Rychle a zběsile 7: Konečný účet? 230 aut zničených po natáčení

Rychle a zběsile 7: Konečný účet? 230 aut zničených po natáčení

Před pár dny vstoupil do kin poslední snímek série Rychle a zběsile, který se podle očekávání setkal s obrovským zájem ze strany diváků. Důvodem je kromě jiného také děj zahrnující mnoho akčních scén a létajících automobilů.

Sedmé pokračování Rychle a zběsile má svůj trailer. Podívejte se

Sedmé pokračování Rychle a zběsile má svůj trailer. Podívejte se

The Wall Street Journal přinesl před časem zajímavý článek, ve kterém popisuje konec filmových automobilů. Ten je samozřejmě neslavný, protože všechna nabouraná auta musí být zničena. Jako příklad uvádí právě poslední sérii Rychle a zběsile. Konečný účet natáčení se zastavil na číslovce 230. Ano, právě tolik aut zamířilo po svých více či méně dlouhých rolích do šrotu.

Video: Poslední díl Rychle a zběsile v další ukázce. Podívejte se

Video: Poslední díl Rychle a zběsile v další ukázce. Podívejte se

Přestože by se určitě našli fanoušci, kteří by si pořídili i nabourané filmové auto (nejen) z této slavné série, filmaři posílají zbytky svého natáčení vždy do šrotu. Má se tak předejít případným komplikacím, kdy by si někdo nabouraný vůz špatně opravil a způsobil tak další, tentokrát už zcela reálnou, nehodu. 

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků