RUF Rt 12: nečekejte na nové 911 Turbo

Účelný optický paket, dvě turbodmychadla od firmy KKK s mezichladiči vzduchu, zadní dvacetipalcová kola s pneumatikami Pirelli o rozměrech 345/25, to všechno je nový kit pro Porsche 911 Carrera a Carrera S od známého tunera Ruf. Máte chuť na 560 koní a 870 Nm?
RUF Rt 12: nečekejte na nové 911 Turbo

Známý německý tuner vozů Porsche uvedl na trh kit pro novou generaci modelu 911 Carrera, verzi 997. Základní 911 Carrera má pod kapotou šestiválcový boxer o objemu 3,6 l s výkonem 239 kW (325 k) a maximálním kroutícím momentem 370 Nm. Tuner Ruf osadil pohonnou jednotku dvojicí turbodmychadel od firmy KKK s mezichladiči vzduchu a přepracoval výfukový systém. Výsledkem je celkový základní výkon 390 kW (530 k), který lze dle přání zákazníka navýšit o dalších 30 koní na 412 kW (560 k). Maximální kroutící moment vzrostl o neuvěřitelných 400 Nm na 870 Nm. Silnější verze s motorem 3.8 l, 911 Carrera S, vám mohou u Rufu vyladit až na 478 kW (650 k).

Pro přenos brutální síly motoru na silnici je do 911 namontována i nová šestirychlostní manuální převodovka. Na přední nápravě jsou 19" kola a brzdové kotouče o průměru 380 mm s osmipístkovými třmeny. Vzadu jsou rozšířené blatníky s novými sacími otvory pro motorový prostor, do kterých se vmáčkly litá kola s ráfky 12,5 x 20 palců a pneumatikami 345/25 od firmy Pirelli.

Optický paket je z valné většiny i účelný, nový přední spoiler a zadní přítlačné křídlo mají za úkol udržet tohoto dravce na silnici. Pro interiér je nachystán dlouhý seznam příplatkové výbavy, kde nechybí takové položky, jako je ochranná klec kabiny, čalounění luxusní kůží nebo Alcantarou v celé paletě barev, výkonný audiosystém atd.

Na závěr pár čísel: Ruf Rt 12 vystřelí z 0 km/h na 100 km/h za 3,7 s a maximální rychlost překročí hranici 350 km/h. Tuner Ruf dává na svoje úpravy záruku na dva roky nebo na ujetí 40 000 km. Cena ve Velké Británii činí 165 tis. liber (cca 7,2 mil. korun), což je mnohem více než za chystané Porsche 911 Turbo (997), které se má představit na jaře 2006 v Ženevě. Na druhou stranu, nové 911 Turbo nebude tak divoké a silné.

Tip: Vozy Porsche ladí i firma Gemballa nebo tuner 9ff.


Ruf Rt 12
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků