade) ma dotycny pravdu. Osobne ma dost zaujima ako su riesene podvozkove skupiny a ich osadenie, alebo auto je len kasna, co sa vznasa vo vzduchu nad zemou? Tym viac v dobe vsadepritomneho oj.bavania zakaznikov na vsetkom moznom, najlepsie na tom, co pri kupe nevidi, kedze je natolko spracovany marketingom ked mu staci ked je to ciste a udajne ekologicke. Ked kupujete melon na trhu, kukate nan len ciste teoreticky zvrchu? Pokial idem s niekym kupit auto pretoze porebuje poradit, bez moznosti pozriet si to DOKLADNE centimeter po centimetri aj zospodu sa o kupe ani nemienim dalej bavit a je mi jedno ci sa jedna o nove alebo ojazdene. A na margo redakcie, jeden priklad ako sa robi DOBRY test je od isteho p.Lipavskeho, terbars ten, kde testuje Focus Powershift na pravda sk
..je ich tam inak viac dobrych...

dsds
6. února • 18:39

Vdaka za prispevok.Nedavno tu bol test Audi A8 s tym, ze ma hlucny podvozok.
Keby vidm aj podvozok MB S-ka tak viem porovnat a ked kupujem lacne auto tak obdobne sa mi to hodi.
Viem zhodnotit celkovu uroven auta. A vedeli by aj ostatni citatelia.Vacsinou testovane auta maju niekolko mesiacov a tak uz by bolo vidiet aj hrdzu. Niektore renomovane automobilky maju po par mesiacoch zhrdzavene napriklad naboje kolies. Co nie je kozmeticky problem ale velky technicky, ked ine nie, tak je tam potom napriklad aj zle vidiet pripadne trhliny pri prehliadke.Ja som tu nepytal fotky podvozka ale sa PRVY KRAT pytal ci to ma redakcia zakazane fotit. Ci ma kufor na bokoch koberec ma tak nezaujima ako podvozok.A k vecio samotnej
Prave BMW X3 obycajne a BMW X3 Alpina by bolo velmi zaujimave porovnat podla podvozkov.
A preto ma to opat napadalo a opat mi vadi, ze nei su fotky podvozka.

dsds
6. února • 10:47

Tebe by vadilo keby bol odfoteny podvozok?Preco by som pisqal mail? Citis sa byt schopny posudit ktore prispevky su opruzujuce? A kedze si tu tak urobil bez odovodnenia si psychopat.

BMW
5. února • 9:33

BMW X3 má /měl/ každý ocas, který si pak ještě myslí, že je odborníkem na BMW. Ani v té Alpině bych tomu krámu šanci nedal :(

Doporučujeme

Články odjinud