Rychlé Volvo S60 Polestar vás přijde na 1 600 000 korun

Sportovní modely Volvo S60 a V60 Polestar míří oficiální také na český trh.
Seznam kapitol
  1. Volvo S60 a V60 Polestar
  2. Fotogalerie: Volvo S60 a V60 Polestar

V létě dorazí na český trh oficiálně rychlé modely Volvo S60 a V60 Polestar. Během dubna bude možné vozy objednávat za základní cenu 1 600 000 korun v případě modelu S60 Polestar, kombi V60 Polestar je o dalších 40 000 korun dražší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volvo S60/V60 Polestar dostalo motor 2,0 l s turbem i kompresorem. Dostane ze sebe až 367 koní. Osmistupňový automat a pohon všech kol jsou v základu

Asi už víte, že pod kapotou obou modelů Polestar pracuje řadový čtyřválec 2,0 l se sekvenčním přeplňováním turbodmychadlem a kompresorem. Celkový výkon motoru je 270 kW (367 koní) v 6000 ot./min. a točivý moment dosahuje na 470 Nm v 3100 až 5100 ot./min. Motor se může roztočit až do 7000 ot./min. Za konceptem S60 Polestar to ale trochu zaostává.

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Na rozdíl od základního provedení dvoulitrového čtyřválce dostala sportovní verze v modelech S60 a V60 Polestar nové větší turbo, nové ojnice, jiné vačky, výkonnější palivové čerpadlo a jiný vzduchový filtr spolu s upraveným sáním. Nový je i výfukový systém.

Přenastavení se dočkal i systém pohonu všech kol od BorgWarner a osmistupňová automatická převodovka, která proti sérii umožňuje rychlejší řazení. O přenos výkonu na silnici se starají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport 245/35 ZR20 vpředu i vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Proti sériovému autu doznal úprav nejen podvozek, ale i brzdy, funkce pohonu všech kol a převodovka. Nové komponenty má i motor, aby si technika poradila s předpokládaným agresivnějším zacházením

Sedan Volvo S60 Polestar je schopný zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,7 sekundy, kombi je o desetinku pomalejší. Akcelerace na 200 km/h trvá 17,2 s, respektive 17,4 sekundy. Nejvyšší rychlost 250 km/h hlídá omezovač. Udávaná spotřeba paliva je 7,8 litru na 100 km pro sedan a 8,1 litru na 100 km pro kombi V60 Polestar.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volvo S60 a V60 Polestar
  2. Fotogalerie: Volvo S60 a V60 Polestar

bazar

Volvo V50 2
Rok výroby: 2009
Stav: 242 000 km
Cena: 115 000 Kč
Volvo C30 1,6
Rok výroby: 2007
Stav: 74 614 km
Cena: 160 000 Kč
Volvo V50 1,6
Rok výroby: 2005
Stav: 196 742 km
Cena: 82 000 Kč
Volvo V60 2
Rok výroby: 2010
Stav: 121 402 km
Cena: 320 000 Kč
Volvo S80 2,4
Rok výroby: 2009
Stav: 81 472 km
Cena: 350 000 Kč
Volvo XC60 2,4
Rok výroby: 2011
Stav: 93 529 km
Cena: 580 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků