Rychlý test Alpina XD3 BiTurbo: Ještě lepší BMW X3

BMW  |  05. 02. 2014 09:33

BMW X3 má /měl/ každý ocas, který si pak ještě myslí, že je odborníkem na BMW. Ani v té Alpině bych tomu krámu šanci nedal :(

Odpovědět  |   | 
dsds  |  05. 02. 2014 10:13

Preco nesmiete fotit podvozok?

Odpovědět  |   | 
Venouch  |  05. 02. 2014 15:14

Čistě teoreticky, co by jsi z toho podvozku měl? Nechceš jim místo opruzování v diskuzích napsat mail do redakce?

Odpovědět  |   | 
dsds  |  06. 02. 2014 10:47

Tebe by vadilo keby bol odfoteny podvozok?

Preco by som pisqal mail? Citis sa byt schopny posudit ktore prispevky su opruzujuce? A kedze si tu tak urobil bez odovodnenia si psychopat.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 02. 2014 13:31

ciste PRAKTICKY (pokial ciste teoreticky nemate auto len ako exponat v zahrade) ma dotycny pravdu. Osobne ma dost zaujima ako su riesene podvozkove skupiny a ich osadenie, alebo auto je len kasna, co sa vznasa vo vzduchu nad zemou? Tym viac v dobe vsadepritomneho oj.bavania zakaznikov na vsetkom moznom, najlepsie na tom, co pri kupe nevidi, kedze je natolko spracovany marketingom ked mu staci ked je to ciste a udajne ekologicke. Ked kupujete melon na trhu, kukate nan len ciste teoreticky zvrchu? Pokial idem s niekym kupit auto pretoze porebuje poradit, bez moznosti pozriet si to DOKLADNE centimeter po centimetri aj zospodu sa o kupe ani nemienim dalej bavit a je mi jedno ci sa jedna o nove alebo ojazdene.

A na margo redakcie, jeden priklad ako sa robi DOBRY test je od isteho p.Lipavskeho, terbars ten, kde testuje Focus Powershift na pravda sk
..je ich tam inak viac dobrych...

Odpovědět  |   | 
dsds  |  06. 02. 2014 18:39

Vdaka za prispevok.

Nedavno tu bol test Audi A8 s tym, ze ma hlucny podvozok.
Keby vidm aj podvozok MB S-ka tak viem porovnat a ked kupujem lacne auto tak obdobne sa mi to hodi.
Viem zhodnotit celkovu uroven auta. A vedeli by aj ostatni citatelia.

Vacsinou testovane auta maju niekolko mesiacov a tak uz by bolo vidiet aj hrdzu. Niektore renomovane automobilky maju po par mesiacoch zhrdzavene napriklad naboje kolies. Co nie je kozmeticky problem ale velky technicky, ked ine nie, tak je tam potom napriklad aj zle vidiet pripadne trhliny pri prehliadke.

Ja som tu nepytal fotky podvozka ale sa PRVY KRAT pytal ci to ma redakcia zakazane fotit. Ci ma kufor na bokoch koberec ma tak nezaujima ako podvozok.

A k vecio samotnej
Prave BMW X3 obycajne a BMW X3 Alpina by bolo velmi zaujimave porovnat podla podvozkov.
A preto ma to opat napadalo a opat mi vadi, ze nei su fotky podvozka.

Odpovědět  |   | 

BMW série X je fuj, a auto (ako už napísal kolega vyššie) pre k*kotov, kto chce skutočné BMW si kúpi radu 3,5,7 ...

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 05. 02. 2014 14:47

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 02. 2014 16:13

....podla auta samozrejme nemozeme posudzovat kto v nom sedi, ono to x-kove bawo ma smolu len v tom ze je elkom mozne ze matematicky priemer vypatlanosti je mozno o nieco vyssi. Kazdopadne ale neznamena to pravidlo. Samozrejme ked tam sedi nagelovany debilek, skryvajuci sa za zrkadlovkami a vyrazom akokeby prave zozral betonovu ruru, potom je uz vec viac menej jasna a trapny celok je dokonaly.

Zase na druhej strane, ta X3 je (skoda tej prednej casti, menovite tvar prednych lamp, to sa da spravit urcite lepsie) zrejme dizajnovo najcistesia v kategorii. Ked sa pozriem na AudiQ5 zozadu, to je jeden des bes a o polo-cinskych vytvoroch snad netreba co sa tyka dizajnu ani diskutovat...

Odpovědět  |   | 

Všetky SUV sú hrozné autá a súhlasím s vami, že nie každý vodič rady X musí byť hlupák, ale väčšinou to tak je.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 02. 2014 16:58

Tak hlupak ma akorat takovy hloupy nazor.
Nebo v tom bude zavist ?

Odpovědět  |   | 

Tak áno pre niekoho to môže byť hlúpy názor to netvrdím, ale je to názor nie len mňa, ale viacerých ľudí na vodičov BMW X .

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 02. 2014 04:25

Ano, jsou to ti, co si bohužel nemůžou BMW dovolit. A koukám, že se rád připojuješ ke skupinám. Sám názor pořádnej nemáš, tak se vymezuješ tímto způsobem. Poměrně dost inteligentních lidí odsoudit jen kvůli závisti je omezenost!

Odpovědět  |   | 
Franta  |  06. 02. 2014 11:32

taaak otázka je, kdo je větší kokot, zda ten kdo jezdí X nebo ten kdo si hraje na vojáčky, že Tobias.

Odpovědět  |   | 
palo  |  05. 02. 2014 22:52

comu nerozumies na: lepsi vyhlad, vyssia bezpecnost, lepsia svetla vyska?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  10. 02. 2014 10:08

pasivna bezpecnost mozno ani nie....tak napriklad rychle prevratenie vo vyssom aute ma horsie nasledky (nie je tazke uhadnut preco...napoveda uhlova rychlost). Na druhej strane lepsi rozhlad je velke plus k aktivnej bezpecnosti.

Odpovědět  |   | 
palo  |  10. 02. 2014 10:16

pri jazde sa malokedy prevratis, hlavne dnes s esp, takze omnoho vacsie riziko je klasicky naraz z protismeru. a vtedy je vyssia vyska, hmotnost a pevnost karoserie velka vyhoda.

Odpovědět  |   | 
jirin  |  06. 02. 2014 07:26

Ja bych v tom videl zavist. Kazdej, at si koupi co chce. Nemusis kazdymu vnucovat svuj omezenej nazor.

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  08. 02. 2014 20:25

ta nalepka pod klimatizaciou s tym ultra vyjadrenim o jedinecnosti vozu je na krivo

detajl ale do oka bijuci a mozna napovedajuci o niecom...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A