Rychlostní limity na Nürburgringu jsou minulostí

Rychlostní limity na Nürburgringu jsou minulostí

Omezení rychlosti na Nürburgringu zavedené minulý rok je minulostí, takže se na této slavné trati může opět začít závodit naplno a stejně tak může pokračovat boj automobilek o nejrychlejší zajetá kola. Bez úprav se německý okruh ale neobešel.

Video: Jak nová Honda Civic Type R zbourala rekord na Nürburgringu

Video: Jak nová Honda Civic Type R zbourala rekord na Nürburgringu

Trať dostala celkem sedm novinek. Rozšiřovaly se například bezpečnostní zóny, zesílena byla i svodidla a zcela uzavřeno bylo pro diváky pásmo kolem sekce Schwedenkreuz. Nejdůležitější je ale úprava trati jako takové, která se týká sekcí Flugplatz a Quiddelbacher. Ty dostaly nový povrch. 

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Zavedení rychlostních limitů následovalo po loňské tragické nehodě, kdy se závodní Nissan vznesl na Flugplatzu a skončil mezi diváky, přičemž jeden z nich tuto nehodu bohužel nepřežil. Následná série opatření znamenala například omezení maximální rychlosti v tomto místě na 200 km/h. Nedlouho poté bylo zakázáno také oficiální měření časů a překonávání rekordu. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

včera | Jan Mička | 45 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků