Rychlé Volvo S60 Polestar vás přijde na 1 600 000 korun

Sportovní modely Volvo S60 a V60 Polestar míří oficiální také na český trh.
Seznam kapitol
  1. Volvo S60 a V60 Polestar
  2. Fotogalerie: Volvo S60 a V60 Polestar

V létě dorazí na český trh oficiálně rychlé modely Volvo S60 a V60 Polestar. Během dubna bude možné vozy objednávat za základní cenu 1 600 000 korun v případě modelu S60 Polestar, kombi V60 Polestar je o dalších 40 000 korun dražší.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volvo S60/V60 Polestar dostalo motor 2,0 l s turbem i kompresorem. Dostane ze sebe až 367 koní. Osmistupňový automat a pohon všech kol jsou v základu

Asi už víte, že pod kapotou obou modelů Polestar pracuje řadový čtyřválec 2,0 l se sekvenčním přeplňováním turbodmychadlem a kompresorem. Celkový výkon motoru je 270 kW (367 koní) v 6000 ot./min. a točivý moment dosahuje na 470 Nm v 3100 až 5100 ot./min. Motor se může roztočit až do 7000 ot./min. Za konceptem S60 Polestar to ale trochu zaostává.

Kombi | Sedany | Byznys | Volvo

Volva V90 a S90 mají kompletní ceník. Zaplatíte za ně i 1,5 milionu korun

Na rozdíl od základního provedení dvoulitrového čtyřválce dostala sportovní verze v modelech S60 a V60 Polestar nové větší turbo, nové ojnice, jiné vačky, výkonnější palivové čerpadlo a jiný vzduchový filtr spolu s upraveným sáním. Nový je i výfukový systém.

Přenastavení se dočkal i systém pohonu všech kol od BorgWarner a osmistupňová automatická převodovka, která proti sérii umožňuje rychlejší řazení. O přenos výkonu na silnici se starají pneumatiky Michelin Pilot Super Sport 245/35 ZR20 vpředu i vzadu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Proti sériovému autu doznal úprav nejen podvozek, ale i brzdy, funkce pohonu všech kol a převodovka. Nové komponenty má i motor, aby si technika poradila s předpokládaným agresivnějším zacházením

Sedan Volvo S60 Polestar je schopný zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,7 sekundy, kombi je o desetinku pomalejší. Akcelerace na 200 km/h trvá 17,2 s, respektive 17,4 sekundy. Nejvyšší rychlost 250 km/h hlídá omezovač. Udávaná spotřeba paliva je 7,8 litru na 100 km pro sedan a 8,1 litru na 100 km pro kombi V60 Polestar.

Zobrazit tiskovou zprávu
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volvo S60 a V60 Polestar
  2. Fotogalerie: Volvo S60 a V60 Polestar
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků
Test: Kiu Rio jsme vyzkoušeli v základní výbavě. Je to dobrá koupě?

Kia Rio 1,25 CVVT

Nová Kia Rio si chce v segmentu B ukousnout větší kus koláče, než kdy předtím. Po týdenním soužití už víme, že na to předpoklady rozhodně má.

11.  6.  2017 | Milan Lažanský | 9 příspěvků