Růst hlásí i Auto Esa, přidalo žebříček nejžádanějších ojetin

Růst hlásí i Auto Esa, přidalo žebříček nejžádanějších ojetin

Po včerejším zveřejnění výsledků AAA Auto za 1. pololetí 2014 se obchodními úspěchy pochlubil i další velký autobazar. V Auto Esa se během prvních šesti měsíců letošního roku prodalo 5231 aut, což představuje meziroční nárůst o 11,58 %. 

Nejprodávanější ojetinou byla v Auto Esa opět Škoda Octavia 2. generace s podílem 10 %. Následuje Fabia (6,3 %), Octavia 1. generace (4,8 %) a Ford Focus s Volkswagenem Passat (oba rovná čtyři procenta).

Nejžádanější ojetiny? Vede stříbrná Škoda Octavia Combi 1.9 TDI

Nejžádanější ojetiny? Vede stříbrná Škoda Octavia Combi 1.9 TDI

Průměrná cena ojetiny údajně činila 149 827 Kč. Auto Esa v tiskové zprávě také zdůrazňuje, že odmítá vykoupit stále více aut – za první pololetí jich bylo 9783. Další informace najdete v tiskové zprávě:

Auto ESA zvýšilo za první pololetí 2014 prodeje o 12 procent

Auto ESA zvýšilo za první pololetí 2014 prodeje o 12 procent

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

14.  12.  2019 | Petr Schnagl | 32 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků