Rychlostní limity na Nürburgringu jsou minulostí

Rychlostní limity na Nürburgringu jsou minulostí

Omezení rychlosti na Nürburgringu zavedené minulý rok je minulostí, takže se na této slavné trati může opět začít závodit naplno a stejně tak může pokračovat boj automobilek o nejrychlejší zajetá kola. Bez úprav se německý okruh ale neobešel.

Video: Jak nová Honda Civic Type R zbourala rekord na Nürburgringu

Video: Jak nová Honda Civic Type R zbourala rekord na Nürburgringu

Trať dostala celkem sedm novinek. Rozšiřovaly se například bezpečnostní zóny, zesílena byla i svodidla a zcela uzavřeno bylo pro diváky pásmo kolem sekce Schwedenkreuz. Nejdůležitější je ale úprava trati jako takové, která se týká sekcí Flugplatz a Quiddelbacher. Ty dostaly nový povrch. 

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Zavedení rychlostních limitů následovalo po loňské tragické nehodě, kdy se závodní Nissan vznesl na Flugplatzu a skončil mezi diváky, přičemž jeden z nich tuto nehodu bohužel nepřežil. Následná série opatření znamenala například omezení maximální rychlosti v tomto místě na 200 km/h. Nedlouho poté bylo zakázáno také oficiální měření časů a překonávání rekordu. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků