Rychlostní limity na Nürburgringu jsou minulostí

Rychlostní limity na Nürburgringu jsou minulostí

Omezení rychlosti na Nürburgringu zavedené minulý rok je minulostí, takže se na této slavné trati může opět začít závodit naplno a stejně tak může pokračovat boj automobilek o nejrychlejší zajetá kola. Bez úprav se německý okruh ale neobešel.

Video: Jak nová Honda Civic Type R zbourala rekord na Nürburgringu

Video: Jak nová Honda Civic Type R zbourala rekord na Nürburgringu

Trať dostala celkem sedm novinek. Rozšiřovaly se například bezpečnostní zóny, zesílena byla i svodidla a zcela uzavřeno bylo pro diváky pásmo kolem sekce Schwedenkreuz. Nejdůležitější je ale úprava trati jako takové, která se týká sekcí Flugplatz a Quiddelbacher. Ty dostaly nový povrch. 

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Zavedení rychlostních limitů následovalo po loňské tragické nehodě, kdy se závodní Nissan vznesl na Flugplatzu a skončil mezi diváky, přičemž jeden z nich tuto nehodu bohužel nepřežil. Následná série opatření znamenala například omezení maximální rychlosti v tomto místě na 200 km/h. Nedlouho poté bylo zakázáno také oficiální měření časů a překonávání rekordu. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků