Téma Ruská auta na AutoRevue.cz průběžně sledujeme. Zde jsou všechny redakční články, které se tématu věnují.
Technika uvedená v roce 2006 si na ruském trhu stále drží pevné místo.
Na sériové provedení nové Lady Niva si ještě tři roky počkáme, už teď se ale objevují náznaky její možné podoby.
Duchovní nástupce Nivy prošel modernizací, opět nese znaky Lady a obdržel dodatek Travel.
Ruské tahače musejí zvládat extrémní podmínky a uvést extrémně těžké náklady. Na jednoho mistra v oboru se dnes podíváme.
V Rusku chtějí vlastním elektromobilem bojovat s konkurencí z Evropy a Číny.
Elektrická ústrojí se v klasických karoseriích objevují čím dál častěji. Tato ruská kreace ohromuje svou dynamikou.
Jedna z těch zajímavých ruských off-road hraček, kterou byste asi výhradně k životu nepotřebovali, ale nepochybně velice chtěli.
Lada Niva stále žije, jen trochu jinak, než si vlastně myslíte.
Už také na český trh přichází vylepšená verze klasického off-roadu od Lady.
UAZ Buchanka si nyní můžete pořídit i v upravené verzi pro kempování. Výtvor je pojmenovaný po největším a nejhlubším jezeru na světě.
Automobilový svět replik a přestaveb je často velice bizarní. Podobně byste totiž mohli nazvat i výtvory jisté dílny z Ukrajiny.
Přestože byste si za žádnou cenu nespojovali Rusko či dřívější Sovětský svaz s úžasnou historií motoristické sportu, rovněž na východě vznikaly zajímavé projekty závodních aut. A to dokonce během drsného konce 30. let minulého století.
Pokud chcete opravdu schopný off-road, nesmíte ignorovat stroje, které se nadále rodí v Rusku. Třeba novou verzi legendární Buchanky.
Ruský youtuber poslal k zemi oblíbený off-road a vyrazil sbírat obdiv okolí.
Vozidla schopná jízdy v terénu dnes považujeme za samozřejmost, ale v době rozmachu motorismu na začátku 20. století byla spíše odvážným nápadem...
Ruská Tesla Cybertruck postavená v garáži na koleně odhalila svou techniku. Parodie na kalifornský elektrický pick-up má velice tradiční základ.
Kdyby vám ruská off-roadová bestie nepřišla zrovna prostorná, společnost nyní nabízí i verzi s přívěsem pro vaše kamarády.
S novými vyhřívanými sedadly a držáky na náboje přijíždí starý známý z Ruska.
Když koukáme do minulosti motorsportu, prapodivný svět závodních aut bývalého SSSR se často přehlíží. Po druhé světové válce se přitom na východě závodění pořádně rozjíždělo a vznikla třeba i tato aerodynamická střela na čtyřech kolech.
K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.
Výstaviště autosalonu ve Frankfurtu je tradičně místem premiér i trochu bizarnějších strojů. Běloruský Ramsmobile patří mezi hvězdy této kategorie.
Rusové se zřejmě s utajováním svým automobilů moc nepářou. Odmaskovaný vládní kabriolet si můžete prohlédnout na prvním videu.
První dvoudveřová varianta luxusní ruské flotily je již na cestě. Ukáže se při příležitosti důležité oslavy.
Ruské představy o minivanech jsou asi o trochu jiné než představy všech ostatních.
Obří ruská limuzína, ve které jezdí i prezident Vladimir Putin, je opravdovou ukázkou velkoleposti. O bezpečí posádky se stará i malá firma sídlící poblíž Mostu.
Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.
Nikdy nevíte, s čím Rusové z kanálu Garage 54 přijdou zase. Tentokrát se rozhodli v obří nádobě uvařit starý žigulík.
Rusko je zemí zaslíbenou pro nekompromisní terénní stroje. Jedním takovým je i nové monstrum společnosti Technoimpulse.
Značka Aurus chystá trojici modelů. Nyní si poprvé můžeme prohlédnout Arsenal, obří minivan.
Kdo si hraje, nezlobí. Ruští nadšenci z YouTube kanálu Garage 54 přichází s dalším experimentem. Tentokrát se pokoušeli různými způsoby zabít nesmrtelný motor „žigulíku“.
Civilní verzi ruské prezidentské limuzíny si můžeme prohlédnout trochu detailněji na záběrech z oficiální premiéry. Dokáže se vyrovnat zavedeným hráčům na poli luxusu?
Polská společnost KHM Motor Poland se rozhodla přivést na svět moderní verzi kultovního FSO Warszawa z 50. let. Bohužel, s projektem má menší neshody automobilka Ford.
Ruská legenda dál pokračuje. Off-road Niva dostal již několikátou modernizaci a speciální edici navrch.
Novou prezidentskou limuzínu Vladimira Putina jsme mohli zahlédnout už v květnu. Na autosalonu v Moskvě se však nyní objevila i civilní verze tohoto vládního vozu.
Nová generace Lady Niva už se rýsuje. Základní designové prvky si nejspíš ponechá.
I když byl západ nepřítelem, automobilky sovětského svazu se snažily s vlastními produkty zaujmout i zákazníky daleko za železnou oponou. A k tomu samozřejmě patřily i stylové propagační fotky tehdejších zázraků sovětské techniky.
Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…
Asi netřeba zvlášť zdůrazňovat, že v zemi, kde zítra znamená již včera, nemohli největší pohlaváři jezdit obyčejnými automobily. Lenin, Stalin, Brežněv či Putin – všichni brali to nejlepší, co bylo k mání.
Potřebujete skutečně pořádný stroj do terénu, a navíc po sobě nechcete zanechat spoušť? Ruská osmikolka Šaman s pohonem i řízením všech kol by mohla být ideální volbou.
Krátce po revoluci postavil britský Autocar proti sobě trojici komunistických pohrobků na čtyřech kolech – Škodu Favorit, Ladu Samara a Yugo Florida. Kritikou nešetřil, mohl ale i pochválit.
Podobná témata: Jeep, Čína, Dacia Logan, VAZ, 4x4, Kempování, Interiér, Putin, Kabriolety, Expediční speciál, Tuning, Pneumatiky, Vozidlo, Dacia, Ford, Rychlostní rekord, Fascinace, pick-up, Design, Obytné vozy
Základní Volkswagen Golf GTI byl vždy střídmou cestou ke každodennímu cestování se sklony k mírnému sportování. Teď už to tak úplně neplatí.
Konzervativní crossover se nám proměnil ve výrazný designový povoz, který neumí nebudit emoce. Vyplatila se mu sázka na odvahu?
Čtvrtá generace Škody Fabia je za rohem, představí se už v květnu, od léta si ji budete moci objednat v rámci předprodeje a s podzimem dorazí na showroomy a k prvním zákazníkům.
Jasně, může se jednat báchorku vzdálenou realitě, ale jak se říká: „Na každém šprochu pravdy trochu.“
Obliba techniky kopřivnické automobilky v armádním prostřední nepolevuje.
Pohyb osob po České republice bude hlídat 26 tisíc policistů a téměř čtyři tisíce vojáků. V prvních dnech však budou kontroly benevolentnější.
Ničivý obr s houfnicí není zdaleka tím největším strojem, který kdy u kopřivnické automobilky vznikl.
Kombík s ořezanou výbavou se již dostal do konfigurátoru značky. Můžeme se tak na něj podívat o něco podrobněji.