Rus se ve čtyřkolce-ledoborci nebojí na tenký led

x12345678  |  16. 01. 2013 09:19

Ty holínky jsou v základu nebo za příplatek?

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  16. 01. 2013 13:54

Nějak jsem si u toho vzpomněl na scénku z filmu Vesničko má středisková:
To neděláš dobře Jaromíre, že strkáš ty vypálený sirky zpátky do krabičky. Jednou se ti to vymstí

Odpovědět  |   | 
josephko  |  16. 01. 2013 15:31

Mňa zaujali hlavne tie riadiace páky - žiadne orezávatka či joysticky, ale poctivé ruské železo . A potom ešte geniálne riešené vetranie - otvorený predok aj zadok.
Musím však uznať, že je to super myšlienka pre severské krajiny - stačí za ten objživelník pripojiť vlečku na pontónoch s kolesami, a môže s tým ísť kamkoľvek po ľade.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 01. 2013 20:39

Ruský borec to udělal sám v garáži. Amíci by nejprve udělali rozpočet, sháněli by investory, až by měli peníze sestavili by tým podle schváleného plánu, rozjeli by to a v celém tom kalupu by zapomněli, co vlastně chtěli vymyslet.

Odpovědět  |   | 
Fantomas  |  16. 01. 2013 21:35

No a u nás bys muset mít asi tak tucet různých povolení, schválení, vyjádření státních zkušeben, STK a dopravního inspektorátu... taky životního prostředí, správy vodních toků... a všechno samozřejmě za poplatek... že by tě to přestalo bavit ještě než bys začal.

Odpovědět  |   | 
jogurt  |  16. 01. 2013 23:41

Smutná pravda. Ne že bych chtěl propagovat ruské samodomo, ale míra byrokratické absurdity v CZ je obludná.

Odpovědět  |   | 
miki  |  17. 01. 2013 09:20

Tucet? Několikrát bych to vynásobil.

Odpovědět  |   | 
911  |  17. 01. 2013 19:03

KDO UMÍ, UMÍ

Odpovědět  |   | 
Honza  |  01. 02. 2013 20:26

Tohle neni jediny jeho vytvor, mrknete na jeho stranky ( na vetsine stranek jeste pracuje a jsou nefunkcni, ale fotogalerie je take zajimava): http://garagashyan.ru/0,1/foto/1-fotogalereya/...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

včera | Petr Schnagl | 62 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků