Rýchlosť na slovenských diaľniciach budú kontrolovať Audi S4

Tmavé Passaty, ktoré ste mohli stretávať na slovenských diaľniciach, sú minulosťou. Dva roky staré autá zmenia v týchto dňoch svoje pôsobisko a vystrieda ich šestica nových (a pekne rýchlych) Audi S4 za 21 miliónov Sk.

Autá pochopiteľne nebudú nijako označené, ale vďaka výraznejšiemu vonkajšiemu stylingu stále pomerne dobre identifikovateľné. Výbava radarom je samozrejmosťou.

Len pre zhrnutie, pod kapotou Audi S4 sa ukrýva vidlicový osemvalec 4,2 l s výkonom 253 kW (344 k) pri 7000 ot./min. a točivým momentom 410 Nm pri 3500 ot. To stačí na to, aby S4 vystrelilo na stovku za 5,6 sekundy, za čo vďačí aj pohonu štyroch kolies Quattro.

Pokiaľ nie ste majiteľom niečoho poriadne rýchleho, pokus o únik by sa vám nemusel vyplatiť. Podľa našich informácii však u všetkých áut zostal obmedzovač rýchlosti na klasicky nemeckých 250 km/h, takže akčných naháňačiek v rýchlostiach cez 300 km/h sa pravdepodobne nedočkáme...

V ČR bol nákup vozidiel Ford Mondeo ST220 veľmi diskutovanou témou dlhší čas. S výkonom 226 koní sa ale novej posile vyrovnajú len veľmi ťažko, v tomto smere je slovenská diaľničná polícia značne vo vedení. Ale to sa môže čoskoro zmeniť, model RS4 zostáva stále v zálohe…

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi S4 bude rýchlou posilou pre slovenských policajtov

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků