Rychlostní limity na Nürburgringu jsou minulostí

Rychlostní limity na Nürburgringu jsou minulostí

Omezení rychlosti na Nürburgringu zavedené minulý rok je minulostí, takže se na této slavné trati může opět začít závodit naplno a stejně tak může pokračovat boj automobilek o nejrychlejší zajetá kola. Bez úprav se německý okruh ale neobešel.

Video: Jak nová Honda Civic Type R zbourala rekord na Nürburgringu

Video: Jak nová Honda Civic Type R zbourala rekord na Nürburgringu

Trať dostala celkem sedm novinek. Rozšiřovaly se například bezpečnostní zóny, zesílena byla i svodidla a zcela uzavřeno bylo pro diváky pásmo kolem sekce Schwedenkreuz. Nejdůležitější je ale úprava trati jako takové, která se týká sekcí Flugplatz a Quiddelbacher. Ty dostaly nový povrch. 

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Nürburgring zakázal měření časů na Nordschleife

Zavedení rychlostních limitů následovalo po loňské tragické nehodě, kdy se závodní Nissan vznesl na Flugplatzu a skončil mezi diváky, přičemž jeden z nich tuto nehodu bohužel nepřežil. Následná série opatření znamenala například omezení maximální rychlosti v tomto místě na 200 km/h. Nedlouho poté bylo zakázáno také oficiální měření časů a překonávání rekordu. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků