RUF 911 Carrera: přidáno bi-turbo a Carrera GT nestíhá

Nový model 911 Carrera s označením 997 je momentálně hodně horkým zbožím, které jde dobře na odbyt. Známý tuner, ladičská firma RUF, se do 911 pustil s velkou vervou a svým příznivcům a zákazníkům vzkazuje, že nejsilnější model Carrera GT to může zabalit. Jejich technici vám 911 Carreru vyladí dle přání, v nabídce mají hned tři výkonnostní stupně.

Z šestiválcového boxeru o objemu 3.8 l, který osadili dvěma turbodmychadly, lze dostat v první fázi výkon 390 kW (530 k) a kroutící moment 750 Nm. Druhý výkonnostní stupeň má 412 kW (560 k) a 790 Nm a nejsilnější verze vám pod kapotu schová 478 kW (650 k) a 870 Nm. Jen pro srovnání, Carrera GT má výkon 450 kW (612 k) a maximální točivý moment 590 Nm.

Pro verzi s výkonem 560 koní, kterou společnost RUF považuje za standardní, je nejvyšší rychlost 350 km/h a sprint z nuly na 100 km/h zvládá za 3,7 s. Pro nejsilnější model RUF ještě neuvonil technické údaje, ale je logické, že budou ještě závratnější.

Pro vyšší rychlosti je potřeba také lepší přítlak, který zajišťuje změněná maska s předním spoilerem. Z profilu vozu si jistě všimnete širších prahů a přidaných otvoru sání vzduchu do motoru nad zadními koly. Zákazník si pak může vybrat, zda chce mít auto posazeno na 19" nebo 20" kolech z lehkých slitin. Na žádost může být vyměněn i celý kokpit vozu za bezpečnostní klec.

Klepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků