560 samozdřejmně ;-)
pro mě je RUF nej úpravce porschea ještě stim dřívím do lesa!tohle je jako přinést další les do lesa!650bhp... wow
No zaruka na 40 000 km nic moc. Jasne, ze tohle neni auto na denni dojizdeni do prace, ale stejne se mi to zda nejak malo...
Radeji tohle, nez u F Enza kazdych 5.000 km menit spojku
hlavně záruku nedostaneš u skoro u žádnýho výrobce. kde kdo něco upravýž, ale tím pádem ztratí auto záručák a tuner na to svůj nedá. tohle sem i na rufu líbí. ps: když bych měl ty pracy nechal bych si porsche ( které teda taky nemám ) právě u rufa, než u 9ff a nebo gembally
Kurz k získání pilotního průkazu je v ceně?
Pěkná barva v kontrastu s modrým nebem
No nevím. Asi jsem moc staromódní, ale tunit Porsche je jako nosit dříví do lesa. V tomhle smyslu oceňuji originalitu.
Tak to teda nie. Suhlas ze seriova Carrera je skvost. Ale upravcovia ako Ruf vedia co robia a nie je to ziadny tuzing. Naviac narast z 325 na 530 k je uz citelny, o kroutaku ani nehovoriac. Uprava vzhladu je myslim velmi pena a decentna, mozno az na ten agresivny predok. A vobec toto auto (650k) uz konkuruje Carrere GT, Enzu a dalsim supersportom, nie netunenej Carrere S.
presne tak... konkuruje Enzu a GTcku... neviem sice kolko tie supersporty stoja, ale pochybujem ze menej ako tato Carrera (o:
Mám dojem, že Enzo stojí okolo 1M EUR a GT asi pol milióna EUR.
Nova Carrera GT stoji asi 15M a nove Enzo uz neni k sehnani, ale prodavalo se za cca 25M. Ted se da sehnat Enzo na ruznych aukcich, nekde cetl, ze na ebay.com jich onehdy bylo hned 6
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.