Rusové zase blázní. Co se stane, když doslova uvaříte starou Ladu?

Nikdy nevíte, s čím Rusové z kanálu Garage 54 přijdou zase. Tentokrát se rozhodli v obří nádobě uvařit starý žigulík.

Pokud hledáte odpovědi na své nejbizarnější technické otázky v oblasti automobilů, musíte pravidelně sledovat ruský YouTube kanál Garage 54. Tito mechanici nám už třeba ukázali, jak si povede auto, která má místo pneumatik na disku navařené pružiny, nebo namotané stohy kancelářských papírů A4. Taky se velice kreativními způsoby snažili zabít motor staré Lady a vcelku nedávno se zastavili také u nás v ČR.

Nyní se parta mechaniků rozhodla uvařit polévku ze starého žigulíku. Myslíme to doslova, vytvořena tak byla obří plechová nádoba, která pojala asi 10 tun vody. Pod velký „hrnec“ se pořádně přiložilo, a jakmile začala voda vařit, jeřábem se do nádoby spustila nebohá Lada. Aby toho nebylo málo, vodu Rusové osolili, opepřili a do interiéru vozu nasypali i nějaké ty těstoviny.

Stará škodovka vs. kilometr plastové fólie: Rusové z Garage 54 řádili v Česku!

Stará škodovka vs. kilometr plastové fólie: Rusové z Garage 54 řádili v Česku!

Očividně žijeme v šíleném světě, jelikož celý proces byl součástí vtípku, který si mechanici přichystali na jednoho ze svých kolegů, přesněji majitele zmíněné Lady. Ve vařící vodě si auto poleželo asi šesti hodin. Na výsledek absurdního projektu se ostatně podívejte níže…

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 58 příspěvků