Rumunská vláda definitivně skoncuje s Daewoo

Rumunská vláda definitivně skoncuje s Daewoo

Rumunská vláda se rozhodla prodat svůj podíl v továrně Daewoo Automobile, kterou od roku 2006 plně ovládá. Podnik však vznikl již v roce 1994 jako společný projekt rumunské vlády a koresjkého Daewoo. To zde původně vyrábělo některé své modely, ovšem změna uvnitř automobilky znamenala, že Korejci o tento závod přestali mít zájem a prodali jej Rumunům. Ti zde vyrábějí vozy Daewoo v licenci a zdejší výroba putuje většinou do zemí východní Evropy a na domácí trh.

Automobilce se ale pod křídly vlády nedaří, a proto se stát rozhodl podniku zbavit. Vláda si od prodeje slibuje hlavně výrazně zvýšení výroby a celkové oživení ekonomické situace závodu, samotná výroba by tedy měla být na území Rumunska zachována.

bazar

Daewoo Matiz 0,8
Rok výroby: 2000
Stav: 119 757 km
Cena: 41 000 Kč
Daewoo Matiz 0,8
Rok výroby: 2004
Stav: 79 975 km
Cena: 30 000 Kč
Daewoo Kalos 1,4
Rok výroby: 2005
Stav: 94 302 km
Cena: 45 000 Kč
Daewoo Lanos 1,5
Rok výroby: 1999
Stav: 113 325 km
Cena: 20 000 Kč
Daewoo Kalos 1,2
Rok výroby: 2004
Stav: 78 669 km
Cena: 55 000 Kč
Daewoo Matiz 0,8
Rok výroby: 2000
Stav: 134 138 km
Cena: 30 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků