Ruský speciál Kamaz si pořádně zalétal. Jak vypadá 10 tun ve vzduchu?

Ruský speciál Kamaz si pořádně zalétal. Jak vypadá 10 tun ve vzduchu?

Tahače Kamaz jsou na Dakaru legendou. Pokud jste o této značce náhodou neslyšeli, je čas to napravit. Kamskiy Avtomobilny Zavod (Kamaz) již od roku 1976 zdokonaluje svůj základní model. Na světově proslulé Rallye Dakar drží se svými 14 tituly tato ruská značka rekord.  

Kodiaq na Dakaru? Takhle by podle českého návrhu mohl vypadat!

Kodiaq na Dakaru? Takhle by podle českého návrhu mohl vypadat!

Závodní speciál KAMAZ 4326 ale nesoutěží jen na poušti. Už brzy bude k vidění také během rallye Hedvábná stezka z Ruska do Číny. Desetitunové monstrum s výkonem 747 kW musí zvládnout tuto 9 500 kilometrovou výzvu.

Přípravu samozřejmě neberou na lehkou váhu. Kde lépe prověřit schopnosti než v nehostinném zasněženém terénu. Na to dokonale posloužil region ruského Murmanska. Speciální tahač s maximální rychlostí 140 km/h si pořádně zalétal. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Zdroj: Youtube

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků